Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:54 schreef Binge-watch het volgende:
De eerste wedstrijd waarin Moder indruk maakt. Goed om te zien wat-ie kan met wat wedstrijdritme op zak.
Nu nog een paar goede spitsen er bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.
Ja en ik maak me zorgen of ze het einde van de wedstrijd halen qua energiequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
heel benieuwd naar de wissels. De bank is zo karig
Denk wel dat ze er voor moeten gaan. Maar ja de Zondag etc...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja en ik maak me zorgen of ze het einde van de wedstrijd halen qua energie
dan zet de trainer maar de o21 op het veld ofzo, die schijnt hij te kennenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er voor moeten gaan. Maar ja de Zondag etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |