Te goor! Zo'n verhaal hoef ik maar 1 keer te horen om te zorgen dat ik nooit een hap zou nemen van iets wat zij heeft klaar gemaakt. Ik zou het ook ronduit zeggen. "Niet aan mijn eten komen!" Of om populair te zijn: "Don't touch my food bitch!"quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook het spugen in dingen, Dat zijn Kampie streken..
Ik had vroeger een buurvrouw die vertelde dat ze dat in haar kringen deden om te 'testen'
Vreselijk , maar ik zie Eva daar wel voor aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te goor! Zo'n verhaal hoef ik maar 1 keer te horen om te zorgen dat ik nooit een hap zou nemen van iets wat zij heeft klaar gemaakt. Ik zou het ook ronduit zeggen. "Niet aan mijn eten komen!" Of om populair te zijn: "Don't touch my food bitch!"
Als ze het bij haar broertje doet dan doet ze het ook bij een ander.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk , maar ik zie Eva daar wel voor aan
Daaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze het bij haar broertje doet dan doet ze het ook bij een ander.
hmmmm, hmmmmquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:49 schreef engine het volgende:
Er zijn inderdaad niet veel mensen die met plezier naar kiki kijken.
Maar volgende week gaan we de echte Kiki zien!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar volgende week gaan we de echte Kiki zien!
Als hij thuis isquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar volgende week gaan we de echte Kiki zien!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou ja we gaan de echte Kiki zien volgende week, in SL's
Van wie? Zijn vriendin?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, je zult nog wel een functioneringsgesprek krijgen als je er uit bent Matt
Ik denk dat het wel mee gaat vallen , hij heeft uiteindelijk niets raars gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het wel... hij wou graag weten wat ze van hem vond nu in het huis.
Echt wel. Zonder anderen echt zwart te maken. Een roddel hier en daar maar dat doen ze allemaal. Logisch ook , je hebt totaal geen prikkels meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben echt team Jaxel, die spelen echt het spel
Ik las in de baard van Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice mag vanavond serum in het haard van Elsa doen .. voor de vlechten.. tenminste dat begrijp ik.
Bij mij nietquote:
En toch denk ik dat Jane te nonchalant het spel speelt en teveel mensen vertrouw.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt wel. Zonder anderen echt zwart te maken. Een roddel hier en daar maar dat doen ze allemaal. Logisch ook , je hebt totaal geen prikkels meer.
Team Axel for the win.![]()
![]()
ik denk dat de enige die Jane helemaal vertrouwt, Axel isquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Jane te nonchalant het spel speelt en teveel mensen vertrouw.
Oh, wat ben ik blij dat ik vroeg gegeten heb.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker een zout pullekje toevoegen aan het gerecht
Ja dat is gekookt gehakt aan het worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ze maken appelmoes in een braadpan en koken? het gehakt in een kookpan? Wat zijn dat voor koks?
doordrenkt met olie, rilling lopen me over de rug. nu snap ik dat pootje maagklachten had afgelopen nachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom bakken ze die taco? Echt smerig. Vettig
Salar poll na 13 minutenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij mij niet![]()
Jolien 24.9%
Keanu 30.6%
Mattheüs 44.5%
Maar dat is maar wat beperkter polletje op X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tacos moeten lekker knapperig zijn. Echt smerig zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
doordrenkt met olie, rilling lopen me over de rug. nu snap ik dat pootje maagklachten had afgelopen nacht
Jouw poll is Raarwquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij mij niet![]()
Jolien 24.9%
Keanu 30.6%
Mattheüs 44.5%
Maar dat is maar wat beperkter polletje op X
En dan zit er nog een 53jarige die niet weet hoe ze moet koken en toch denkt van wel. Het moet aanbakken zeg maar voor jouw een beetje aanbranden....gekookte gehakt zonder smaak is niet te doen....blahhquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is gekookt gehakt aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |