Nog steeds niet op Videolandquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tip uitzending is gaaf gaat zijn nu aan stemmen met zijn allen
Uitzending staat nog steeds niet online …ik wacht al bijna een uurquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tip uitzending is gaaf gaat zijn nu aan stemmen met zijn allen
Gewoon op tv anders even kjjkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Uitzending staat nog steeds niet online …ik wacht al bijna een uur
Ik kijk geen tv, heb ook geen abonnement..ben allergischquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon op tv anders even kjjken
Op Videoland kun je ook live tv kijken. Hopelijk krijg je niet teveel jeukquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, heb ook geen abonnement..ben allergisch
Kunt via Videoland ook rtl live kijken maarja, wel reclame danquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, heb ook geen abonnement..ben allergisch
I know dank je, maar ik kijk morgen wel ffquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kunt via Videoland ook rtl live kijken maarja, wel reclame dan
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
I know dank je, maar ik kijk morgen wel ff
Moet je wel tv hebben. Waar ik woon ben ik afhankelijk van Videoland! En dan is het frustrerend als het te laat online komtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon op tv anders even kjjken
Ik zie toch iedere keer Milena bovenop Sharice liggen en niet andersomquote:
Als je een VPN naar Belgie hebt, kun je ook via golay kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet je wel tv hebben. Waar ik woon ben ik afhankelijk van Videoland! En dan is het frustrerend als het te laat online komt
voor de volgende keerquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet je wel tv hebben. Waar ik woon ben ik afhankelijk van Videoland! En dan is het frustrerend als het te laat online komt
Daarom, Milena is niet het slaafje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie toch iedere keer Milena bovenop Sharice liggen en niet andersom
Milena is gewoon heel gehaaid bezig. Sharice krijgt overal de schuld van terwijl Milena de aanstichter is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Daarom, Milena is niet het slaafje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |