Wat is deze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zo mooi dat terug hangen met liedje eronder fuck you en jordy lachen
Nog niet gezien, denk dat ze elsa gaan sparen hiermeequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is deze?
Zenden ze Elsa/ Jordy fittie niet uit
We moeten doorquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is deze?
Zenden ze Elsa/ Jordy fittie niet uit
Zou er iemand vannacht een onthoofde papegaai in zijn bed vinden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Staat Jordy nu te overdenken of hij uit wraak Peter zijn nek gaat omdraaien?
BB omdat hij zijn brieven niet kreegquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zou er iemand vannacht een onthoofde papegaai in zijn bed vinden?
Komt de uitzending daar ook op dan? De live kan ik natuurlijk gewoon wel volgen via videolandquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je een VPN naar Belgie hebt, kun je ook via golay kijken
Koos, Elsa wordt hier zo erg gesaved door de TVquote:
Toch zorgt hij voor leuke beelden. Positief of negatief. Als ze het van de kliek moeten hebben gebeurd er niets. Alleen gesmoes en gestook dagen lang en dan gaat het alsnog misquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
Welrespect voor hoe Jordy het opneemt voor Jolien in de uitzending
Mij post was louter positief bedoeldquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch zorgt hij voor leuke beelden. Positief of negatief. Als ze het van de kliek moeten hebben gebeurd er niets. Alleen gesmoes en gestook dagen lang en dan gaat het alsnog mis
Yup, ik heb de aflevering net daar gekeken omdat Videoland 'm nog niet had. Daar staat ie ook gewoon elke dag rond 20:30 op, tot nu toe elke keer als Videoland 'm niet op tijd had stond ie daar wel al gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Komt de uitzending daar ook op dan? De live kan ik natuurlijk gewoon wel volgen via videoland
Mooiequote:
Ah oké dat wist ik niet! Thanks!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ik heb de aflevering net daar gekeken omdat Videoland 'm nog niet had. Daar staat ie ook gewoon elke dag rond 20:30 op, tot nu toe elke keer als Videoland 'm niet op tijd had stond ie daar wel al gewoon
Ja zoals iedereen zijn/haar eigen genomineerde verdedigde bij de eerste ronde, dat was ook bekend. Voor de rest mooie woorden voor vele anderen, maar precies zoals David S. en Axel achteraf zeiden, voor Mattie -voor wie hij daar zat- geen enkele moeite gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy wel voor mattie pleiten. David S dus gelogen daarover. En elsa niet een keer gesproken voor jolien alleen vind haar lief maar 2 belangrijker. Jordy verdedigde heel hard jolien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |