deze vond ik geen kaart, die vorige welquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
Tering hé. Kaart voor die mafklapper zeker.
Nu snap ik het nog steeds niet. Ik heb het over Igor niet over Wellenreuther.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn knock-out & hersenschudding beide hersenletsel. Niet ernstig, maar wel correct. Technisch correct. De beste vorm van correct.
Oepsquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog steeds niet. Ik heb het over Igor niet over Wellenreuther.
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:54 schreef Binge-watch het volgende:
De eerste wedstrijd waarin Moder indruk maakt. Goed om te zien wat-ie kan met wat wedstrijdritme op zak.
Nu nog een paar goede spitsen er bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |