Niet als hij er met hersenletsel af gaatquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Igor snapt dat hij een toptransfer kan verdienen vanavond.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet als hij er met hersenletsel af gaat
Technisch gezien zijn knock-out & hersenschudding beide hersenletsel. Niet ernstig, maar wel correct. Technisch correct. De beste vorm van correct.quote:
Nah, liggen nog in de kleedkamerquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
Tering hé. Kaart voor die mafklapper zeker.
deze vond ik geen kaart, die vorige welquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
Tering hé. Kaart voor die mafklapper zeker.
Nu snap ik het nog steeds niet. Ik heb het over Igor niet over Wellenreuther.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn knock-out & hersenschudding beide hersenletsel. Niet ernstig, maar wel correct. Technisch correct. De beste vorm van correct.
Oepsquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog steeds niet. Ik heb het over Igor niet over Wellenreuther.
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:54 schreef Binge-watch het volgende:
De eerste wedstrijd waarin Moder indruk maakt. Goed om te zien wat-ie kan met wat wedstrijdritme op zak.
Nu nog een paar goede spitsen er bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had duidelijk ritme tekort. Komt er steeds beter in. Goede vervanger voor Timber (ervan uitgaande dat die vertrekt) en je middenveld is sterk bezet voor volgend seizoen.
Ja en ik maak me zorgen of ze het einde van de wedstrijd halen qua energiequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
heel benieuwd naar de wissels. De bank is zo karig
Denk wel dat ze er voor moeten gaan. Maar ja de Zondag etc...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja en ik maak me zorgen of ze het einde van de wedstrijd halen qua energie
dan zet de trainer maar de o21 op het veld ofzo, die schijnt hij te kennenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er voor moeten gaan. Maar ja de Zondag etc...
Zeker. Tegen Ajax en PSV ook overigens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Timon staat tot nu toe goed te keepen.
Ok ok, de wissels lijken ook logisch. Zou het dan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig die ueda is er uit
wat doet die man op het veld
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Milan gaat Paxiao voor 50 miljoen kopen als die zo doorgaat
Draait nu een keutel in de douches.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ueda weer niet gezien.
Onzichtbare sjienees.
Die heeft het godzijdank weer te pakkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het spel nu even belangrijker met het oog op de competitie eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch scoort Milan nog... heb je altijd bij dat soort ploegen.....zie PSV gisteren...
De plicht roept.quote:Mention Alert
12-02-2025 @ 22:10:30
@Coco heeft je zojuist genoemd in topic "Voetbal / [2024/25] UEFA Champions League #40: hup Feyenoord"
Ware het niet dat hij nog maar 1 seizoen onder contract staat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
Timber speelt dramatisch. Die mag nog een seizoentje blijven.
Mwoah, eerste wedstrijd na dat een trainer is ontslagen is doorgaans toch weinigzeggend?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vind het spel nu even belangrijker met het oog op de competitie eerlijk gezegd.
Klopt, maar dit moet een fundament zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mwoah, eerste wedstrijd na dat een trainer is ontslagen is doorgaans toch weinigzeggend?
I know. Die is wel weg denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij nog maar 1 seizoen onder contract staat.
Die is 100% weg.
Channant groot verschil tussen een Timon die zeker is van z'n plek en een Timon die zich moet bewijzen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, maar dit moet een fundament zijn.
Braziliaan, zit in de genen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:16 schreef PSVCL het volgende:
waarom duikt die paxiao zoveel? heeft ie helemaal niet nodig
Kloese kennende, legt hij hem nog 3 jaar vast & speelt de Pax geen goede wedstrijd meerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
Igor zorgt er vandaag voor dat hij een mooie transfer maakt.
Die is meer dan verdiend, uiteraard. De 3-0 reeds ook, maar daar wachten we geduldig opquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet wachten.
Tied voor de (verdiende) 2-0.
Heeft onlangs verlengd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kloese kennende, legt hij hem nog 3 jaar vast & speelt de Pax geen goede wedstrijd meer
Nou nee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter? ( @:zipportal vindt dit leuk)
Of 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft jammer dat je geen fatsoenlijke spits hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |