Het zijn de hamsterweken van Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
Een echte Valentijn is een stille aanbidder die anoniem iets naar je stuurt. Niet je partner die naast je op de bank zit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Bedenk even, de mensen in het huis met een partner thuis, maken niet eens zo'n drama als Jordy, dat ze niks van die partner gekregen hebben. Een ECHTE valentijn. Die dude jankt een waterval om mail van vreemden, niet eens zijn vriendin.
Of je valentijnspost gaat de openhaard inquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat die telefoon maar gaan, als je oppakt moet je je kleding kast inleveren .....
Ik denk pootjequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Was-beer het volgende:
Over wie hebben Mattheus en Jordy het?
Who cares? Je snapt wat ik bedoel. Lijkt mij erger om niks van je partner te horen dan van een vreemde henkie op twitter.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Een echte Valentijn is een stille aanbidder die anoniem iets naar je stuurt. Niet je partner die naast je op de bank zit.
Wat heeft ze liggen daar, en ja dat flikt ze continuequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
Ik wil gewoon een doos vol cadeautjes van een onbekende aabidder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Who cares? Je snapt wat ik bedoel. Lijkt mij erger om niks van je partner te horen dan van een vreemde henkie op twitter.
Met die UI wordt dat wel een uitdagingquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een doos vol cadeautjes van een onbekende aabidder.
Hij heeft geen Vriendin, die had hij gehoopt zo te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Bedenk even, de mensen in het huis met een partner thuis, maken niet eens zo'n drama als Jordy, dat ze niks van die partner gekregen hebben. Een ECHTE valentijn. Die dude jankt een waterval om mail van vreemden, niet eens zijn vriendin.
Straks heeft hij twee kaarten 🤣🤣quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hem vaker horen zeggen. Maar dat is natuurlijk gewoon kolderHij WIL zelf die brieven gewoon, klaar.
Ja en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy over David S, Druk op de knop en ga naar huis
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij heeft geen Vriendin, die had hij gehoopt zo te krijgen
Snap het ook niet hoor....die doen echt niks.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy over David S, Druk op de knop en ga naar huis
kan ik weet het nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat niet haar eigen aandeel van de extra's ?
En gelijk heeft iequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy dat vindt ik dus jammer, morgen gaat er misschien iemand die niet wil, en hier zitten er 2 op de bank, die naar huis willen
Heeft hij wel gelijk in. Iemand in huis hebben die telescope zeikt dat die naarnhuis wilt word je gek vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy dat vindt ik dus jammer, morgen gaat er misschien iemand die niet wil, en hier zitten er 2 op de bank, die naar huis willen
Nou ja, hij had er minimaal 10 sowieso. Vind ik al best wat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heeft hij twee kaarten 🤣🤣
Het is gewoon beeldvulling.....zeg niet meer dat duizende mensen kunnen krijgen en dat deze twee het zijn geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt het disrespectvol van de beide Davids
Vind ik ook hoor. Geen respect voor het programma. Tegen je eigen groepje zeggen dat ze jou wel mogen nomineren enzo, je mag gebruikt worden, maar zolang iemand van het andere groepje er op staat wachten we nog wel even af. Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt het disrespectvol van de beide Davids
waaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De productie moet ook gewoon ingrijpen en David S naar huis sturen in mijn bescheidde mening
Nee, want dan mist hij zijn centjes......quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom
als hij echt wil kan hij op de knop drukken
Allemaal best, zolang ze geen Danny'23 doen en iemand die al weken thuis zit ervoor in de plaats weer terug in zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De productie moet ook gewoon ingrijpen en David S naar huis sturen in mijn bescheidde mening
dat is dan jammer voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, want dan mist hij zijn centjes......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |