Inbe4 BB er morgen een heel feest van maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat is echt triestquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
De tiramisu van de Aldi is beter volgens Milena
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inbe4 BB er morgen een heel feest van maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inbe4 BB er morgen een heel feest van maaktMorgen om middernacht een feestje voor Eva? De afgelopen 2 vrijdagen waren wel heel tof na de exit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Geen Feestjequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Morgen om middernacht een feestje voor Eva? De afgelopen 2 vrijdagen waren wel heel tof na de exit.
Morgen is Valentijnquote:
Neenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Morgen om middernacht een feestje voor Eva? De afgelopen 2 vrijdagen waren wel heel tof na de exit.
Nee haha klopt ook. Shit moet ook mijn kop houden als ik zit te roken.. Mgoed, ik maak nooit toetjes. 😁quote:
Bij mij staat de tiramisu een nacht en dag in de koelkast.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moet nog langer stijven, maar gunnen ze zich zo te zien geen tijd voor
Ik doe er ook niet aanquote:
maar qua smaak zal het heerlijk zijnquote:
Hell weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky vindt deze week de drukste week ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |