Behalve onder Priske dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eens. maar ja die dolle avondjes heeft Feyenoord onder elke trainer wel.
Bosschaart-effectquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het dan toch aan de trainer hebben gelegen?
(Ja)
Ik heb ze dit seizoen nog geen wedstrijd zo comfortabel zien spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we even moeten wachten met deze snelle conclusies, al zie je wel dat er andere accenten liggen inderdaad.
Drank won ook van Milan 2 dagen na zijn aanstelling . Henk de Jongedquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bosschaart-effect
@:Powerloungen
@:Frozen-assassin
Benfica, Go Ahead, Utrechtquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ze dit seizoen nog geen wedstrijd zo comfortabel zien spelen.
Altijd tegen Milan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank won ook van Milan 2 dagen na zijn aanstelling . Henk de Jonged
Ja ja, en er vervolgens afgaan tegen NAC zaterdag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het dan toch aan de trainer hebben gelegen?
(Ja)
Schok-effect zal idd na deze wedstrijd wel weg zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ja, en er vervolgens afgaan tegen NAC zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |