De suite is de laatste dagen net een doorgangshuisquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB, Eva mag toch niet in de suite .....
hoho, wie gaat er dan wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Keanu mag blijven, morgen zatzuipen met Jordy
Dan luister ik nu even naar mijn gut feeling, ik denk volgende week Hell weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Keanu mag blijven, morgen zatzuipen met Jordy
Niets over gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:20 schreef rinardo het volgende:
Lees dus net dat er morgen ''freez'' komt, je zou je na een uitzending van BB in kunnen schrijven om op valentijnsdag langs te komen voor een freeze, dit heb ik dus gemist want als de uitzending klaar is klik ik meteen terug op live
Ja wel, want eva haar bruiloft en verjaardagquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal grote verhalen over zuipen morgenavond, ze krijgen helemaal niets ....
Jordy gaat er vanaf volgende week iedere keer op staanquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja wel, want eva haar bruiloft en verjaardag
Enige reden dat ik daar op hoop is Jordy's ongeremde zuiptempo in combinatie met mensen die hem spuugzat zijn.
Lijkt me sterk.. niks te vinden op de grootste FB fan pagina. Lijkt me dat die hoteldebotel zouden zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:20 schreef rinardo het volgende:
Lees dus net dat er morgen ''freez'' komt, je zou je na een uitzending van BB in kunnen schrijven om op valentijnsdag langs te komen voor een freeze, dit heb ik dus gemist want als de uitzending klaar is klik ik meteen terug op live
Nou, is vrijwel iedereen boos, want er zaten maar 10 brieven in box 2... en ze hebben er echt wel meer dan 10 pp gehad...quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah komt jordy weer over dat hij boos zou worden als iets wat je opstuurt niet er door komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |