Steek je hoofd maar in het zand. Je mag nou dealen met Donald 'Fuck the EU' Trumpquote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nuland mentioned
[ afbeelding ]
Het belangrijkste is dat soort types gewoon te negeren. Ze voeden helpt niets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:47 schreef JizmacV2 het volgende:
Het topic ging eindelijk de goede kant op en komt deze gast weer. Kan een admin de boel opschonen of hem de toegang ontzeggen?
Dan wel de variant waarbij de good cop vrijspraak en een grote zak geld toe belooft aan de verdachte van de meervoudige moord.quote:
Ik maak een claim dat Oekraïne en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je duikt. Jij maakte een claim over een van de onderdelen. Laat zien dat het erin staat.
Je kan het niet want je bent getrapt in Russische propaganda.
Je claim is niet onderbouwd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik maak een claim dat Oekraïne en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.
En maakt je zeker niet geloofwaardiger.
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:02 schreef Perrin het volgende:
Dan wel de variant waarbij de good cop vrijspraak en een grote zak geld toe belooft aan de verdachte van de meervoudige moord.
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?quote:
Fucking hell nee he.quote:
Transnistrië aanvallen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
@:BlaZ
Wat zou een goede reactie zijn (binnen de mogelijkheden die wij hebben en de realiteit dat USA ambigu is) als de Denen wel gelijk zouden hebben dat Rusland de Baltische staten gaat aanvallen.
Wat is een realistische route if happnds?
Zo rollen populisten. Zonder na te denken dingen roepen omdat de achterban dat waardeert. Bij enige tegenstand ga je draaien of iemand anders de schuld geven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?
Eerst geven ze eigenlijk bijna alles al weg aan Poetin( geen NAVO-lidmaatschap en verlies van grondgebied voor Oekraïne) en daarna opeens stoere taal uitslaan naar Poetin.
Doe maar. Alle russische inmenging uit Europa trappen.quote:
7D chess, ik weet het niet hoor. Komt op mij meer over als proberen te schaken met je monopoly-pionnetjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.
Wij voelden ons van de week verraden dat hij Oekraine en de EU wilde offeren. Inmiddels heb ik het idee dat ook dit weer een mistgordijn van Trump is en dat ook hier zijn trucendoos weer opengaat.
Trump is helemaal niet van plan om Poetin hier mee weg te laten komen.
En dat blijkt uit het signaal dat Vance afgeeft. Alleen zal Poetin met Trump tot een accoord moeten komen en zal Trump de duimschroeven steeds meer gaan aandraaien, want in feite zit Trump in de lead en niemand anders.
Ja kom maar op met alle replies:![]()
![]()
Ik pleit voor het vertrek van alle pro-Poetinelementen uit Europaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar. Alle russische inmenging uit Europa trappen.
Masseren van de achterban. Gebruikelijke techniek in de communicatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel vrij opmerkelijk.
Ik refereer je naar Minsk II punt 1, 2, 5, 9, 11 en 12.quote:
Ja zo zou je het ook kunnen uitleggen. Al zou Trump een drol op de onderhandelingstafel leggen, jij zou het ongetwijfeld alsnog als een geniale strategie kunnen framen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.
Wij voelden ons van de week verraden dat hij Oekraine en de EU wilde offeren. Inmiddels heb ik het idee dat ook dit weer een mistgordijn van Trump is en dat ook hier zijn trucendoos weer opengaat.
Trump is helemaal niet van plan om Poetin hier mee weg te laten komen.
En dat blijkt uit het signaal dat Vance afgeeft. Alleen zal Poetin met Trump tot een accoord moeten komen en zal Trump de duimschroeven steeds meer gaan aandraaien, want in feite zit Trump in de lead en niemand anders.
Ja kom maar op met alle replies:![]()
![]()
Laten we afspreken dat we onze post op een later moment nog een keer quoten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:25 schreef Breekfast het volgende:
Ja zo zou je het ook kunnen uitleggen. Al zou Trump een drol op de onderhandelingstafel leggen, jij zou het ongetwijfeld alsnog als een geniale strategie kunnen framen.
Laten we dat doen. Met de opmerking dat een 'vredesdeal' waarbij Poetin simpelweg zijn zin krijgt en Oekraïne volledig onder de bus wordt gegooid geen daadwerkelijke vrede is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we onze post op een later moment nog een keer quoten.
Dealquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:29 schreef Breekfast het volgende:
Laten we dat doen. Met de opmerking dat een 'vredesdeal' waarbij Poetin simpelweg zijn zin krijgt en Oekraïne volledig onder de bus wordt gegooid geen daadwerkelijke vrede is.
De uitkomst van dit conflict zal bepaald worden door Trump en Poetin,die gaan de taart verdelenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef egayalS het volgende:
Uiteraard zijn er volop vergelijkingen in de geschiedenis nu Oekraïne op het menu van de grootmachten staat voor opsplitsing.
Artikel over Yalta, Chamberlain en het onderstaande gaat over hoe Churchill en Stalin Europa opsplitsen voor als nazi Duitsland verslagen zou zijn https://www.nrc.nl/nieuws(...)-opgerakeld-a4882995
"Op een gegeven moment pakte Churchill een stuk papier, zo schreef hij later in zijn memoires, en deed daarop een voorstel: hij noteerde per land de verdeling van invloed in percentages. Roemenië werd bijvoorbeeld 90 procent Sovjet-Unie - 10 procent De Rest, Hongarije, 50-50 en Griekenland 90 procent Verenigd Koninkrijk en 10 procent Russisch.
Stalin zette een grote blauwe V naast het voorstel, waarna Churchill voorstelde om het papier te vernietigen. „Zou men het anders niet nogal cynisch vinden dat we dit soort onderwerpen, die van zoveel belang zijn voor miljoenen mensen, op deze terloopse manier hebben afgehandeld?” Stalin meende van niet. Hij vond het een historisch document."
Daar staat het niet in. Ik zie wel een hoop zaken die Rusland vanaf dag 1 gebroken heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik refereer je naar Minsk II punt 1, 2, 5, 9, 11 en 12.
Je huiswerk voor de vrijdag.
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_agreementsquote:Provide pardon and amnesty by way of enacting a law that forbids persecution and punishment of persons in relation to events that took place in particular districts of Donetsk and Luhansk oblasts of Ukraine.
Je hebt het over trump he?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |