SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 14 minuten al wel duidelijk
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Neuh wisselt gewoon erg per platform. Op X is Kiki best populair, op TikTok ook.quote:
Toen hadden ze ook wel allerlei spul als smaakmakers. Nu is het weer roeien met de riemen die ze hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb toch wel het idee dat het kookteam van vorige week (waar Elsa bijzat) heel erg lekker heeft gekookt
het ziet er ook gekookt uit, echt goorquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snap dat ook niet hoor dat gehakt ze hebben toch meer koekenpannen
ja hoor, helemaal goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Na 2 minuten na sluit mag je topic openen toch?
Ze hebben niet zoveel pitten denk om op te koken. Dit is denk gewoon het handigste voor hen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snap dat ook niet hoor dat gehakt ze hebben toch meer koekenpannen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:19 schreef rinardo het volgende:
Stemmen gaat door op jouw keuze te klikken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 14 minuten al wel duidelijk
[ link | afbeelding ]
Vorige week poste iemand dat je de naam moet typen *confusedIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Het zal ze allemaal best wel smaken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben niet zoveel pitten denk om op te koken. Dit is denk gewoon het handigste voor hen.
Ja wordt eens tijd dat ze dat kunnen vrijspelen. Net als hun kleding allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had verwacht dat de andere kant van de keuken inmiddels vrijgespeeld was, maar ik zie nog steeds kisten met sloten.
zo onsmakelijk ziet het er uit, bahquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Gehakt alweer aan afkoelen en olie aan het stollen
Of couscous.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:25 schreef zodeju het volgende:
Wat lijkt op macaronie of garnaaltjes is dus gehakt.....
Maar als ze voor zichzelf koken de bewoners kunnen ze wel bakken......en dat is nog wel papkoekjes....dan moet gehakt toch ook lukken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Het zal ze allemaal best wel smaken.
en natuurlijk kun je het nog lekkerder, of nog beter of nog whatever maken. Maar dit is hoe ze het daar doen
Gewoon klikken, ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Stemmen gaat door op jouw keuze te klikken toch?
Vorige week poste iemand dat je de naam moet typen *confused
Het is de crisis editie. Al het budget zit in de montage van de afleveringenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:35 schreef Snensie het volgende:
Zo zo ik zie dat ze een brood gekregen hebben vandaag. Nou kon het eraf. Ook nog steeds geen keuken, BB slaat door dit jaar. Ermoei troef. Mensen zijn ongewoon veel afgevallen. En straks na de finale krijgt de winnaar 15 euro mee ofzo. Belachelijk gewoon.
en dat janken is haast heel de dag doorgegaanquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:37 schreef Kinga het volgende:
IK val in. Ik zag een kort filmpje van een jankende jordy die zijn valentijnspost niet gekregen heeft?
Ik: WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Er was geen budget kennelijk. Ik hoop dat het hierna stopt omdat ze geen deelnemers meer kunnen vinden. Mja er zijn altijd idioten die toch nog meedoen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het is de crisis editie. Al het budget zit in de montage van de afleveringen
NEE JOH HAHAHAHHAHAAHAH.. Oke ik ga teruglezen. Dit is wat je noemt KARMA. HEERLIJK SPEL HE JORDY.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat janken is haast heel de dag doorgegaan
budget voor eten en drinken is maar een heel klein onderdeel van BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Er was geen budget kennelijk. Ik hoop dat het hierna stopt omdat ze geen deelnemers meer kunnen vinden. Mja er zijn altijd idioten die toch nog meedoen.
vegaburger met spruitjes en aardappel had denk ik niemand om staan juichenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit was ook wel de domste keuze qua basics, die Elsa kon maken. Maar ze wist niet wat orzo was, dus dat nam ze niet en prei is volgens haar geen groente en zuur.
De eerste keuze, vegaburger met aardappels en spruitjes heeft ze amper gehoord, of het ging haar om de spruitjes.
Beter dan deze zooi, niemand is er blij mee en het vult niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
vegaburger met spruitjes en aardappel had denk ik niemand om staan juichen
Naam klikken, de verwarring komt omdat mensen op een pc niet kunnen stemmen, en dan denken ik typ mn naam gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Stemmen gaat door op jouw keuze te klikken toch?
Vorige week poste iemand dat je de naam moet typen *confused
ze eten het toch allemaal opquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beter dan deze zooi, niemand is er blij mee en het vult niet.
Er zijn er heel wat die de kidneybonen niet eten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze eten het toch allemaal op
En die kidneybonen vullen best wel lijkt mij
en in ieder geval zaten hier weer appels bij, daar doen ze ook van alles mee bij de slob of om zo te eten.
vorige week pasta met een beetje spinazie was ook niet echt vullend
Eerst die andere zuurpruim die bijna de hele dag zijn gezicht op 10 jaar onweer had staanquote:
Jane heeft ook een hele tijd op bed liggen huilen, getroost door Wicky, maar het gezeur van Jordy is natuurlijk veel leuker om uit te vergroten. Pootjes was zelfs zo pissed, die heeft de ballon niet eens meegenomen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:47 schreef Droopie het volgende:
Die zal vanavond flink over de tong gaan.
Maar ik begrijp dat er niet echt onderzocht is in de testen hoe mensen omgaan met teleurstellingen.
Kijk je nu?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane heeft ook een hele tijd op bed liggen huilen, getroost door Wicky, maar het gezeur van Jordy is natuurlijk veel leuker om uit te vergroten. Pootjes was zelfs zo pissed, die heeft de ballon niet eens meegenomen.
jane heeft even gehuild toen ze met haar ballon binnen kwam, is buiten gaan lopen met Axel die haar heeft getroost en daarna is Jane heel enthousiast bij iedereen gaan zitten die wel kaarten had gekregen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane heeft ook een hele tijd op bed liggen huilen, getroost door Wicky, maar het gezeur van Jordy is natuurlijk veel leuker om uit te vergroten. Pootjes was zelfs zo pissed, die heeft de ballon niet eens meegenomen.
Ah dankjewelquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Naam klikken, de verwarring komt omdat mensen op een pc niet kunnen stemmen, en dan denken ik typ mn naam gewoon
Ja ik heb de streams aanstaan, maar er zijn er meer die er veel moeite mee hebben en niet met teleurstelling om kunnen gaan, zoals Jane, die een hele middag heeft liggen huilen dat ze niet mee mocht met het etentje. Ik wil Jordy niet verdedigen, maar hij is niet de enige die het er moeilijk mee heeft en dat is logisch en voor degenen die geen kaarten hebben gekregen een grote teleurstellingquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kijk je nu?
Hij doet net zijn microfoon af en tettert in de microfoon HARTELOOS en volgens mij GENADELOOS tegen BB
Je ontkomt er niet eens aan, en het is nu tien voor zeven.
Ik vind het ook jammer dat Jolien op de bank zit ... maar dit is het resultaat, als je een genomineerdequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:29 schreef Clasientje het volgende:
Oneerlijk gedoe bah 🙄 Jolien had sowieso een vrijstelling moeten krijgen na haar winst op Wicky. Opeens heeft Wicky een vrijstelling gekregen omdat hun voor hem gingen fietsen hij heeft zelf niks voor hoeven te doen. jolien opeens wel genomineerd🙄
moet nog langer stijven, maar gunnen ze zich zo te zien geen tijd voorquote:
Eens hoor, Jane was ook overdreven met haar gejank. Zeker omdat ze zo irritant huilt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik heb de streams aanstaan, maar er zijn er meer die er veel moeite mee hebben en niet met teleurstelling om kunnen gaan, zoals Jane, die een hele middag heeft liggen huilen dat ze niet mee mocht met het etentje. Ik wil Jordy niet verdedigen, maar hij is niet de enige die het er moeilijk mee heeft en dat is logisch en voor degenen die geen kaarten hebben gekregen een grote teleurstelling
ze hebben geen ovenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:58 schreef Snensie het volgende:
Nja ze moeten het gewoon ff wat langer in de oven doen. Maar dat is meestal want die tijden op verpakkingen kloppen heel vaak niet.
in de oven ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:58 schreef Snensie het volgende:
Nja ze moeten het gewoon ff wat langer in de oven doen. Maar dat is meestal want die tijden op verpakkingen kloppen heel vaak niet.
laten stijven zoals ik lees hierboven. Heb het zelf nog nooit gemaakt 😜quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:58 schreef Snensie het volgende:
Moet ik de koelkastquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha ja weet ik het. Het heeft iig meer tijd nodig.
Volgens mij staan deze fragmenten nog niet online, de eerste werd helaas afgekapt met een streamwissel ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus doet alsof z'n neus bloedt wanneer Eva zegt "of iemand heeft er stiekem taco's uit gehaald" ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mattheus jat melk - 12 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij staan deze fragmenten nog niet online, de eerste werd helaas afgekapt met een streamwissel ...![]()
Mattheus jat taco's - 12 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matteheus jat melk - 12 februari 2025.Iedereen snaait daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis niet eens meer de vraag wie
Maar meer wanneerThinking is difficult, that’s why most people judge
Inbe4 BB er morgen een heel feest van maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is echt triestquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
De tiramisu van de Aldi is beter volgens Milena
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inbe4 BB er morgen een heel feest van maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inbe4 BB er morgen een heel feest van maaktMorgen om middernacht een feestje voor Eva? De afgelopen 2 vrijdagen waren wel heel tof na de exit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Geen Feestjequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Morgen om middernacht een feestje voor Eva? De afgelopen 2 vrijdagen waren wel heel tof na de exit.
Neenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Morgen om middernacht een feestje voor Eva? De afgelopen 2 vrijdagen waren wel heel tof na de exit.
Nee haha klopt ook. Shit moet ook mijn kop houden als ik zit te roken.. Mgoed, ik maak nooit toetjes. 😁quote:
Bij mij staat de tiramisu een nacht en dag in de koelkast.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moet nog langer stijven, maar gunnen ze zich zo te zien geen tijd voor
maar qua smaak zal het heerlijk zijnquote:
Hell weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky vindt deze week de drukste week ooit
Veel koffie en chocoladequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz
Heeft milena een pilletje gehad ofzo
Mensen zitten rustig te pratenquote:
Ik doe er ook altijd amaretto inquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
maar qua smaak zal het heerlijk zijn
allemaal dingen die ze in geen weken hebben gehad, suiker, cacao enz., die lange vingers
Zit er inquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe er ook altijd amaretto in
Naaktkatten hebben veel onderhoud nodig geloof ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
Jane doet elke zondag de katten wassen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naaktkatten hebben veel onderhoud nodig geloof ik
Niks voor mijquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naaktkatten hebben veel onderhoud nodig geloof ik
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane gaat met haar naaktkatten onder de douche ....![]()
Zijn daar filmpjes van, vraag ik voor een vriend .....
Appelgate 30.0quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa: "Heeft er iemand een extra appel genomen? Of 2 extra appels, want hij heeft geen appel gehad!"
Daar gaan we weer
Gestopt met roken hèquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva stop eens met frunniken die frutselt echt de hele tijd met haar nagels
oeps dat wordt een lastige. Mssn daarom die sterke verhalen steeds. Afgelopen nacht ook weer over sexquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
Eva wil meer dan leuk gevonden worden
Ze hoopt dat ze meer dan leuk gevonden wordt door mensen thuis
Aiiiii
Maar wel bijna jarig, wist je dat al? Eva is bijna jarig en wil voor die tijd haar kledingkast, want ze is bijna jarig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva is totaal niet haar zelf in het huis
e gooit d’r koffer er even over de schutting.. leeg graagquote:
Ja ze wil haar verjaardag in een jurkje vierenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar wel bijna jarig, wist je dat al? Eva is bijna jarig en wil voor die tijd haar kledingkast, want ze is bijna jarig.
Misschien kan sharice even frunnikenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil iemand die even met haar bezig is
Huuuuhhhhhquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa vertelde wat en Mattheus reageerde met "Huh?!"
Boeiend..., maar denk daar de versie van Scooby-Doo bij en je hebt nagenoeg precies hoe dat klonk
Gewoon even aandacht nodigquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Als mensen mij niet leuk vinden
Boeit me niet hè
Eva is de vrouwelijke Keanu
Die verteld het 1 en 3 minuten later het ander
En dat is het denk ik.quote:
Nou, middelmaat komt niet echt voor in haar leven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef OmaJacky het volgende:
Zal Eva een soort van pathologische verzinster zijn?
Ze heeft zoveel van de rare verhalen.
Ik kom net terug van de afwas en dan lees ik dit. Wie bedoel je ?quote:
Eva was dat aan het roepen bij het zingenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de afwas en dan lees ik dit. Wie bedoel je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Febo is d'r ook zat en schakelt naar een uitlikkende Keanu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verzint vaker 'verhaaltjes'
Axel trekt ook een gezicht van "Ja hoor, het zalquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
telefoon 20%![]()
was zo druk als op een festival op station Eindhoven
was zo druk door een springer..
geluid is weg
Haar zender kon het niet meer aan..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
telefoon 20%![]()
geluid is weg
BB ook niet meerquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Haar zender kon het niet meer aan..
Als jeff dit ziet gaat die door het lintquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien helemaal in jordy gekropen.
Jefke krijgt een hartverzakkingquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien ligt in de armen van Jordy
jaaa zeker na alle wilde verhalen van haar afgelopen nachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jefke krijgt een hartverzakking
Hij vind het zo lullig voor de mensen die moeite hebben gedaan om een kaart te sturen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Kinga het volgende:
Hoelaat was dat spel? Vanmorgen? En Jordy is NOG aan het zeiken?
Dear jesus, ik snap dat ie zich daarop verheugt had, maar dit is gewoon triest. Die mist duidelijk liefde in zijn leven, dat ie zo snakt naar liefde van een stel vreemden.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane gaat met haar naaktkatten onder de douche ....![]()
Zijn daar filmpjes van, vraag ik voor een vriend .....
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Kinga het volgende:
Hoelaat was dat spel? Vanmorgen? En Jordy is NOG aan het zeiken?
Dear jesus, ik snap dat ie zich daarop verheugt had, maar dit is gewoon triest. Die mist duidelijk liefde in zijn leven, dat ie zo snakt naar liefde van een stel vreemden.
Ja, en zo triest met die badge van Jeff die zij opheeft ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jefke krijgt een hartverzakking
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
jordy wil Nu zijn post.. niet in de auto
s2 Jane en wicky
Ja he ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Milena en Sharice was een raar gesprekje
Ja dat heb ik hem vaker horen zeggen. Maar dat is natuurlijk gewoon kolderquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vind het zo lullig voor de mensen die moeite hebben gedaan om een kaart te sturen.
Hij moet niet zeuren, hij krijgt zijn 11 kaartjes en teddybeer bij vertrek gewoon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Besef; 4 jaar hiernaartoe geleefd.....filmpjes gemaakt voor zijn insta voor valentijnsdag.. en dan niks krijgen... bruuuuuut
![]()
Een springer ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
telefoon 20%![]()
geluid is weg
Meedogenloos!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Besef; 4 jaar hiernaartoe geleefd.....filmpjes gemaakt voor zijn insta voor valentijnsdag.. en dan niks krijgen... bruuuuuut
![]()
Ik heb twee zetten gedaan in functie van u. Dat is wat ik eruit haal, maar ben geen Belg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog eentje waar ik niks van versta, het antwoord van Milena is : Dat is echt niet waar.
Kan hij deze in zijn koffer laten zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef engine het volgende:
Toch nog een beetje Valentijn voor Jordy
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij dacht met zijn arrogante kop dat ie meer dan 10 kaartjes gekregen had... en hij wilde gewoon zoveel mogelijk. GREEDY GREEDY GREEDY.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy die maar blijft herhalen, dat het zo sneu is voor de mensen die post hebben gestuurd.
Ze hebben er zelfs voor betaald, jammer joh had je niet zo greedy moeten zijn .....
Daar zit ik klaar voorquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Was-beer het volgende:
Als Jordy vanavond niks krijgt maakt hij een gaatje in de ballon en gaat ie de hele avond aan de helium lurken![]()
ja dit vond ik zo raar!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog eentje waar ik niks van versta, het antwoord van Milena is : Dat is echt niet waar.
Maar is niet leuk in de auto open makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, hij krijgt zijn 11 kaartjes en teddybeer bij vertrek gewoon.
Hoop ook dat ze 'm niet z'n zin geven. Kom op, hij kwam om 10.00 vanmorgen al met die ballon in beeld, de teleurstelling op dat moment snap ik nog wel, maar we zijn 10 uur verder. Meer dan een werkdag mokken is gewoon van de zotte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:01 schreef Kinga het volgende:
Jordy is echt een kleuter, die meent echt hoe langer hij zeikt hoe kut hij zich voelt, dat Big Brother toch zwicht en hem alles geeft... DOEI. Daar is de deur als je je fanmail wil.
En nog 8 anderen dachten hetzelfdequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij dacht met zijn arrogante kop dat ie meer dan 10 kaartjes gekregen had... en hij wilde gewoon zoveel mogelijk. GREEDY GREEDY GREEDY.
Ik dacht ook alquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
is dat niet haar eigen aandeel van de extra's ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Het zijn de hamsterweken van Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Een echte Valentijn is een stille aanbidder die anoniem iets naar je stuurt. Niet je partner die naast je op de bank zit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Bedenk even, de mensen in het huis met een partner thuis, maken niet eens zo'n drama als Jordy, dat ze niks van die partner gekregen hebben. Een ECHTE valentijn. Die dude jankt een waterval om mail van vreemden, niet eens zijn vriendin.
Of je valentijnspost gaat de openhaard inquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat die telefoon maar gaan, als je oppakt moet je je kleding kast inleveren .....
Ik denk pootjequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Was-beer het volgende:
Over wie hebben Mattheus en Jordy het?
Who cares? Je snapt wat ik bedoel. Lijkt mij erger om niks van je partner te horen dan van een vreemde henkie op twitter.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Een echte Valentijn is een stille aanbidder die anoniem iets naar je stuurt. Niet je partner die naast je op de bank zit.
Wat heeft ze liggen daar, en ja dat flikt ze continuequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Ik wil gewoon een doos vol cadeautjes van een onbekende aabidder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Who cares? Je snapt wat ik bedoel. Lijkt mij erger om niks van je partner te horen dan van een vreemde henkie op twitter.
Met die UI wordt dat wel een uitdagingquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een doos vol cadeautjes van een onbekende aabidder.
Hij heeft geen Vriendin, die had hij gehoopt zo te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Bedenk even, de mensen in het huis met een partner thuis, maken niet eens zo'n drama als Jordy, dat ze niks van die partner gekregen hebben. Een ECHTE valentijn. Die dude jankt een waterval om mail van vreemden, niet eens zijn vriendin.
Straks heeft hij twee kaarten 🤣🤣quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hem vaker horen zeggen. Maar dat is natuurlijk gewoon kolderHij WIL zelf die brieven gewoon, klaar.
Ja en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy over David S, Druk op de knop en ga naar huis
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij heeft geen Vriendin, die had hij gehoopt zo te krijgen
Snap het ook niet hoor....die doen echt niks.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy over David S, Druk op de knop en ga naar huis
kan ik weet het nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat niet haar eigen aandeel van de extra's ?
En gelijk heeft iequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy dat vindt ik dus jammer, morgen gaat er misschien iemand die niet wil, en hier zitten er 2 op de bank, die naar huis willen
Heeft hij wel gelijk in. Iemand in huis hebben die telescope zeikt dat die naarnhuis wilt word je gek vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy dat vindt ik dus jammer, morgen gaat er misschien iemand die niet wil, en hier zitten er 2 op de bank, die naar huis willen
Nou ja, hij had er minimaal 10 sowieso. Vind ik al best wat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heeft hij twee kaarten 🤣🤣
Het is gewoon beeldvulling.....zeg niet meer dat duizende mensen kunnen krijgen en dat deze twee het zijn geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt het disrespectvol van de beide Davids
Vind ik ook hoor. Geen respect voor het programma. Tegen je eigen groepje zeggen dat ze jou wel mogen nomineren enzo, je mag gebruikt worden, maar zolang iemand van het andere groepje er op staat wachten we nog wel even af. Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt het disrespectvol van de beide Davids
waaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De productie moet ook gewoon ingrijpen en David S naar huis sturen in mijn bescheidde mening
Nee, want dan mist hij zijn centjes......quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom
als hij echt wil kan hij op de knop drukken
Allemaal best, zolang ze geen Danny'23 doen en iemand die al weken thuis zit ervoor in de plaats weer terug in zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De productie moet ook gewoon ingrijpen en David S naar huis sturen in mijn bescheidde mening
dat is dan jammer voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, want dan mist hij zijn centjes......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |