Te goor! Zo'n verhaal hoef ik maar 1 keer te horen om te zorgen dat ik nooit een hap zou nemen van iets wat zij heeft klaar gemaakt. Ik zou het ook ronduit zeggen. "Niet aan mijn eten komen!" Of om populair te zijn: "Don't touch my food bitch!"quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook het spugen in dingen, Dat zijn Kampie streken..
Ik had vroeger een buurvrouw die vertelde dat ze dat in haar kringen deden om te 'testen'
Vreselijk , maar ik zie Eva daar wel voor aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te goor! Zo'n verhaal hoef ik maar 1 keer te horen om te zorgen dat ik nooit een hap zou nemen van iets wat zij heeft klaar gemaakt. Ik zou het ook ronduit zeggen. "Niet aan mijn eten komen!" Of om populair te zijn: "Don't touch my food bitch!"
Als ze het bij haar broertje doet dan doet ze het ook bij een ander.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk , maar ik zie Eva daar wel voor aan
Daaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze het bij haar broertje doet dan doet ze het ook bij een ander.
hmmmm, hmmmmquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:49 schreef engine het volgende:
Er zijn inderdaad niet veel mensen die met plezier naar kiki kijken.
Maar volgende week gaan we de echte Kiki zien!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar volgende week gaan we de echte Kiki zien!
Als hij thuis isquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar volgende week gaan we de echte Kiki zien!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou ja we gaan de echte Kiki zien volgende week, in SL's
Van wie? Zijn vriendin?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, je zult nog wel een functioneringsgesprek krijgen als je er uit bent Matt
Ik denk dat het wel mee gaat vallen , hij heeft uiteindelijk niets raars gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het wel... hij wou graag weten wat ze van hem vond nu in het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |