SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal de schuld van Brianquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef alopio het volgende:
Onze bank
Wissels: Andreev, Ka, Bueno, Giersthove, Mitchell, 'T Zand, Van den Elshout, Ivanusec, Carranza, Osman, Redmond.
Geen enkele middenvelder behalve een jeugdspeler die nog nooit heeft meegedaan. Geen buitenspelers behalve Osman, een halve spits, geen CV.
Het is wel te triest voor woorden dat je niet op een positie makkelijk kan wisselen, ja Bueno wellicht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Brian
Eigenlijk zitten we al weken in deze ellende.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is wel te triest voor woorden dat je niet op een positie makkelijk kan wisselen, ja Bueno wellicht.
je mag pas volgend seizoen weer spelers halen domboquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we al weken in deze ellende.
En ik ben echt benieuwd of dit nu gaat veranderen.
Ik stuur het blessuremagazine even naar je.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je mag pas volgend seizoen weer spelers halen dombo
Dat is mij nog nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet of mij dm werkt....
ik heb beperkte mogelijkheden op fok
Pure uitlokking dit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
#FreeKlaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Godsallemachtig, dit is wel channant hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef alopio het volgende:
Onze bank
Wissels: Andreev, Ka, Bueno, Giersthove, Mitchell, 'T Zand, Van den Elshout, Ivanusec, Carranza, Osman, Redmond.
Geen enkele middenvelder behalve een jeugdspeler die nog nooit heeft meegedaan. Geen buitenspelers behalve Osman, een halve spits, geen CV.
Gohquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb beperkte mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |