ik vond Axel en David s juist heel goed in het beargumenteren. Elsa zat er duidelijk mee hoe ze het ging doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zoals iedereen zijn/haar eigen genomineerde verdedigde bij de eerste ronde, dat was ook bekend. Voor de rest mooie woorden voor vele anderen, maar precies zoals David S. en Axel achteraf zeiden, voor Mattie -voor wie hij daar zat- geen enkele moeite gedaan.
Hij kan denken dat het kansloos is, maar met 0 moeite is het zeker weten kansloos.
Beetje hypocriet om dan uren lang verwijten naar Elsa te maken alsof zij zijn hand afgehakt heeft, terwijl Jolien op de bank kwam, niet hij. Bovendien hadden Elsa en Jolien het gewoon prima uitgesproken terwijl hij er nog uren over zat te zagen. Waar bemoei je je mee denk ik dan.
Maar goed, voor de lovende woorden naar andere bewoners, en ook de manier waarop ie de groep tijdens het medaille ophangen zelf aansprak op hun gekonkel heb ik wel respect. Spijker op de kop was dat
Ja weet ik zo las ik het ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij post was louter positief bedoeld
Hij zei ook jullie alle 4 willen mattie niet dus daarom hoef ik niet verder te praten. Heeft geen zin of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zoals iedereen zijn/haar eigen genomineerde verdedigde bij de eerste ronde, dat was ook bekend. Voor de rest mooie woorden voor vele anderen, maar precies zoals David S. en Axel achteraf zeiden, voor Mattie -voor wie hij daar zat- geen enkele moeite gedaan.
Hij kan denken dat het kansloos is, maar met 0 moeite is het zeker weten kansloos.
Beetje hypocriet om dan uren lang verwijten naar Elsa te maken alsof zij zijn hand afgehakt heeft, terwijl Jolien op de bank kwam, niet hij. Bovendien hadden Elsa en Jolien het gewoon prima uitgesproken terwijl hij er nog uren over zat te zagen. Waar bemoei je je mee denk ik dan.
Maar goed, voor de lovende woorden naar andere bewoners, en ook de manier waarop ie de groep tijdens het medaille ophangen zelf aansprak op hun gekonkel heb ik wel respect. Spijker op de kop was dat
huh? waar welke streamquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
welke stream kijken julliequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond Axel en David s juist heel goed in het beargumenteren. Elsa zat er duidelijk mee hoe ze het ging doen.
en jordy was gewoon aan het drammen.
maar we weten natuurlijk niet wat er allemaal is gezegd, het was een samenvatting van een paar minuten.
Dus 0 moeite gedaan, niet eens geprobeerd. Niks gelogenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei ook jullie alle 4 willen mattie niet dus daarom hoef ik niet verder te praten. Heeft geen zin of zo.
Correct, ik sloeg aan bij opnieuw het stellige 'ze liegen', wat dus simpelweg niet juist blijkt na de aflevering.quote:
Maar hij had het wel gevonden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
"we hebben bier moeten verstoppen voor je"
Joortjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |