jaaa zeker na alle wilde verhalen van haar afgelopen nachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jefke krijgt een hartverzakking
Hij vind het zo lullig voor de mensen die moeite hebben gedaan om een kaart te sturen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Kinga het volgende:
Hoelaat was dat spel? Vanmorgen? En Jordy is NOG aan het zeiken?
Dear jesus, ik snap dat ie zich daarop verheugt had, maar dit is gewoon triest. Die mist duidelijk liefde in zijn leven, dat ie zo snakt naar liefde van een stel vreemden.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane gaat met haar naaktkatten onder de douche ....![]()
Zijn daar filmpjes van, vraag ik voor een vriend .....
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Kinga het volgende:
Hoelaat was dat spel? Vanmorgen? En Jordy is NOG aan het zeiken?
Dear jesus, ik snap dat ie zich daarop verheugt had, maar dit is gewoon triest. Die mist duidelijk liefde in zijn leven, dat ie zo snakt naar liefde van een stel vreemden.
Ja, en zo triest met die badge van Jeff die zij opheeft ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jefke krijgt een hartverzakking
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
jordy wil Nu zijn post.. niet in de auto
s2 Jane en wicky
Ja he ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Milena en Sharice was een raar gesprekje
Ja dat heb ik hem vaker horen zeggen. Maar dat is natuurlijk gewoon kolderquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vind het zo lullig voor de mensen die moeite hebben gedaan om een kaart te sturen.
Hij moet niet zeuren, hij krijgt zijn 11 kaartjes en teddybeer bij vertrek gewoon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Besef; 4 jaar hiernaartoe geleefd.....filmpjes gemaakt voor zijn insta voor valentijnsdag.. en dan niks krijgen... bruuuuuut
![]()
Een springer ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
telefoon 20%![]()
was zo druk als op een festival op station Eindhoven
was zo druk door een springer..
geluid is weg
Meedogenloos!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Besef; 4 jaar hiernaartoe geleefd.....filmpjes gemaakt voor zijn insta voor valentijnsdag.. en dan niks krijgen... bruuuuuut
![]()
Ik heb twee zetten gedaan in functie van u. Dat is wat ik eruit haal, maar ben geen Belg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog eentje waar ik niks van versta, het antwoord van Milena is : Dat is echt niet waar.
Kan hij deze in zijn koffer laten zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef engine het volgende:
Toch nog een beetje Valentijn voor Jordy
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij dacht met zijn arrogante kop dat ie meer dan 10 kaartjes gekregen had... en hij wilde gewoon zoveel mogelijk. GREEDY GREEDY GREEDY.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy die maar blijft herhalen, dat het zo sneu is voor de mensen die post hebben gestuurd.
Ze hebben er zelfs voor betaald, jammer joh had je niet zo greedy moeten zijn .....
Daar zit ik klaar voorquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Was-beer het volgende:
Als Jordy vanavond niks krijgt maakt hij een gaatje in de ballon en gaat ie de hele avond aan de helium lurken![]()
ja dit vond ik zo raar!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog eentje waar ik niks van versta, het antwoord van Milena is : Dat is echt niet waar.
Maar is niet leuk in de auto open makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, hij krijgt zijn 11 kaartjes en teddybeer bij vertrek gewoon.
Hoop ook dat ze 'm niet z'n zin geven. Kom op, hij kwam om 10.00 vanmorgen al met die ballon in beeld, de teleurstelling op dat moment snap ik nog wel, maar we zijn 10 uur verder. Meer dan een werkdag mokken is gewoon van de zotte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:01 schreef Kinga het volgende:
Jordy is echt een kleuter, die meent echt hoe langer hij zeikt hoe kut hij zich voelt, dat Big Brother toch zwicht en hem alles geeft... DOEI. Daar is de deur als je je fanmail wil.
En nog 8 anderen dachten hetzelfdequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij dacht met zijn arrogante kop dat ie meer dan 10 kaartjes gekregen had... en hij wilde gewoon zoveel mogelijk. GREEDY GREEDY GREEDY.
Ik dacht ook alquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
is dat niet haar eigen aandeel van de extra's ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
he Elsa heeft eten verstopt onder haar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |