Het zijn de hamsterweken van Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
Een echte Valentijn is een stille aanbidder die anoniem iets naar je stuurt. Niet je partner die naast je op de bank zit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Bedenk even, de mensen in het huis met een partner thuis, maken niet eens zo'n drama als Jordy, dat ze niks van die partner gekregen hebben. Een ECHTE valentijn. Die dude jankt een waterval om mail van vreemden, niet eens zijn vriendin.
Of je valentijnspost gaat de openhaard inquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat die telefoon maar gaan, als je oppakt moet je je kleding kast inleveren .....
Ik denk pootjequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Was-beer het volgende:
Over wie hebben Mattheus en Jordy het?
Who cares? Je snapt wat ik bedoel. Lijkt mij erger om niks van je partner te horen dan van een vreemde henkie op twitter.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Een echte Valentijn is een stille aanbidder die anoniem iets naar je stuurt. Niet je partner die naast je op de bank zit.
Wat heeft ze liggen daar, en ja dat flikt ze continuequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
Ik wil gewoon een doos vol cadeautjes van een onbekende aabidder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Who cares? Je snapt wat ik bedoel. Lijkt mij erger om niks van je partner te horen dan van een vreemde henkie op twitter.
Met die UI wordt dat wel een uitdagingquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een doos vol cadeautjes van een onbekende aabidder.
Hij heeft geen Vriendin, die had hij gehoopt zo te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Bedenk even, de mensen in het huis met een partner thuis, maken niet eens zo'n drama als Jordy, dat ze niks van die partner gekregen hebben. Een ECHTE valentijn. Die dude jankt een waterval om mail van vreemden, niet eens zijn vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |