SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal de schuld van Brianquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef alopio het volgende:
Onze bank
Wissels: Andreev, Ka, Bueno, Giersthove, Mitchell, 'T Zand, Van den Elshout, Ivanusec, Carranza, Osman, Redmond.
Geen enkele middenvelder behalve een jeugdspeler die nog nooit heeft meegedaan. Geen buitenspelers behalve Osman, een halve spits, geen CV.
Het is wel te triest voor woorden dat je niet op een positie makkelijk kan wisselen, ja Bueno wellicht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Brian
Eigenlijk zitten we al weken in deze ellende.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is wel te triest voor woorden dat je niet op een positie makkelijk kan wisselen, ja Bueno wellicht.
je mag pas volgend seizoen weer spelers halen domboquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we al weken in deze ellende.
En ik ben echt benieuwd of dit nu gaat veranderen.
Ik stuur het blessuremagazine even naar je.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je mag pas volgend seizoen weer spelers halen dombo
Dat is mij nog nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet of mij dm werkt....
ik heb beperkte mogelijkheden op fok
Pure uitlokking dit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
#FreeKlaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Godsallemachtig, dit is wel channant hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef alopio het volgende:
Onze bank
Wissels: Andreev, Ka, Bueno, Giersthove, Mitchell, 'T Zand, Van den Elshout, Ivanusec, Carranza, Osman, Redmond.
Geen enkele middenvelder behalve een jeugdspeler die nog nooit heeft meegedaan. Geen buitenspelers behalve Osman, een halve spits, geen CV.
Gohquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb beperkte mogelijkheden
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
die ueda is alleen maar met zijn haar bezig
debiel
neem een normaal kapsel
Omdat er een stel fc Groningen spelers op het veld staan voor Feyenoord.quote:
ik zou voor 14. gaanquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zou voor 14.2 gaan
welke jij
Gewaagde uitspraak. Visionair.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben bang dat ze het zonder die Mexicaan Europees het niet meer bolwerken.
Tied voor de meer dan verdiende 1-0.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:00 schreef ashardalan het volgende:
Nah, gaan we zien wat het wordt... Hopelijk scoort Santi niet
Al lang, uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tied voor de meer dan verdiende 1-0.
Dit is een uitspraak welke niemand kan ontkennenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 2-0.
Dat is vrij bizar ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
Hoe erg het in de Eredivisie tegen zit, zoveel geluk hebben we in de CL. Wat een fout
Wat hebben we zo'n type gemist zeg. Heel het elftal is meer in balansquote:
Nah. Priske deed het in de CL ook goed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Document1 het volgende:
Kunnen we al spreken van het Bosschaart effect?
Ja dat klopt wel. Stiekem wel mooi een coach die nog op Varkenoord gespeeld heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah. Priske deed het in de CL ook goed.
Na zaterdag kunnen we dat misschien pas zeggen.
Pascalballquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord zoekt de zijkanten op. Eindelijk.
Ik denk dar de spelersgroep wel even een SIGNAAL wil afgevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah. Priske deed het in de CL ook goed.
Na zaterdag kunnen we dat misschien pas zeggen.
Of gewoon wat iedere trainer zou doen met dit materiaal behalve het Scandinavische autistenteam wat we haddenquote:
Als we een rondje verder komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Document1 het volgende:
Kunnen we al spreken van het Bosschaart effect?
Zal vast zijn goals meepikken, maar wat is dat een dooie joh.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
Ueda weer te laat. Wat een kutspeler is dat toch.
Wie dat niet zag, heeft er nog minder verstand van dan ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze spelen echt heel goed.
Blijkbaar kan je een stuk beter met dit materiaal met een andere spelopvatting, goh
Stukje passiequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar kan je een stuk beter met dit materiaal met een andere spelopvatting, goh
Ik ben van mening dat die kaart ook wel een andere kleur mag krijgen... Iemand een knietje geven lijkt me gewoon roodquote:
het is meer dan ongelukkig wat mij betreft, dus zeker een kaart.. rood weet ik niet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat die kaart ook wel een andere kleur mag krijgen... Iemand een knietje geven lijkt me gewoon rood
Ja, ik heb toch ook niet het idee dat dit per ongeluk ging...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat die kaart ook wel een andere kleur mag krijgen... Iemand een knietje geven lijkt me gewoon rood
5m gebied, extra bescherming, dit, datquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is meer dan ongelukkig wat mij betreft, dus zeker een kaart.. rood weet ik niet hoor
Neuh, het is lomp maar geen rood.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
In het gezicht ook nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ze spelen echt heel anders dan de afgelopen periode (en veel meer zoals onder Slot). Voortdurend de 2 tegen 1 proberen te creëren aan de zijkant in plaats van alles door het midden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Stukje passie
Pascal zei dat hij niet te veel zou veranderen daags voor de wedstrijd
En dan speel je nog met een gehavend elftal ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze krijgen het goeie spul alleen voor de CL matches blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan speel je nog met een gehavend elftal ook.
Maar dat het beter kan met dit materiaal was duidelijk. Alleen nu moet je het ook tegen NAC laten zien bijvoorbeeld.
Dat het een halfuur lang gaat met vrij goed voetbal stemt mij zeer tevreden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan speel je nog met een gehavend elftal ook.
Maar dat het beter kan met dit materiaal was duidelijk. Alleen nu moet je het ook tegen NAC laten zien bijvoorbeeld.
Dat is best Okequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat het een halfuur lang gaat met vrij goed voetbal stemt mij zeer tevreden.
Da's natuurlijk wel zo iddquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was Igor mensen.
Dat was niet zo veel.
Nee, was niks.quote:
Zou het dan toch aan de trainer hebben gelegen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
Ze spelen echt goed. En het is ook niet alsof dat Milan heel slecht is of zo.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We hoeven niet de details van je seksleven te weten hoor... Althans, ik niet.
Hoho we hebben het wisselbeleid nog niet echt in actie gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het dan toch aan de trainer hebben gelegen?
(Ja)
Ik vind wel dat we even moeten wachten met deze snelle conclusies, al zie je wel dat er andere accenten liggen inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Ja)
Dit spel hebben we niet onder Priske gezien, in mijn herinnering.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hoho we hebben het wisselbeleid nog niet echt in actie gezien.
Klopt. Alles ging door het midden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dit spel hebben we niet onder Priske gezien, in mijn herinnering.
Eens. maar ja die dolle avondjes heeft Feyenoord onder elke trainer wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dit spel hebben we niet onder Priske gezien, in mijn herinnering.
Behalve onder Priske dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eens. maar ja die dolle avondjes heeft Feyenoord onder elke trainer wel.
Bosschaart-effectquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Ja)
Ik heb ze dit seizoen nog geen wedstrijd zo comfortabel zien spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we even moeten wachten met deze snelle conclusies, al zie je wel dat er andere accenten liggen inderdaad.
Drank won ook van Milan 2 dagen na zijn aanstelling . Henk de Jongedquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bosschaart-effect
@:Powerloungen
@:Frozen-assassin
Benfica, Go Ahead, Utrechtquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ze dit seizoen nog geen wedstrijd zo comfortabel zien spelen.
Altijd tegen Milan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank won ook van Milan 2 dagen na zijn aanstelling . Henk de Jonged
Ja ja, en er vervolgens afgaan tegen NAC zaterdag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Ja)
Schok-effect zal idd na deze wedstrijd wel weg zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ja, en er vervolgens afgaan tegen NAC zaterdag.
Niet als hij er met hersenletsel af gaatquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Igor snapt dat hij een toptransfer kan verdienen vanavond.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet als hij er met hersenletsel af gaat
Technisch gezien zijn knock-out & hersenschudding beide hersenletsel. Niet ernstig, maar wel correct. Technisch correct. De beste vorm van correct.quote:
Nah, liggen nog in de kleedkamerquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
Tering hé. Kaart voor die mafklapper zeker.
deze vond ik geen kaart, die vorige welquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
Tering hé. Kaart voor die mafklapper zeker.
Nu snap ik het nog steeds niet. Ik heb het over Igor niet over Wellenreuther.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn knock-out & hersenschudding beide hersenletsel. Niet ernstig, maar wel correct. Technisch correct. De beste vorm van correct.
Oepsquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog steeds niet. Ik heb het over Igor niet over Wellenreuther.
De beste helft die ik dit seizoen in de Kuip heb gezienquote:
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:54 schreef Binge-watch het volgende:
De eerste wedstrijd waarin Moder indruk maakt. Goed om te zien wat-ie kan met wat wedstrijdritme op zak.
Nu nog een paar goede spitsen er bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.
Ja en ik maak me zorgen of ze het einde van de wedstrijd halen qua energiequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
heel benieuwd naar de wissels. De bank is zo karig
Denk wel dat ze er voor moeten gaan. Maar ja de Zondag etc...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja en ik maak me zorgen of ze het einde van de wedstrijd halen qua energie
dan zet de trainer maar de o21 op het veld ofzo, die schijnt hij te kennenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er voor moeten gaan. Maar ja de Zondag etc...
Zeker. Tegen Ajax en PSV ook overigens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Timon staat tot nu toe goed te keepen.
Ok ok, de wissels lijken ook logisch. Zou het dan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig die ueda is er uit
wat doet die man op het veld
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Milan gaat Paxiao voor 50 miljoen kopen als die zo doorgaat
Draait nu een keutel in de douches.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ueda weer niet gezien.
Onzichtbare sjienees.
Die heeft het godzijdank weer te pakkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het spel nu even belangrijker met het oog op de competitie eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch scoort Milan nog... heb je altijd bij dat soort ploegen.....zie PSV gisteren...
De plicht roept.quote:Mention Alert
12-02-2025 @ 22:10:30
@Coco heeft je zojuist genoemd in topic "Voetbal / [2024/25] UEFA Champions League #40: hup Feyenoord"
Ware het niet dat hij nog maar 1 seizoen onder contract staat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
Timber speelt dramatisch. Die mag nog een seizoentje blijven.
Mwoah, eerste wedstrijd na dat een trainer is ontslagen is doorgaans toch weinigzeggend?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vind het spel nu even belangrijker met het oog op de competitie eerlijk gezegd.
Klopt, maar dit moet een fundament zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mwoah, eerste wedstrijd na dat een trainer is ontslagen is doorgaans toch weinigzeggend?
I know. Die is wel weg denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij nog maar 1 seizoen onder contract staat.
Die is 100% weg.
Channant groot verschil tussen een Timon die zeker is van z'n plek en een Timon die zich moet bewijzen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, maar dit moet een fundament zijn.
Braziliaan, zit in de genen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:16 schreef PSVCL het volgende:
waarom duikt die paxiao zoveel? heeft ie helemaal niet nodig
Kloese kennende, legt hij hem nog 3 jaar vast & speelt de Pax geen goede wedstrijd meerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
Igor zorgt er vandaag voor dat hij een mooie transfer maakt.
Die is meer dan verdiend, uiteraard. De 3-0 reeds ook, maar daar wachten we geduldig opquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet wachten.
Tied voor de (verdiende) 2-0.
Heeft onlangs verlengd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kloese kennende, legt hij hem nog 3 jaar vast & speelt de Pax geen goede wedstrijd meer
Nou nee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter? ( @:zipportal vindt dit leuk)
Of 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft jammer dat je geen fatsoenlijke spits hebt.
Akkoordquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Bij 2-0 mag je leuk doen. @:de_kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |