Milena gebruikt mensen en hangt het slachtoffer uit.. mevrouw luxepoesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]maar zie milena er ook voor aan dat ze Sharice na BB als een baksteen laat vallen
je gaat helemaal niet wegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Voor de fans, vanavond ga ik in de dichtsbijzijnde McDonald's te vinden zijn. Kunnen ze me daar komen troosten.
Dit is ook een tondeuse en geen oneblade. Dat helpt ook wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Dit Pootje zoveel beter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De ironie .... Pootje zingt : 'Praat Nederlands met me'
Alleen Nawel (milena) mag hangen en slapen waar ze wilquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef Hznootje het volgende:
Axel krijgt weer een zendercheck omdat hij op de bank ligt. Milena ligt alleen maar..Heel bijzonder
Loopafstand dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Voor de fans, vanavond ga ik in de dichtsbijzijnde McDonald's te vinden zijn. Kunnen ze me daar komen troosten.
Queen Nawel bedoel jequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Alleen Nawel (milena) mag hangen en slapen waar ze wil
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De ironie .... Pootje zingt : 'Praat Nederlands met me'
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[] Jane weer met haar ''second in command'' Axel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sharice zei ook tegen Milena< ik denk dat de avond anders gaat verlopen dan we denkenen dat gaat niet leuk wezen. Milena vroeg toen wat? en toen zei sharisce zoals met Ashley verlenden jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Misschien blijft Keanu dan toch?
Want David S gaat weg vals ik het goed begrijp
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]volgende week heb ik toch de laatste lach als ze weer op de nominatiebank zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Nou ja als David naar huis gaat is de kans groot dat Keanu misschien toch kan blijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sharice zei ook tegen Milena< ik denk dat de avond anders gaat verlopen dan we denkenen dat gaat niet leuk wezen. Milena vroeg toen wat? en toen zei sharisce zoals met Ashley verlenden jaar
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |