quote:'Amerikaanse vicepresident dreigt met sancties en militaire actie als Poetin niet instemt met vredesakkoord'
De VS kunnen Moskou treffen met sancties en mogelijk militaire actie als de Russische president Vladimir Poetin niet instemt met een vredesakkoord met Oekrane dat de onafhankelijkheid van Kiev op lange termijn garandeert. Dat heeft de Amerikaanse vicepresident J.D. Vance volgens de krant The Wall Street Journal gezegd.
"Er zijn economische instrumenten als hefboom, er zijn natuurlijk militaire instrumenten als hefboom" die de VS zouden kunnen gebruiken tegen Poetin, zei Vance in een interview met de Amerikaanse krant. Vance zei verder dat de optie om Amerikaanse troepen naar Oekrane te sturen als Moskou niet te goeder trouw onderhandelde, "op tafel" bleef liggen.
"Ik denk dat er een deal uit zal komen die veel mensen zal choqueren", citeerde de krant de Amerikaanse vicepresident. "De president gaat hier niet in met oogkleppen op", zei Vance. "Hij gaat zeggen: alles ligt op tafel, laten we een deal sluiten."
en je mening hierover? linkdump voegt weing toequote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/boweschay/status/1889773814982045795?s=46
Elke keer weer dat "het doden van jonge/onschuldige mensen voorkomen" zinnetje dat je er zo achterbaks bij plaatst. Pas als je erop aangesproken wordt zeg je even snel "Ik praat niet goed wat Putin doet", maar verder ben je zo over the top Rusland aan steunen in al hun doen en laten, het is misselijkmakend.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Groot deel van Oekraiense leger is al vernietigd, denken dat er feitelijk nog veel te onderhandelen is vooral jezelf voor de gek houden.
De linies breken toch. En als je hiermee de oorlog (en dus het doden van jonge mensen voorkomt) dan is dat een prima tactiek.
Als je wil vechten, kun je je gewoon aanmelden voor het vreemdelingen legioen.
Wat een onzin. Want hoe verklaar je dan dat Oekrane nog steeds gebied heeft in Kursk wat ze nog steeds goed kunnen verdedigen? Hoe verklaar je dan dat Rusland maar heel langzaam vorderingen maakt in het oosten van Oekrane?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Groot deel van Oekraiense leger is al vernietigd, denken dat er feitelijk nog veel te onderhandelen is vooral jezelf voor de gek houden.
De linies breken toch. En als je hiermee de oorlog (en dus het doden van jonge mensen voorkomt) dan is dat een prima tactiek.
Als je wil vechten, kun je je gewoon aanmelden voor het vreemdelingen legioen.
Ik vind dat toch wel vrij opmerkelijk. Misschien kan @PluggieOD toelichten waarom dit een gebruikelijke onderhandelingstechniek is.quote:
quote:
De vrede die jij wil, is een valse vrede. Want over 5 jaar wil Poetin of een opvolger ineens ook een stukje Polen, Finland of Baltische Staten.quote:
Dat heet concern trolling.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:58 schreef MaxMark het volgende:
Elke keer weer dat "het doden van jonge/onschuldige mensen voorkomen" zinnetje dat je er zo achterbaks bij plaatst.
quote:the action or practice of disingenuously expressing concern about an issue in order to undermine or derail genuine discussion.
De eerste vraag die nu opkomt is: Zijn er nog mecaniciens van die vliegtuigen in dienst of zijn die ook al ontslagen door DOGE?quote:Can't make this up: Rubio's plane turned back toward Washington due to mechanical problems, and it now looks like he'll miss his scheduled meeting with Zelensky (and Vance) in Munich. https://apnews.com/articl(...)8e8d495d1590d508e1e5
https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3li4q4gwpqk2i
Ik geniet van elk moment dat ik zie dat de heersende orde in de EU het moeilijk heeft. Maar ik vind het voor de Oekraiense burgers en soldaten oprecht klote en onnodig (ook voor Russische soldaten). Ik vind het niet nodig om te noemen maar ik heb al een paar wat geld gegeven voor die Franky en Coen patatkraam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Elke keer weer dat "het doden van jonge/onschuldige mensen voorkomen" zinnetje dat je er zo achterbaks bij plaatst. Pas als je erop aangesproken wordt zeg je even snel "Ik praat niet goed wat Putin doet", maar verder ben je zo over the top Rusland aan steunen in al hun doen en laten, het is misselijkmakend.
Wat hebben ze eraan om Kursk te hebben. Wordt niet eens inzet van onderhandeling.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat een onzin. Want hoe verklaar je dan dat Oekrane nog steeds gebied heeft in Kursk wat ze nog steeds goed kunnen verdedigen? Hoe verklaar je dan dat Rusland maar heel langzaam vorderingen maakt in het oosten van Oekrane?
Als een groot deel van het Oekranse leger al was vernietigd dan was Oekrane al uit Rusland getrapt en had Rusland de volledige Donbas/ Loehansk regio al in bezig en probeerden ze wellicht zelfs al om met soldaten Odessa binnen te komen.
quote:Ukrainian drones visited Russia. They targeted Krasnodar Krai, hitting the area near the Slavyansk ECO oil refinery in Slavyansk-on-Kuban. This refinery, processing 9% of Russia’s oil, has already been attacked twice in 2024. Local authorities confirmed the attack but gave no details.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3li4psltcsc2s
Klopt, en niemand zal Oekraiene daar toe dwingenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Niemand kan Oekrane dwingen om de strijd tegen agressor Rusland te staken, echt rot op.
Wat? Je geliefde Poetin kan niet eens Russen in eigen land beschermen? Die verliest gewoon lappen grond?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan om Kursk te hebben. Wordt niet eens inzet van onderhandeling.
Tja, ze hebben het tenminste dout gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enorm.
Geopolitiek heeft de EU alles dout gedaan, en nu komt langzaam daar de rekening voor.
Ze waren zo gewaarschuwd.
Rusland heeft alles dout gedaan door dit conflict te starten en niet te stoppen toen het mis ging.quote:
Ja, en als de "heersende orde" morgen pro-zeehonden is sta jij te juichen als zeehonden dood geknuppeld worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geniet van elk moment dat ik zie dat de heersende orde in de EU het moeilijk heeft.
Alles wat na maar komt, ken je die.quote:Maar
Jeetje over selectief reageren gesproken. En dan is je antwoord nog onzinnig ook. Jammer dat je niet ingaat op mijn punt dat Oekrane echt nog een sterk leger heeft (mede door de support van Navo) en je punt dat het grotendeels verslagen is dus nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan om Kursk te hebben. Wordt niet eens inzet van onderhandeling.
Die heeft het niet moeilijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geniet van elk moment dat ik zie dat de heersende orde in de EU het moeilijk heeft. Maar ik vind het voor de Oekraiense burgers en soldaten oprecht klote en onnodig (ook voor Russische soldaten). Ik vind het niet nodig om te noemen maar ik heb al een paar wat geld gegeven voor die Franky en Coen patatkraam.
Klein beetje geld doet wonderen.
good cop - bad copquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij vind het een doorsnee aanpak dat je aan de ene kant al alles weggeeft voor de onderhandelingen starten en op veel vlakken Poetin paait en aan de andere kant dreigt met de mogelijkheid van het sturen van soldaten? Het komt een tikje schizofreen op mij over, iig.
Die opstelling heeft blijkbaar consequenties:quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3li4psltcsc2s
🇩🇪🇺🇦❗️ "The Bundestag must recognize the war in Ukraine as an emergency for European security," — Chancellor Scholz
"Peace must ensure Ukraine's sovereignty. That is why we will never support a peace that is dictated," he said.
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3li4s4ubxxk2m
🇺🇸🚫🇩🇪 US Vice President JD Vance refused to meet with Scholz at the Munich conference, - Politico.
“We don’t need to meet with him [Scholz], he won’t be chancellor for long.”
Steek je hoofd maar in het zand. Je mag nou dealen met Donald 'Fuck the EU' Trumpquote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nuland mentioned
[ afbeelding ]
Het belangrijkste is dat soort types gewoon te negeren. Ze voeden helpt niets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:47 schreef JizmacV2 het volgende:
Het topic ging eindelijk de goede kant op en komt deze gast weer. Kan een admin de boel opschonen of hem de toegang ontzeggen?
Dan wel de variant waarbij de good cop vrijspraak en een grote zak geld toe belooft aan de verdachte van de meervoudige moord.quote:
Ik maak een claim dat Oekrane en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je duikt. Jij maakte een claim over een van de onderdelen. Laat zien dat het erin staat.
Je kan het niet want je bent getrapt in Russische propaganda.
Je claim is niet onderbouwd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik maak een claim dat Oekrane en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.
En maakt je zeker niet geloofwaardiger.
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:02 schreef Perrin het volgende:
Dan wel de variant waarbij de good cop vrijspraak en een grote zak geld toe belooft aan de verdachte van de meervoudige moord.
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?quote:
Fucking hell nee he.quote:
Transnistri aanvallen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
@:BlaZ
Wat zou een goede reactie zijn (binnen de mogelijkheden die wij hebben en de realiteit dat USA ambigu is) als de Denen wel gelijk zouden hebben dat Rusland de Baltische staten gaat aanvallen.
Wat is een realistische route if happnds?
Zo rollen populisten. Zonder na te denken dingen roepen omdat de achterban dat waardeert. Bij enige tegenstand ga je draaien of iemand anders de schuld geven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?
Eerst geven ze eigenlijk bijna alles al weg aan Poetin( geen NAVO-lidmaatschap en verlies van grondgebied voor Oekrane) en daarna opeens stoere taal uitslaan naar Poetin.
Doe maar. Alle russische inmenging uit Europa trappen.quote:
7D chess, ik weet het niet hoor. Komt op mij meer over als proberen te schaken met je monopoly-pionnetjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.
Wij voelden ons van de week verraden dat hij Oekraine en de EU wilde offeren. Inmiddels heb ik het idee dat ook dit weer een mistgordijn van Trump is en dat ook hier zijn trucendoos weer opengaat.
Trump is helemaal niet van plan om Poetin hier mee weg te laten komen.
En dat blijkt uit het signaal dat Vance afgeeft. Alleen zal Poetin met Trump tot een accoord moeten komen en zal Trump de duimschroeven steeds meer gaan aandraaien, want in feite zit Trump in de lead en niemand anders.
Ja kom maar op met alle replies:![]()
![]()
Ik pleit voor het vertrek van alle pro-Poetinelementen uit Europaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar. Alle russische inmenging uit Europa trappen.
Masseren van de achterban. Gebruikelijke techniek in de communicatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel vrij opmerkelijk.
Ik refereer je naar Minsk II punt 1, 2, 5, 9, 11 en 12.quote:
Ja zo zou je het ook kunnen uitleggen. Al zou Trump een drol op de onderhandelingstafel leggen, jij zou het ongetwijfeld alsnog als een geniale strategie kunnen framen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.
Wij voelden ons van de week verraden dat hij Oekraine en de EU wilde offeren. Inmiddels heb ik het idee dat ook dit weer een mistgordijn van Trump is en dat ook hier zijn trucendoos weer opengaat.
Trump is helemaal niet van plan om Poetin hier mee weg te laten komen.
En dat blijkt uit het signaal dat Vance afgeeft. Alleen zal Poetin met Trump tot een accoord moeten komen en zal Trump de duimschroeven steeds meer gaan aandraaien, want in feite zit Trump in de lead en niemand anders.
Ja kom maar op met alle replies:![]()
![]()
Laten we afspreken dat we onze post op een later moment nog een keer quoten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:25 schreef Breekfast het volgende:
Ja zo zou je het ook kunnen uitleggen. Al zou Trump een drol op de onderhandelingstafel leggen, jij zou het ongetwijfeld alsnog als een geniale strategie kunnen framen.
Laten we dat doen. Met de opmerking dat een 'vredesdeal' waarbij Poetin simpelweg zijn zin krijgt en Oekrane volledig onder de bus wordt gegooid geen daadwerkelijke vrede is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we onze post op een later moment nog een keer quoten.
Dealquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:29 schreef Breekfast het volgende:
Laten we dat doen. Met de opmerking dat een 'vredesdeal' waarbij Poetin simpelweg zijn zin krijgt en Oekrane volledig onder de bus wordt gegooid geen daadwerkelijke vrede is.
De uitkomst van dit conflict zal bepaald worden door Trump en Poetin,die gaan de taart verdelenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef egayalS het volgende:
Uiteraard zijn er volop vergelijkingen in de geschiedenis nu Oekrane op het menu van de grootmachten staat voor opsplitsing.
Artikel over Yalta, Chamberlain en het onderstaande gaat over hoe Churchill en Stalin Europa opsplitsen voor als nazi Duitsland verslagen zou zijn https://www.nrc.nl/nieuws(...)-opgerakeld-a4882995
"Op een gegeven moment pakte Churchill een stuk papier, zo schreef hij later in zijn memoires, en deed daarop een voorstel: hij noteerde per land de verdeling van invloed in percentages. Roemeni werd bijvoorbeeld 90 procent Sovjet-Unie - 10 procent De Rest, Hongarije, 50-50 en Griekenland 90 procent Verenigd Koninkrijk en 10 procent Russisch.
Stalin zette een grote blauwe V naast het voorstel, waarna Churchill voorstelde om het papier te vernietigen. „Zou men het anders niet nogal cynisch vinden dat we dit soort onderwerpen, die van zoveel belang zijn voor miljoenen mensen, op deze terloopse manier hebben afgehandeld?” Stalin meende van niet. Hij vond het een historisch document."
Daar staat het niet in. Ik zie wel een hoop zaken die Rusland vanaf dag 1 gebroken heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik refereer je naar Minsk II punt 1, 2, 5, 9, 11 en 12.
Je huiswerk voor de vrijdag.
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_agreementsquote:Provide pardon and amnesty by way of enacting a law that forbids persecution and punishment of persons in relation to events that took place in particular districts of Donetsk and Luhansk oblasts of Ukraine.
Je hebt het over trump he?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?
Ik schrijf dat er geen afspraken te maken zijn met Oekrane en het westen vanuit het perspectief van Rusland en de separatisten omdat deze toch geschonden gaan worden. En de punten die geschonden zijn heb ik benoemd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar staat het niet in. Ik zie wel een hoop zaken die Rusland vanaf dag 1 gebroken heeft.
Probeer het nogmaals je hebt nu gewoon willekeurige nummers achter de woorden "Minsk II punt" gezet.
bijvoorbeeld punt 5 heeft geen zak met het bewapenen van Oekriane van doen. Overigens kan ik je de tijd besparen geen enkele van de punten hebben dat.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_agreements
quote:"Russische drone" raakt TSJERNOBYL, doorbreekt externe beschermingslaag, brand boven Reactor 4
https://www.geenstijl.nl/(...)-uit-boven-reactor-4
Wel spannend maar vooralsnog niks aan de hand.
Dit zou natuurlijk een domme zet zijn. Dan kun je er namelijk inderdaad op rekenen dat Rusland nog wel een poging gaat wagen bij n van de Baltische Staten. Voor nu moet men de NAVO nog bij elkaar zien te houden. Het is voor de Europese landen eerst belangrijk zelf flinke investeringen te doen in hun eigen leger. En dat zal jaren in beslag gaan nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef egayalS het volgende:
Misschien dat we dan serieus wakker worden en er naar gedragen
[ x ]
En nog steeds knurften hier die niet in willen zien wat voor een gewetenloze schoft Putler is.quote:
Say thank you to Verhofstadt en Van Baalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef byah het volgende:
Door het standpunt van de VS lijk Rusland een vrijbrief te hebben om keihard door te escaleren, zie Chernobyl. Behoorlijk enge ontwikkelingen
Runnen die de VS dan? Of Rusland?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Say thank you to Verhofstadt en Van Baalen.
Nee makker dat schreef je niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:37 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik schrijf dat er geen afspraken te maken zijn met Oekrane en het westen vanuit het perspectief van Rusland en de separatisten omdat deze toch geschonden gaan worden. En de punten die geschonden zijn heb ik benoemd.
Het bewapenen van, staat los van de schendingen van dit verdrag.
Ja die knalt gewoon door, er zijn genoeg Russische minderheden in de Baltische staten. dus onder het mom van 'beschermen' en dan zeggen we met z'n allen Poetin is is niet zo gek dat hij een Navo land gaat aanvallen, maar zo werkt dat in zijn hoofd nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk een domme zet zijn. Dan kun je er namelijk inderdaad op rekenen dat Rusland nog wel een poging gaat wagen bij n van de Baltische Staten. Voor nu moet men de NAVO nog bij elkaar zien te houden. Het is voor de Europese landen eerst belangrijk zelf flinke investeringen te doen in hun eigen leger. En dat zal jaren in beslag gaan nemen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe NAVO zijn de Baltische staten. Hadden ze ooit NAVO lid moeten worden? Dat zijn vragen die de komende tijd beantwoord moeten worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja die knalt gewoon door, er zijn genoeg Russische minderheden in de Baltische staten die Poetin wil 'beschermen' en dan zeggen we met z'n allen Poetin is is niet zo gek dat hij een Navo land gaat aanvallen, maar zo werkt dat in zijn hoofd niet
Dont worry.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]. En blijf ook weg uit mijn DM.
Nederland gaat lekker schepen die kant opsturen als de Amerikanen dat willen. No worries.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's natuurlijk al een gepasseerd station. China mag de VS lekker zelf gaan doen.
Wat een natte vinger-vragen verzin jij toch altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe NAVO zijn de Baltische staten. Hadden ze ooit NAVO lid moeten worden? Dat zijn vragen die de komende tijd beantwoord moeten worden.
Over liegen gesprokenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
L
Al die akkoorden werden al vanaf het begin geschonden door alle partijen maar
Hoezo? Als Rusland ze aanvalt hadden ze er niet bij moeten komen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe NAVO zijn de Baltische staten. Hadden ze ooit NAVO lid moeten worden? Dat zijn vragen die de komende tijd beantwoord moeten worden.
Neuh, zie vietnam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nederland gaat lekker schepen die kant opsturen als de Amerikanen dat willen. No worries.
i'll dare you, I'll fucking dare you to say Van Baalen one more time.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zit het liegen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Over liegen gesproken
En daar ga je. Dankjewel dat je het voorzetje zelf geeft.
Rusland hoeft niks aan te vallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Als Rusland ze aanvalt hadden ze er niet bij moeten komen?
Ik zal eens lezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
i'll dare you, I'll fucking dare you to say Van Baalen one more time.
Lees dit eerst maar eens:
https://desk-russie.info/(...)european-policy.html
Website staat in de op maar ik zie dat de url veranderd is.
Ik kijk altijd vanuit de verschillende hoeken naar de problematiek.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doe geen moeite.
Je trekt je nooit wat aan van feiten, why start now.
Goede vraagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is idd ook een manier om te zeggen dat je graag het kremlin napraat, ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vanuit de verschillende hoeken naar de problematiek.
Nou, hier. Blijkbaar.quote:
quote:Daar staat het niet in. Ik zie wel een hoop zaken die Rusland vanaf dag 1 gebroken heeft.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vanuit de verschillende hoeken naar de problematiek.
Goede argumenten wel..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland hoeft niks aan te vallen.
Maar ze hadden er niet bij gemoeten.
Altijd een beetje treurig om te zien als iemand de persoonlijkheid mist om gewoon zijn ongelijk toe te kunnen geven. Het is hier zelfs nog een anoniem forum dus wat kan jou het bommen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik maak een claim dat Oekrane en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.
En maakt je zeker niet geloofwaardiger.
Dat...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn na Minsk de Oekrane gaan bewapenen....
Dat je in propaganda bent getrapt is nog niet zo heel gek, daar is het voor gemaakt, maar dat je nu al 5 posts moeite hebt met toegeven en de hele tijd met niet gerelateerde jij-bakken komt noem ik pas echt eenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:25 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat de euroseksuelen het niet stiekem toch zo nauw nemen met akkoorden.
quote:Beetje dom h
Dat is geen liegen.Er staat inderdaad niets in over wapens leveren aan Oekraine.quote:
Het is geen keuzemenu he. Je voert gewoon je opdracht uit ongeacht of je het met de opdracht(gever) eens bent of niet.quote:Je weet dat je als militair het risico loopt dat je ingezet kan worden om te vechten voor je land. Maar in dit geval vecht je voor een de prestige van een elite...
Stop maar knul, je hebt jezelf al te vaak voor lul gezet.quote:
Dan had Rusland ze aangevallen. Wat is het probleem dat ze lid zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland hoeft niks aan te vallen.
Maar ze hadden er niet bij gemoeten.
Eens met wat je schrijft, kan daar niks tegen in brengen. Het is geen a la carte menu met allemaal dingen erop die je naar eigen inzicht kan kiezen. Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is geen keuzemenu he. Je voert gewoon je opdracht uit ongeacht of je het met de opdracht(gever) eens bent of niet.
En de Russen over wie hij het heeft kiezen er zelf voor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is geen keuzemenu he. Je voert gewoon je opdracht uit ongeacht of je het met de opdracht(gever) eens bent of niet.
Nee? Zijn gewoon contractsoldaten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
En de Russen over wie hij het heeft kiezen er zelf voor.
Ze doen maar wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Breekfast het volgende:
De vraag is in hoeverre de uitspraken van zowel Vance als Hegseth zijn afgestemd met Trump, of dat zij ook volledig in het duister tasten wat Trump precies wil en het maar zelf ongeveer proberen in te vullen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Breekfast het volgende:
De vraag is in hoeverre de uitspraken van zowel Vance als Hegseth zijn afgestemd met Trump, of dat zij ook volledig in het duister tasten wat Trump precies wil en het maar zelf ongeveer proberen in te vullen.
Die van Hegseth i.i.g. niet lijkt het. Die moest alweer terugkrabbelen..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Breekfast het volgende:
De meeste Russische soldaten die nog leven of heel zijn tekenden vrijwillig voor een tijdje matten aan het front. En dat na 2022.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee? Zijn gewoon contractsoldaten.
Jezelf tegenspreken in 4 woorden. Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee? Zijn gewoon contractsoldaten.
O zo, ja dat klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
De meeste Russische soldaten die nog leven of heel zijn tekenden vrijwillig voor een tijdje matten aan het front. En dat na 2022.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |