Leuk door kijkje was het........quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
en de beide Davids kaarten rustig door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij geeft het net toe aan Jordy, busted .....![]()
![]()
Mattheus jat taco's - 12 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij geeft het net toe aan Jordy, busted .....![]()
![]()
Mattheus jat taco's - 12 februari 2025.Dat zie je Elsa heeft eten onder haar bed en geniet vaak met Wicky.....Axel en Jane met nog eentje aten volgens mij ook taco'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij en zijn vriendin hebben samen genoeg te besteden om een luxe leven te leiden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Mattie heeft op school niet opgelet toen de seizoenen werden uitgelegd.
Pcies, wat een dom ideequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Het begint daar echt op een inrichting te lijken
Zullen we gaan weerwolven anders?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Man, man, man .......... wat een kinderklas en ponykamp .....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
De eindmusical word gepland voor morgen
Tenminste nog 1 iemand die het zegtquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Luna68 het volgende:
Jane: jullie zijn niet goed, het gaat niet goed hier
Zij wil de bruid zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jane is wel weer de meest verstandigste in het huis. Die geeft gewoon aan dat het onzin is.
#teamjanequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 iemand die het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zit ook te wachten iddquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Uitzending nog niet op Videoland?
Ik vind Sharice echt super creepy wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Of da ik met u wil trouwen?"
Sharice knikt ja
Milena: "Maar ja kind"
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Of da ik met u wil trouwen?"
Sharice knikt ja
Milena: "Maar ja kind"
neequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Uitzending nog niet op Videoland?
Verstandig, en wicky ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Oh is Jane de gekte ontvlucht?
Terwijl ik lees dat Axel er zin in had.......quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Oh is Jane de gekte ontvlucht?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil helium gaan zuigen nu
Schrijven op wat ze allemaal moeten halen voor die avond, M&M’s, kinderbuenoquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wicky en Jane gaan een horroravond houden
Bij haar thuis toch en nu al opschrijven.....quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Schrijven op wat ze allemaal moeten halen voor die avond, M&M’s, kinderbueno
geen eens weerwolven hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef zodeju het volgende:
Vorige BB"s had je modeshows. of het spel uitbeelding zonder woorden.....
Deze groep ligt opbed.
ja dat is ook het enige,andere deden het ook wel andere avondenquote:
Geen verrassing toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice dus toch tegen iedereen verteld niet op jordy jc. Gamechanger
Wat?🤣quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:04 schreef Hznootje het volgende:
Dus Mattie, Keanu en Jolien liggen vanavond bij Milena in bed?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Milena wou samen slapen met de genomineerden Mattie
Die is een actie begonnen om ze weer binnen te hengelenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Milena wou samen slapen met de genomineerden
"Sharice claimt mij teveel "quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even en Milena en Sharice zitten echt aan elkaar geplakt
Nog steeds niet op Videolandquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tip uitzending is gaaf gaat zijn nu aan stemmen met zijn allen
Uitzending staat nog steeds niet online …ik wacht al bijna een uurquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tip uitzending is gaaf gaat zijn nu aan stemmen met zijn allen
Gewoon op tv anders even kjjkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Uitzending staat nog steeds niet online …ik wacht al bijna een uur
Ik kijk geen tv, heb ook geen abonnement..ben allergischquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon op tv anders even kjjken
Op Videoland kun je ook live tv kijken. Hopelijk krijg je niet teveel jeukquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, heb ook geen abonnement..ben allergisch
Kunt via Videoland ook rtl live kijken maarja, wel reclame danquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, heb ook geen abonnement..ben allergisch
I know dank je, maar ik kijk morgen wel ffquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kunt via Videoland ook rtl live kijken maarja, wel reclame dan
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
I know dank je, maar ik kijk morgen wel ff
Moet je wel tv hebben. Waar ik woon ben ik afhankelijk van Videoland! En dan is het frustrerend als het te laat online komtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon op tv anders even kjjken
Ik zie toch iedere keer Milena bovenop Sharice liggen en niet andersomquote:
Als je een VPN naar Belgie hebt, kun je ook via golay kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet je wel tv hebben. Waar ik woon ben ik afhankelijk van Videoland! En dan is het frustrerend als het te laat online komt
voor de volgende keerquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet je wel tv hebben. Waar ik woon ben ik afhankelijk van Videoland! En dan is het frustrerend als het te laat online komt
Daarom, Milena is niet het slaafje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie toch iedere keer Milena bovenop Sharice liggen en niet andersom
Milena is gewoon heel gehaaid bezig. Sharice krijgt overal de schuld van terwijl Milena de aanstichter is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Daarom, Milena is niet het slaafje.
Wat is deze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zo mooi dat terug hangen met liedje eronder fuck you en jordy lachen
Nog niet gezien, denk dat ze elsa gaan sparen hiermeequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is deze?
Zenden ze Elsa/ Jordy fittie niet uit
We moeten doorquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is deze?
Zenden ze Elsa/ Jordy fittie niet uit
Zou er iemand vannacht een onthoofde papegaai in zijn bed vinden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Staat Jordy nu te overdenken of hij uit wraak Peter zijn nek gaat omdraaien?
BB omdat hij zijn brieven niet kreegquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zou er iemand vannacht een onthoofde papegaai in zijn bed vinden?
Komt de uitzending daar ook op dan? De live kan ik natuurlijk gewoon wel volgen via videolandquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je een VPN naar Belgie hebt, kun je ook via golay kijken
Koos, Elsa wordt hier zo erg gesaved door de TVquote:
Toch zorgt hij voor leuke beelden. Positief of negatief. Als ze het van de kliek moeten hebben gebeurd er niets. Alleen gesmoes en gestook dagen lang en dan gaat het alsnog misquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
Welrespect voor hoe Jordy het opneemt voor Jolien in de uitzending
Mij post was louter positief bedoeldquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch zorgt hij voor leuke beelden. Positief of negatief. Als ze het van de kliek moeten hebben gebeurd er niets. Alleen gesmoes en gestook dagen lang en dan gaat het alsnog mis
Yup, ik heb de aflevering net daar gekeken omdat Videoland 'm nog niet had. Daar staat ie ook gewoon elke dag rond 20:30 op, tot nu toe elke keer als Videoland 'm niet op tijd had stond ie daar wel al gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Komt de uitzending daar ook op dan? De live kan ik natuurlijk gewoon wel volgen via videoland
Mooiequote:
Ah oké dat wist ik niet! Thanks!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ik heb de aflevering net daar gekeken omdat Videoland 'm nog niet had. Daar staat ie ook gewoon elke dag rond 20:30 op, tot nu toe elke keer als Videoland 'm niet op tijd had stond ie daar wel al gewoon
Ja zoals iedereen zijn/haar eigen genomineerde verdedigde bij de eerste ronde, dat was ook bekend. Voor de rest mooie woorden voor vele anderen, maar precies zoals David S. en Axel achteraf zeiden, voor Mattie -voor wie hij daar zat- geen enkele moeite gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy wel voor mattie pleiten. David S dus gelogen daarover. En elsa niet een keer gesproken voor jolien alleen vind haar lief maar 2 belangrijker. Jordy verdedigde heel hard jolien.
ik vond Axel en David s juist heel goed in het beargumenteren. Elsa zat er duidelijk mee hoe ze het ging doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zoals iedereen zijn/haar eigen genomineerde verdedigde bij de eerste ronde, dat was ook bekend. Voor de rest mooie woorden voor vele anderen, maar precies zoals David S. en Axel achteraf zeiden, voor Mattie -voor wie hij daar zat- geen enkele moeite gedaan.
Hij kan denken dat het kansloos is, maar met 0 moeite is het zeker weten kansloos.
Beetje hypocriet om dan uren lang verwijten naar Elsa te maken alsof zij zijn hand afgehakt heeft, terwijl Jolien op de bank kwam, niet hij. Bovendien hadden Elsa en Jolien het gewoon prima uitgesproken terwijl hij er nog uren over zat te zagen. Waar bemoei je je mee denk ik dan.
Maar goed, voor de lovende woorden naar andere bewoners, en ook de manier waarop ie de groep tijdens het medaille ophangen zelf aansprak op hun gekonkel heb ik wel respect. Spijker op de kop was dat
Ja weet ik zo las ik het ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij post was louter positief bedoeld
Hij zei ook jullie alle 4 willen mattie niet dus daarom hoef ik niet verder te praten. Heeft geen zin of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zoals iedereen zijn/haar eigen genomineerde verdedigde bij de eerste ronde, dat was ook bekend. Voor de rest mooie woorden voor vele anderen, maar precies zoals David S. en Axel achteraf zeiden, voor Mattie -voor wie hij daar zat- geen enkele moeite gedaan.
Hij kan denken dat het kansloos is, maar met 0 moeite is het zeker weten kansloos.
Beetje hypocriet om dan uren lang verwijten naar Elsa te maken alsof zij zijn hand afgehakt heeft, terwijl Jolien op de bank kwam, niet hij. Bovendien hadden Elsa en Jolien het gewoon prima uitgesproken terwijl hij er nog uren over zat te zagen. Waar bemoei je je mee denk ik dan.
Maar goed, voor de lovende woorden naar andere bewoners, en ook de manier waarop ie de groep tijdens het medaille ophangen zelf aansprak op hun gekonkel heb ik wel respect. Spijker op de kop was dat
huh? waar welke streamquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
welke stream kijken julliequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond Axel en David s juist heel goed in het beargumenteren. Elsa zat er duidelijk mee hoe ze het ging doen.
en jordy was gewoon aan het drammen.
maar we weten natuurlijk niet wat er allemaal is gezegd, het was een samenvatting van een paar minuten.
Dus 0 moeite gedaan, niet eens geprobeerd. Niks gelogenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei ook jullie alle 4 willen mattie niet dus daarom hoef ik niet verder te praten. Heeft geen zin of zo.
Correct, ik sloeg aan bij opnieuw het stellige 'ze liegen', wat dus simpelweg niet juist blijkt na de aflevering.quote:
Maar hij had het wel gevonden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
"we hebben bier moeten verstoppen voor je"
Joortjequote:
De suite is de laatste dagen net een doorgangshuisquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB, Eva mag toch niet in de suite .....
hoho, wie gaat er dan wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Keanu mag blijven, morgen zatzuipen met Jordy
Dan luister ik nu even naar mijn gut feeling, ik denk volgende week Hell weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Keanu mag blijven, morgen zatzuipen met Jordy
Niets over gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:20 schreef rinardo het volgende:
Lees dus net dat er morgen ''freez'' komt, je zou je na een uitzending van BB in kunnen schrijven om op valentijnsdag langs te komen voor een freeze, dit heb ik dus gemist want als de uitzending klaar is klik ik meteen terug op live
Ja wel, want eva haar bruiloft en verjaardagquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal grote verhalen over zuipen morgenavond, ze krijgen helemaal niets ....
Jordy gaat er vanaf volgende week iedere keer op staanquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja wel, want eva haar bruiloft en verjaardag
Enige reden dat ik daar op hoop is Jordy's ongeremde zuiptempo in combinatie met mensen die hem spuugzat zijn.
Lijkt me sterk.. niks te vinden op de grootste FB fan pagina. Lijkt me dat die hoteldebotel zouden zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:20 schreef rinardo het volgende:
Lees dus net dat er morgen ''freez'' komt, je zou je na een uitzending van BB in kunnen schrijven om op valentijnsdag langs te komen voor een freeze, dit heb ik dus gemist want als de uitzending klaar is klik ik meteen terug op live
Nou, is vrijwel iedereen boos, want er zaten maar 10 brieven in box 2... en ze hebben er echt wel meer dan 10 pp gehad...quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah komt jordy weer over dat hij boos zou worden als iets wat je opstuurt niet er door komt
Zo komt het wel over jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is in z'n hoofd al thuis he ..
Jordy is de enige in de tent met een beetje inzicht. Die ging niet trekken aan een dood paard. Hij kreeg die 4 stemmen nooit meer weg. Elsa haar stem was de beslissende stem met haar stem had ze Jolien kunnen redden maar koos voor Sharice. Jordy heeft zich dan in ieder geval nog ingezet voor een van de maatjes van Matti.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. niks te vinden op de grootste FB fan pagina. Lijkt me dat die hoteldebotel zouden zijn.
Nou van mij nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
Van mij mag Jordy winnen. Als hij daarna maar meteen naar een goede psycholoog gaat.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen naar een psycholoog ook goed
Nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wel. De rest is nog veeeeeeeel vervelender.
Matt for the winquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wel. De rest is nog veeeeeeeel vervelender.
Wanneer hij 'stabiel' is zegt hij gewoon de waarheid en is nog intelligent ook. En hij speelt het spel. Ok hij is vaak knettergek. Maar de rest gun ik het ook niet. Stel je voor, dat zeg een Milena gaat winnen!!!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar er zijn idd nog genoeg vervelende mensen die weg mogen , een daarvan is Jordy
Zou toch een grap zijn als die leidingen bevriezen 1 van de komende dagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane en Elsa gaan nog even lekker koud douchen ....
Milena , Eva of Sharicequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wanneer hij 'stabiel' is zegt hij gewoon de waarheid en is nog intelligent ook. En hij speelt het spel. Ok hij is vaak knettergek. Maar de rest gun ik het ook niet. Stel je voor, dat zeg een Milena gaat winnen!!!!![]()
![]()
Jij wil dat hij wintquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wanneer hij 'stabiel' is zegt hij gewoon de waarheid en is nog intelligent ook. En hij speelt het spel. Ok hij is vaak knettergek. Maar de rest gun ik het ook niet. Stel je voor, dat zeg een Milena gaat winnen!!!!![]()
![]()
Voor mij ook, Jane of Axel, niemand anders ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
Milena , Eva of Sharice![]()
Nee gewoon Jaxel
Zegt ze toch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij wil dat hij wint
Een ander ziet dat heel anders
Nee niet speciaal. er is gewoon niemand met de x-factor dit jaar. Komt Jordy nog het dichtsbij. Ik zou het Wicky ook wel gunnen. Maar die is eigenlijk best onzichtbaar. Jaxel vind ik heel irritant met al hun plannetjes en infiltreren etc. Dan weet je nooit meer of ze oprecht naar medebewoners toezzijn of bezig met hun geniale overlevings strategie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij wil dat hij wint
Een ander ziet dat heel anders
nou jolien oaquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee niet speciaal. er is gewoon niemand met de x-factor dit jaar. Komt Jordy nog het dichtsbij. Ik zou het Wicky ook wel gunnen. Maar die is eigenlijk best onzichtbaar. Jaxel vind ik heel irritant met al hun plannetjes en infiltreren etc. Dan weet je nooit meer of ze oprecht naar medebewoners toezzijn of bezig met hun geniale overlevings strategie.
Jolien valt nu erg mee, maar ze is oprecht verliefd op Jeffrey en die zag ik niet echt zitten.quote:
Ik hoorde op tv tijdens het argumenteren, dat ie zei "dan ga ik het spel nu ook anders spelen".quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
er lijkt wel verwarming te zijn in die douchehokjes ( hebben ze het wel eens over gehad) Maar het water is wel koudquote:
@DGK_Tegengas ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net op X dat David heeft gezegd dat hij wacht tot morgen om naar huis te gaan? Iemand dat gehoord? Rond 21:15 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |