Als het tussen de productie en David is afgesproken komt er niets betrouwbaars over op social media.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:01 schreef freaky40 het volgende: [..] Zijn daar tekenen naar op social media dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gesprek Jolien en Pootje - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moet Jeff wel even een rijbewijs halen of kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zou het leuk vinden als Jeff haar komt oppikken.
Ja.. hij moet meerijden met Amber geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet Jeff wel even een rijbewijs halen of kopen
Achte mooiboy hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een ijdeltuit die Matthie.. Snor is wat te dik en niet helemaal goed.. moet nog worden bijgeknipt..
Ja, dat is de moderne man he....supergoed verzorgd...en vooral dit model van gezichtsbeharing.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een ijdeltuit die Matthie.. Snor is wat te dik en niet helemaal goed.. moet nog worden bijgeknipt..
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. hij moet meerijden met Amber geloof ik.
Iemand een update over de poes van Amber?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. hij moet meerijden met Amber geloof ik.
is me te geliktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is de moderne man he....supergoed verzorgd...en vooral dit model van gezichtsbeharing.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrienden Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft dit dus eerder gedaan zegt hij, vroeger bij vrienden.
Hij heeft wel een zenuwachtig lachje op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2025 13:23:02 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Wordt zodadelijk geschoren door Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iemand een update over de poes van Amber?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt zodadelijk geschoren door Pootje
uhhhhquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
hij spreekt wel NLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
Het is toch eigenlijk niet normaal dat ze een bewoner erin zetten die geen Nederlands spreekt.......
En slecht Belgisch.. gewoon onverstaanbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
Het is toch eigenlijk niet normaal dat ze een bewoner erin zetten die geen Nederlands spreekt.......
Afstraffen die handel........quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij spreekt wel NL
maar verdomt het
En dan zeggen ze wat over Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
Jordy
het enige wat is kebeur is dak honger hebbe krehen
Belgisch is geen taal..hij spreekt heel erg met dialectquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En slecht Belgisch.. gewoon onverstaanbaar
Ik versta hem wel redelijk, het is idd vooral zijn dialect maar ook wel zijn manier van pratenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Belgisch is geen taal..hij spreekt heel erg met dialect
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:35 schreef Was-beer het volgende:
Jolien zegt als Mattheus weg moet vanavond en ze zijn bed weghalen dat ze dan haar tweepersoonsbed naast Jordy wil zetten zodat zij en Jordy dan een driepersoonsbed hebben. Jeffrey is nu waarschijnlijk het stemsysteem aan het hacken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:35 schreef Flory- het volgende:
Is er nou serieus keelspray gehaald voor Eva?
nou die was wel serieus ziekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Met Axel kwam er een heuse arts.
Die was ook echt ziek.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Met Axel kwam er een heuse arts.
of gewoon naar huisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die was ook echt ziek.
Merk aan Eva niet zo veel, strepsils en een paracetamol had ook gekund dan.
Vandaar een spray.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die was wel serieus ziek
eva heeft last van its all about eva
minder link dan Jeffquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch wel link om Pootje je haar, vooral krullen te laten knippen
Is toch niet normaal, de laatste is nog niet eens geweest.....heb volgens mij nog nooit zo'n verdeelde groep geweest . Daarom is er z'n weinig lol....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
wicky en jane bespreken al de bank van volgende week
eerst die kant van vijf zegt wicky
hij doet het wel goed volgens mijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch wel link om Pootje je haar, vooral krullen te laten knippen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft een module 'haartooien' gevolgd. Volgens hem was het de module vrouwelijk schaamhaar, dus komt helemaal goed met die krulletjes
er hoeven er maar een paar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch niet normaal, de laatste is nog niet eens geweest.....heb volgens mij nog nooit zo'n verdeelde groep geweest . Daarom is er z'n weinig lol....
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft een module 'haartooien' gevolgd. Volgens hem was het de module vrouwelijk schaamhaar, dus komt helemaal goed met die krulletjes
Dit inderdaad, was een beetje bitchiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef Was-beer het volgende:
Pootje vertelt wat hij op social media heeft gezien. Iemand die een comment onder een bericht plaatste dat ze Mattheus goed kent. Waarop de vriendin van Mattheus had gereageerd: ik ben al 4 jaar met Mattheus en heb jouw naam nog nooit horen vallen![]()
Mattheus: jeeeeezus
Pootje uit de buurt van Sharice Milena en David (eva tel ik even niet mee) is een stuk beter te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik kan niet anders zeggen dan dat hij het erg goed doet..
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje uit de buurt van Sharice Milena en David (eva tel ik even niet mee) is een stuk beter te doen
Heerlijke gast en ook nog met de juiste muzieksmaakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje uit de buurt van Sharice Milena en David (eva tel ik even niet mee) is een stuk beter te doen
milena sharice en david in het boudoirquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
er zitten er 3 in de suite waar is de rest ? haha David mis ik ook die andere he dan
vind het sowieso apart dat iedereen maar overal met dat eten zitquote:
Tja en als Niels en Jordy het deden waren ze niet te vertrouwen...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Elsa gaat het echt zwaar krijgen als ze weer in de grote kamer moet, want ze is er vanmorgen 10 minuten uit geweest maar verders zitten ze ook alleen maar in die kamer Wicky en Jane ook trouwens en dit is al paar dagen aan de gang. Hoe bedoel je afzonderen van de andere vind het echt belachelijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |