abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216676264
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 02:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nuland mentioned

[ afbeelding ]
Steek je hoofd maar in het zand. Je mag nou dealen met Donald 'Fuck the EU' Trump :X
Heel veel sambal
pi_216676292
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:47 schreef JizmacV2 het volgende:
Het topic ging eindelijk de goede kant op en komt deze gast weer. Kan een admin de boel opschonen of hem de toegang ontzeggen?
Het belangrijkste is dat soort types gewoon te negeren. Ze voeden helpt niets.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:02:02 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216676308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
good cop - bad cop
Dan wel de variant waarbij de good cop vrijspraak en een grote zak geld toe belooft aan de verdachte van de meervoudige moord.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216676350
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je duikt. Jij maakte een claim over een van de onderdelen. Laat zien dat het erin staat.

Je kan het niet want je bent getrapt in Russische propaganda.
Ik maak een claim dat Oekraïne en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.

En maakt je zeker niet geloofwaardiger.
Heel veel sambal
pi_216676360
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is zoeken naar vrede.
Kijk uit hoor, daar word je in Kiev gewoon voor afgeschoten.
Heel veel sambal
pi_216676382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ik maak een claim dat Oekraïne en westerlingen niet te vertrouwen zijn. Dat je de Russen ook niet vertrouwd doet daar niet aan af.

En maakt je zeker niet geloofwaardiger.
Je claim is niet onderbouwd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:16:02 #232
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216676464
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:02 schreef Perrin het volgende:
Dan wel de variant waarbij de good cop vrijspraak en een grote zak geld toe belooft aan de verdachte van de meervoudige moord.
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.

Wij voelden ons van de week verraden dat hij Oekraine en de EU wilde offeren. Inmiddels heb ik het idee dat ook dit weer een mistgordijn van Trump is en dat ook hier zijn trucendoos weer opengaat.

Trump is helemaal niet van plan om Poetin hier mee weg te laten komen.

En dat blijkt uit het signaal dat Vance afgeeft. Alleen zal Poetin met Trump tot een accoord moeten komen en zal Trump de duimschroeven steeds meer gaan aandraaien, want in feite zit Trump in de lead en niemand anders.

Ja kom maar op met alle replies: :') :') :')
pi_216676482
Door het standpunt van de VS lijk Rusland een vrijbrief te hebben om keihard door te escaleren, zie Chernobyl. Behoorlijk enge ontwikkelingen
pi_216676484
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]
:')
Hier valt toch geen touw meer aan vast te knopen?

Eerst geven ze eigenlijk bijna alles al weg aan Poetin( geen NAVO-lidmaatschap en verlies van grondgebied voor Oekraïne) en daarna opeens stoere taal uitslaan naar Poetin.
pi_216676491
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Fucking hell nee he.

Dat dit nog internationaal gepikt wordt. Zo lang al dit soort terrorisme van een idioot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216676498
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
@:BlaZ

Wat zou een goede reactie zijn (binnen de mogelijkheden die wij hebben en de realiteit dat USA ambigu is) als de Denen wel gelijk zouden hebben dat Rusland de Baltische staten gaat aanvallen.

Wat is een realistische route if happnds?
Transnistrië aanvallen.
pi_216676514
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Eerst geven ze eigenlijk bijna alles al weg aan Poetin( geen NAVO-lidmaatschap en verlies van grondgebied voor Oekraïne) en daarna opeens stoere taal uitslaan naar Poetin.
Zo rollen populisten. Zonder na te denken dingen roepen omdat de achterban dat waardeert. Bij enige tegenstand ga je draaien of iemand anders de schuld geven.
pi_216676517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:18 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Transnistrië aanvallen.
Doe maar. Alle russische inmenging uit Europa trappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:20:03 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216676520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb het vermoeden dat Trump heel sweet zijn entree heeft gemaakt bij Poetin om hem aan tafel te krijgen en het gesprek over een vredesaccoord aan te kunnen gaan.

Wij voelden ons van de week verraden dat hij Oekraine en de EU wilde offeren. Inmiddels heb ik het idee dat ook dit weer een mistgordijn van Trump is en dat ook hier zijn trucendoos weer opengaat.

En dat blijkt uit het signaal dat Vance afgeeft. Alleen zal Poetin met Trump tot een accoord moeten komen en zal Trump de duimschroeven steeds meer gaan aandraaien, want in feite zit Trump in de lead en niemand anders.

7D chess, ik weet het niet hoor. Komt op mij meer over als proberen te schaken met je monopoly-pionnetjes.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216676554
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doe maar. Alle russische inmenging uit Europa trappen.
Ik pleit voor het vertrek van alle pro-Poetinelementen uit Europa

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 14-02-2025 11:12:52 (deportatietermen zijn niet nodig) ]
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:22:48 #241
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216676555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik vind dat toch wel vrij opmerkelijk.
Masseren van de achterban. Gebruikelijke techniek in de communicatie.

Reagan en Gorbatsjov waren er meesters in.
pi_216676566
Uiteraard zijn er volop vergelijkingen in de geschiedenis nu Oekraïne op het menu van de grootmachten staat voor opsplitsing.

Artikel over Yalta, Chamberlain en het onderstaande gaat over hoe Churchill en Stalin Europa opsplitsen voor als nazi Duitsland verslagen zou zijn https://www.nrc.nl/nieuws(...)-opgerakeld-a4882995

"Op een gegeven moment pakte Churchill een stuk papier, zo schreef hij later in zijn memoires, en deed daarop een voorstel: hij noteerde per land de verdeling van invloed in percentages. Roemenië werd bijvoorbeeld 90 procent Sovjet-Unie - 10 procent De Rest, Hongarije, 50-50 en Griekenland 90 procent Verenigd Koninkrijk en 10 procent Russisch.
Stalin zette een grote blauwe V naast het voorstel, waarna Churchill voorstelde om het papier te vernietigen. „Zou men het anders niet nogal cynisch vinden dat we dit soort onderwerpen, die van zoveel belang zijn voor miljoenen mensen, op deze terloopse manier hebben afgehandeld?” Stalin meende van niet. Hij vond het een historisch document."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216676581
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je claim is niet onderbouwd.
Ik refereer je naar Minsk II punt 1, 2, 5, 9, 11 en 12.

Je huiswerk voor de vrijdag. :)
Heel veel sambal
pi_216676583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja zo zou je het ook kunnen uitleggen. Al zou Trump een drol op de onderhandelingstafel leggen, jij zou het ongetwijfeld alsnog als een geniale strategie kunnen framen.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:28:00 #245
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216676617
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:25 schreef Breekfast het volgende:
Ja zo zou je het ook kunnen uitleggen. Al zou Trump een drol op de onderhandelingstafel leggen, jij zou het ongetwijfeld alsnog als een geniale strategie kunnen framen.
Laten we afspreken dat we onze post op een later moment nog een keer quoten.

#Valentijnsdag
pi_216676645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
Laten we afspreken dat we onze post op een later moment nog een keer quoten.
Laten we dat doen. Met de opmerking dat een 'vredesdeal' waarbij Poetin simpelweg zijn zin krijgt en Oekraïne volledig onder de bus wordt gegooid geen daadwerkelijke vrede is.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:30:19 #247
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216676653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:29 schreef Breekfast het volgende:
Laten we dat doen. Met de opmerking dat een 'vredesdeal' waarbij Poetin simpelweg zijn zin krijgt en Oekraïne volledig onder de bus wordt gegooid geen daadwerkelijke vrede is.
Deal
pi_216676672
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef egayalS het volgende:
Uiteraard zijn er volop vergelijkingen in de geschiedenis nu Oekraïne op het menu van de grootmachten staat voor opsplitsing.

Artikel over Yalta, Chamberlain en het onderstaande gaat over hoe Churchill en Stalin Europa opsplitsen voor als nazi Duitsland verslagen zou zijn https://www.nrc.nl/nieuws(...)-opgerakeld-a4882995

"Op een gegeven moment pakte Churchill een stuk papier, zo schreef hij later in zijn memoires, en deed daarop een voorstel: hij noteerde per land de verdeling van invloed in percentages. Roemenië werd bijvoorbeeld 90 procent Sovjet-Unie - 10 procent De Rest, Hongarije, 50-50 en Griekenland 90 procent Verenigd Koninkrijk en 10 procent Russisch.
Stalin zette een grote blauwe V naast het voorstel, waarna Churchill voorstelde om het papier te vernietigen. „Zou men het anders niet nogal cynisch vinden dat we dit soort onderwerpen, die van zoveel belang zijn voor miljoenen mensen, op deze terloopse manier hebben afgehandeld?” Stalin meende van niet. Hij vond het een historisch document."
De uitkomst van dit conflict zal bepaald worden door Trump en Poetin,die gaan de taart verdelen
Een zaak van geven en nemen tussen de grote jongens De kleine spelers Europa, Little Britain en Oekraïne zullen zich naar hun besluiten moeten schikken. De geschiedenisboeken staan inderdaad vol van dergelijke processen. zo werkt dat meestal.
pi_216676683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ik refereer je naar Minsk II punt 1, 2, 5, 9, 11 en 12.

Je huiswerk voor de vrijdag. :)
Daar staat het niet in. Ik zie wel een hoop zaken die Rusland vanaf dag 1 gebroken heeft.
Probeer het nogmaals je hebt nu gewoon willekeurige nummers achter de woorden "Minsk II punt" gezet.

bijvoorbeeld punt 5 heeft geen zak met het bewapenen van Oekriane van doen. Overigens kan ik je de tijd besparen geen enkele van de punten hebben dat.
quote:
Provide pardon and amnesty by way of enacting a law that forbids persecution and punishment of persons in relation to events that took place in particular districts of Donetsk and Luhansk oblasts of Ukraine.
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_agreements
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:36:18 #250
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216676725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Je hebt het over trump he?

Wat had je anders verwacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')