SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 14 minuten al wel duidelijk
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Neuh wisselt gewoon erg per platform. Op X is Kiki best populair, op TikTok ook.quote:
Toen hadden ze ook wel allerlei spul als smaakmakers. Nu is het weer roeien met de riemen die ze hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb toch wel het idee dat het kookteam van vorige week (waar Elsa bijzat) heel erg lekker heeft gekookt
het ziet er ook gekookt uit, echt goorquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snap dat ook niet hoor dat gehakt ze hebben toch meer koekenpannen
ja hoor, helemaal goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Na 2 minuten na sluit mag je topic openen toch?
Ze hebben niet zoveel pitten denk om op te koken. Dit is denk gewoon het handigste voor hen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snap dat ook niet hoor dat gehakt ze hebben toch meer koekenpannen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:19 schreef rinardo het volgende:
Stemmen gaat door op jouw keuze te klikken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 14 minuten al wel duidelijk
[ link | afbeelding ]
Vorige week poste iemand dat je de naam moet typen *confusedIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Het zal ze allemaal best wel smaken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben niet zoveel pitten denk om op te koken. Dit is denk gewoon het handigste voor hen.
Ja wordt eens tijd dat ze dat kunnen vrijspelen. Net als hun kleding allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had verwacht dat de andere kant van de keuken inmiddels vrijgespeeld was, maar ik zie nog steeds kisten met sloten.
zo onsmakelijk ziet het er uit, bahquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Gehakt alweer aan afkoelen en olie aan het stollen
Of couscous.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:25 schreef zodeju het volgende:
Wat lijkt op macaronie of garnaaltjes is dus gehakt.....
Maar als ze voor zichzelf koken de bewoners kunnen ze wel bakken......en dat is nog wel papkoekjes....dan moet gehakt toch ook lukken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Het zal ze allemaal best wel smaken.
en natuurlijk kun je het nog lekkerder, of nog beter of nog whatever maken. Maar dit is hoe ze het daar doen
Gewoon klikken, ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Stemmen gaat door op jouw keuze te klikken toch?
Vorige week poste iemand dat je de naam moet typen *confused
Het is de crisis editie. Al het budget zit in de montage van de afleveringenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:35 schreef Snensie het volgende:
Zo zo ik zie dat ze een brood gekregen hebben vandaag. Nou kon het eraf. Ook nog steeds geen keuken, BB slaat door dit jaar. Ermoei troef. Mensen zijn ongewoon veel afgevallen. En straks na de finale krijgt de winnaar 15 euro mee ofzo. Belachelijk gewoon.
en dat janken is haast heel de dag doorgegaanquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:37 schreef Kinga het volgende:
IK val in. Ik zag een kort filmpje van een jankende jordy die zijn valentijnspost niet gekregen heeft?
Ik: WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Er was geen budget kennelijk. Ik hoop dat het hierna stopt omdat ze geen deelnemers meer kunnen vinden. Mja er zijn altijd idioten die toch nog meedoen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het is de crisis editie. Al het budget zit in de montage van de afleveringen
NEE JOH HAHAHAHHAHAAHAH.. Oke ik ga teruglezen. Dit is wat je noemt KARMA. HEERLIJK SPEL HE JORDY.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat janken is haast heel de dag doorgegaan
budget voor eten en drinken is maar een heel klein onderdeel van BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Er was geen budget kennelijk. Ik hoop dat het hierna stopt omdat ze geen deelnemers meer kunnen vinden. Mja er zijn altijd idioten die toch nog meedoen.
vegaburger met spruitjes en aardappel had denk ik niemand om staan juichenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit was ook wel de domste keuze qua basics, die Elsa kon maken. Maar ze wist niet wat orzo was, dus dat nam ze niet en prei is volgens haar geen groente en zuur.
De eerste keuze, vegaburger met aardappels en spruitjes heeft ze amper gehoord, of het ging haar om de spruitjes.
Beter dan deze zooi, niemand is er blij mee en het vult niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
vegaburger met spruitjes en aardappel had denk ik niemand om staan juichen
Naam klikken, de verwarring komt omdat mensen op een pc niet kunnen stemmen, en dan denken ik typ mn naam gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Stemmen gaat door op jouw keuze te klikken toch?
Vorige week poste iemand dat je de naam moet typen *confused
ze eten het toch allemaal opquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beter dan deze zooi, niemand is er blij mee en het vult niet.
Er zijn er heel wat die de kidneybonen niet eten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze eten het toch allemaal op
En die kidneybonen vullen best wel lijkt mij
en in ieder geval zaten hier weer appels bij, daar doen ze ook van alles mee bij de slob of om zo te eten.
vorige week pasta met een beetje spinazie was ook niet echt vullend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |