Ik ben van mening dat die kaart ook wel een andere kleur mag krijgen... Iemand een knietje geven lijkt me gewoon roodquote:
het is meer dan ongelukkig wat mij betreft, dus zeker een kaart.. rood weet ik niet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat die kaart ook wel een andere kleur mag krijgen... Iemand een knietje geven lijkt me gewoon rood
Ja, ik heb toch ook niet het idee dat dit per ongeluk ging...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat die kaart ook wel een andere kleur mag krijgen... Iemand een knietje geven lijkt me gewoon rood
5m gebied, extra bescherming, dit, datquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is meer dan ongelukkig wat mij betreft, dus zeker een kaart.. rood weet ik niet hoor
Neuh, het is lomp maar geen rood.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
In het gezicht ook nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ze spelen echt heel anders dan de afgelopen periode (en veel meer zoals onder Slot). Voortdurend de 2 tegen 1 proberen te creëren aan de zijkant in plaats van alles door het midden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Stukje passie
Pascal zei dat hij niet te veel zou veranderen daags voor de wedstrijd
En dan speel je nog met een gehavend elftal ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze spelen echt heel goed.
Blijkbaar kan je een stuk beter met dit materiaal met een andere spelopvatting, goh
Ze krijgen het goeie spul alleen voor de CL matches blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan speel je nog met een gehavend elftal ook.
Maar dat het beter kan met dit materiaal was duidelijk. Alleen nu moet je het ook tegen NAC laten zien bijvoorbeeld.
Dat het een halfuur lang gaat met vrij goed voetbal stemt mij zeer tevreden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan speel je nog met een gehavend elftal ook.
Maar dat het beter kan met dit materiaal was duidelijk. Alleen nu moet je het ook tegen NAC laten zien bijvoorbeeld.
Dat is best Okequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat het een halfuur lang gaat met vrij goed voetbal stemt mij zeer tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |