SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik had "lepel" als TT trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Beste TTquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "lepel" als TT trouwens.![]()
![]()
Niet gewoon na 14 seconden al klaar zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na een minuut of 2 lukt het wel denk ik
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Voor lepels moet je de tijd nemenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet gewoon na 14 seconden al klaar zijn![]()
Niet eens in de top-20.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oke Uriquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor lepels moet je de tijd nemenWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ik ook nog maar netquote:
De truc is s nachts posten zoals mascara-klodder:')![]()
Succes, je kan hetquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog 7 punckten en ik mag weer eens over @:lovely heen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik post niet snachtsquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook nog maar net
De truc is s nachts posten zoals mascara-klodder
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We vinden daar iets vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
Ik sta best laag, ik vind daar iets van![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Awwquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
Ik sta best laag, ik vind daar iets van
:')![]()
En je staat trouwens bovenaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
Ik sta best laag, ik vind daar iets van![]()
![]()
Bolkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
En wat gaan we daar aan doen?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bolkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
En wat gaan we daar aan doen?:')![]()
Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe ingevindquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben uitgevind vandaag![]()
Is zeker fijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me redelijk ontspannen trouwens![]()
Wel fijn
Oh mooi man!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me redelijk ontspannen trouwens![]()
Wel fijn![]()
![]()
Neerploffen op de bank dan maar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen puf meer
Alles uitgepuft vandaag![]()
![]()
Zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neerploffen op de bank dan maar?
Ff koffie doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vanavond nog iets op de planning of lekker film/serie kijken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Zeldzaam. Ik koester."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Soms is dat niet ergquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit in te nimmer ben ik traag hoor![]()
![]()
Of sneeuw op je bakkes?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:33 schreef greysbones het volgende:
Wel net gewandeld
@:Lovely heb jij zo’n bak sneeuw ?![]()
![]()
Een lekker bakkie pleur
En even geen gezeur
Met de beentjes omhoog
Bolk ik jullie lekker droog
Er ligt wel een aardig laagje ja, maar volgens mij in Drenthe meer sneeuwquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:33 schreef greysbones het volgende:
Wel net gewandeld
@:Lovely heb jij zo’n bak sneeuw ?
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Op het nieuws zeggen ze toch echt Groningenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er ligt wel een aardig laagje ja, maar volgens mij in Drenthe meer sneeuw
Of een bakkie theequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
Een lekker bakkie pleur
En even geen gezeur
Met de beentjes omhoog
Bolk ik jullie lekker droog
daar bolk je sneller mee
Hoe vind je dat?
Dan bolk ik je lekker nat![]()
![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja maar daar ligt meer volgens mij, wat ik op wat beelden zag..quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het nieuws zeggen ze toch echt Groningen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of een bakkie thee
daar bolk je sneller mee
Hoe vind je dat?
Dan bolk ik je lekker nat
Zo, ik word soms zo moe van dhl he. Koop ik kleding die ik graag morgen wil dragen. Denk ik laat het bezorgen in zo'n DHL muur/kasten systeem. Want dan weet ik zeker dat ik ze tref en dat ze niet aanbellen en wegrijden. Ik erheen en blijkt dat ze daar niet hebben bezorgd op een heel ander punt in een ander dorp. Wat ook nog eens niet in zo'n muur zit, maar in een winkel aan een balie, die 18u sloot en ik daar snel heen ging en (terecht) 16.03 voor een dichte deur stond.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo druk vandaag in dit noedeltentje en ook andere restaurants, en dat op een woensdag, het is geeneens vakantie en de salarissen zijn nog geeneens gestortUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat betekent dus dat je wel komt maar dat je tot die tijd de spanning niet zo goed aan kuntquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:13 schreef SwJ het volgende:
[..]
Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet.![]()
![]()
Of een colaatje voor straksquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of een bakkie thee
daar bolk je sneller mee
Hoe vind je dat?
Dan bolk ik je lekker nat
Dan word je niet zo laks
GG geeft me vast gelijk
Bolken met cola daarvan wordt je rijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ze al km 16.03 sloten is dat niet aardigquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:36 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, ik word soms zo moe van dhl he. Koop ik kleding die ik graag morgen wil dragen. Denk ik laat het bezorgen in zo'n DHL muur/kasten systeem. Want dan weet ik zeker dat ik ze tref en dat ze niet aanbellen en wegrijden. Ik erheen en blijkt dat ze daar niet hebben bezorgd op een heel ander punt in een ander dorp. Wat ook nog eens niet in zo'n muur zit, maar in een winkel aan een balie, die 18u sloot en ik daar snel heen ging en (terecht) 16.03 voor een dichte deur stond.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het liefst bolk ik met greysquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een colaatje voor straks
Dan word je niet zo laks
GG geeft me vast gelijk
Bolken met cola daarvan wordt je rijk
schreeuw het uit, helemaal hees
ja die dame weet hoe het moet
een dikke bolk op je toet![]()
Volgende keer voor PostNL kiezen dan maarquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:36 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, ik word soms zo moe van dhl he. Koop ik kleding die ik graag morgen wil dragen. Denk ik laat het bezorgen in zo'n DHL muur/kasten systeem. Want dan weet ik zeker dat ik ze tref en dat ze niet aanbellen en wegrijden. Ik erheen en blijkt dat ze daar niet hebben bezorgd op een heel ander punt in een ander dorp. Wat ook nog eens niet in zo'n muur zit, maar in een winkel aan een balie, die 18u sloot en ik daar snel heen ging en (terecht) 16.03 voor een dichte deur stond.
Maar raar dat de winkel al eerder dicht was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mensen hebben geen zin in koken blijkbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Zo druk vandaag in dit noedeltentje en ook andere restaurants, en dat op een woensdag, het is geeneens vakantie en de salarissen zijn nog geeneens gestort
16:03 moet 18:03 zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:36 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, ik word soms zo moe van dhl he. Koop ik kleding die ik graag morgen wil dragen. Denk ik laat het bezorgen in zo'n DHL muur/kasten systeem. Want dan weet ik zeker dat ik ze tref en dat ze niet aanbellen en wegrijden. Ik erheen en blijkt dat ze daar niet hebben bezorgd op een heel ander punt in een ander dorp. Wat ook nog eens niet in zo'n muur zit, maar in een winkel aan een balie, die 18u sloot en ik daar snel heen ging en (terecht) 16.03 voor een dichte deur stond.![]()
De bolk van jusquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het liefst bolk ik met greys
schreeuw het uit, helemaal hees
ja die dame weet hoe het moet
een dikke bolk op je toet
Op het scherpst van de snee
Daar doet iedereen het maar mee
Deze man weet al maanden aaneen
Zich te profileren als de topper nummer één
Binnen 1 minuut kan hij het doen
Ja deze man is de eckte kampioenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een pech weer zeg.. Was t wel een leuke dame?quote:
Ik voel me raar.Don't follow me. I am lost too
.
Normaal is het begrijpelijkerwijs best rustig op een woensdag dus geen idee waar al het volk vandaan komtquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mensen hebben geen zin in koken blijkbaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Film kijken waar ik me gisteren niet op kon concentreren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanavond nog iets op de planning of lekker film/serie kijken?:')![]()
Deze vrouw blijft me elke keer verbazenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
De bolk van jus
Op het scherpst van de snee
Daar doet iedereen het maar mee
Deze man weet al maanden aaneen
Zich te profileren als de topper nummer één
Binnen 1 minuut kan hij het doen
Ja deze man is de eckte kampioen
alleen met bolken neemt ze me niet te grazen
en daarom brengt ze mij elke keer een lief gedicht
maar daarvoor was ik al voor haar gezwicht
verder kan ik kan niets anders meer wensen
behalve nog meer van zulke lieve mensen![]()
![]()
Voor de meeste is etenstijd weer voorbij dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 107 dagen.
![]()
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Oh hopen dat je nu wel kan concentrerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Film kijken waar ik me gisteren niet op kon concentreren.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik deed bij mijn ex regelmatig een steekproef![]()
Komt wel dichtbij zosinterklaaskapoentje
![]()
Ik verbaas me over hoe ontspannen ik nu ben. Gaat misschien wel lukkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh hopen dat je nu wel kan concentreren:')![]()
Beetje te jong en geen Noorderlingquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een pech weer zeg.. Was t wel een leuke dame?![]()
![]()
Hé verdorie..quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beetje te jong en geen Noorderling
Wat een dag..Don't follow me. I am lost too
.
Één en al liefdequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De wereld zou een stuk lievlijker zijn![]()
![]()
Sorry dat moet idd 18:03 zijn. Heb niks tegen die winkel. Maar wel tegen DHL die wellicht denkt we hebben maling aan waar de klant het pakket bezorgt wil hebben. Komt nu helemaal matig uit. Dus ga morgen wel in mijn onderbroek uit nu ik mijn gewenste kleding niet heb.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat ruik ik?🤢Don't follow me. I am lost too
.
Ja DHL is rukquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sorry dat moet idd 18:03 zijn. Heb niks tegen die winkel. Maar wel tegen DHL die wellicht denkt we hebben maling aan waar de klant het pakket bezorgt wil hebben. Komt nu helemaal matig uit. Dus ga morgen wel in mijn onderbroek uit nu ik mijn gewenste kleding niet heb.![]()
Lief zijn kan hij als de bestequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze vrouw blijft me elke keer verbazen
alleen met bolken neemt ze me niet te grazen
en daarom brengt ze mij elke keer een lief gedicht
maar daarvoor was ik al voor haar gezwicht
verder kan ik kan niets anders meer wensen
behalve nog meer van zulke lieve mensen
Tenzij mensen hem gaan peste
Lieve Jus niet alleen qua bolken ben je nummer 1
Ook ben je ( bijna nooit) gemeen
Wees trots op wie je bent
Want je bent een top ventThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er kwam hier laatst één om half 11 in de avond nog een pakket bezorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sorry dat moet idd 18:03 zijn. Heb niks tegen die winkel. Maar wel tegen DHL die wellicht denkt we hebben maling aan waar de klant het pakket bezorgt wil hebben. Komt nu helemaal matig uit. Dus ga morgen wel in mijn onderbroek uit nu ik mijn gewenste kleding niet heb.Don't follow me. I am lost too
.
quote:quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dhl is hier wel ok, postnl ook.
Maar dpd man man man. Of GLS![]()
![]()
Deze vrouw dames en herenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lief zijn kan hij als de beste
Tenzij mensen hem gaan peste
Lieve Jus niet alleen qua bolken ben je nummer 1
Ook ben je ( bijna nooit) gemeen
Wees trots op wie je bent
Want je bent een top vent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben een keer een pakketje IN de afvalcontainer van mijn buurvrouw gedaan. En dan met gele markeerstift BAK op het briefje gezet met waar t is bezorgd. Dat zag de buurvrouw niet en die moest alle deuren langs tot ze erachter kwam dat t pakketje een luchtje had gekregen in de bak.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
onze politiker onfähig, regierungbildung weer gescheitertThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Preciesquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
onze politiker onfähig, regierungbildung weer gescheitert![]()
Manmanmanquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
onze politiker onfähig, regierungbildung weer gescheitert![]()
Er zullen vast ook hele goede zijn. Maar die hier is zeer matigquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
CriticDon't follow me. I am lost too
.
Telt helikopteren ook?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er vandaag al naar @:greysbones gezwaaid?![]()
Yeah yeah yeahDon't follow me. I am lost too
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
.
Helemaal zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
onze politiker onfähig, regierungbildung weer gescheitertWell, life can be a riot
![]()
![]()
.
![]()
.
SledgehammerDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Enige waar ik regelmatig gedoe heb met pakketten die dan de volgende dag ineens toch niet en dan een paar dagen later ineens wel is PostNL dat is echt zwaar ruk of dat je de pakketautomaat kiest en ze hem dan gewoon bij het postNL punt er naast afgevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dhl is hier wel ok, postnl ook.
Maar dpd man man man. Of GLS![]()
De bezorgers van alle diensten hier in de regio doen het eigenlijk niet zo slecht, bellen echt aan gelukkig nog nooit dat gezeik gehad dat ik dan zogenaamd niet thuis was wat je vaak hoort.![]()
LiveDon't follow me. I am lost too
.
hier ook wel eens, niks mis mee tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er kwam hier laatst één om half 11 in de avond nog een pakket bezorgen.![]()
O lordDon't follow me. I am lost too
.
Hoeft van mij niet meer zo laat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier ook wel eens, niks mis mee tochDon't follow me. I am lost too
.
Bij DHL wel gehad dat pakket einde dag geleverd zou worden en dat je dan ineens melding krijgt: niemand thuis, dus wordt morgen afgeleverd. Terwijl je wel thuis bent. Dan halen ze het gewoon niet en schuiven ze 'm doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Enige waar ik regelmatig gedoe heb met pakketten die dan de volgende dag ineens toch niet en dan een paar dagen later ineens wel is PostNL dat is echt zwaar ruk of dat je de pakketautomaat kiest en ze hem dan gewoon bij het postNL punt er naast afgeven![]()
De bezorgers van alle diensten hier in de regio doen het eigenlijk niet zo slecht, bellen echt aan gelukkig nog nooit dat gezeik gehad dat ik dan zogenaamd niet thuis was wat je vaak hoort.![]()
![]()
snap ik ook wel weer maar ik ben dan toch altijd gewoon nog wakker en heb het licht aan dus primaquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer zo laat.![]()
Dat komt volgens mij gewoon door de bezorger die er een zooitje van maaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij DHL wel gehad dat pakket einde dag geleverd zou worden en dat je dan ineens melding krijgt: niemand thuis, dus wordt morgen afgeleverd. Terwijl je wel thuis bent. Dan halen ze het gewoon niet en schuiven ze 'm door![]()
![]()
Hier meestal niet meer na 21:00 - 21:30quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
snap ik ook wel weer maar ik ben dan toch altijd gewoon nog wakker en heb het licht aan dus prima![]()
en bij onze ski-wm vandaag, geen medaille vor onz
ik werd gek
gold schweiz, silber schweiz, bronze schweiz![]()
![]()
Maar ik ben ook niet zo vaak daar dus dat scheelt welquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier meestal niet meer na 21:00 - 21:30![]()
Ja maar dat gebeurt dus wel vaker bij DHLquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij gewoon door de bezorger die er een zooitje van maakt![]()
Hier loopt wel wat gajes rond. Ik woon midden in het centrum.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
snap ik ook wel weer maar ik ben dan toch altijd gewoon nog wakker en heb het licht aan dus prima
En was onaangekondigd.Don't follow me. I am lost too
.
dan hebben ze daar dus een kutchauffeur in jouw wijk zittenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt dus wel vaker bij DHL![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef Harrie het volgende:
Voor de meeste is etenstijd weer voorbij dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 107 dagen.
![]()
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
HAAL MIJN TAG WEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar jullie hebben al genoeg wedstrijden gewonnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik werd gek
gold schweiz, silber schweiz, bronze schweiz![]()
![]()
Schweiz is beter blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik werd gek
gold schweiz, silber schweiz, bronze schweizDon't follow me. I am lost too
.
Wel fijn dat @Paul ook elke keer mijn bericht nog een keer quote zodat iedereen het niet hoeft te missen![]()
![]()
Jah blijkbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan hebben ze daar dus een kutchauffeur in jouw wijk zitten![]()
![]()
NEEquote:Well, life can be a riot
Hij wil helemaal niet dat ik hem weg haal, was me allemaal berichtjes aan het sturen dat hij trots is dat hij een eigen blokje heeft gekregen en dat hij me als een soort half god ziet enzo dus het is allemaal actquote:![]()
Wie had dat gedachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet dat ik hem weg haal, was me allemaal berichtjes aan het sturen dat hij trots is dat hij een eigen blokje heeft gekregen en dat hij me als een soort half god ziet enzo dus het is allemaal act![]()
deze week 2 , hebben we 5 medaillenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jullie hebben al genoeg wedstrijden gewonnen![]()
Dan kunnen jullie er ook wel een keer eentje mislopenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week 2 , hebben we 5 medaillen![]()
![]()
Ik had laatst een bezorger die voor het afleveren alle pakketten al afvinkte als zijnde bezorgd. Tien minuten later veranderde de melding in een niet thuis melding pakket gaat naar een DHL servicepuntquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij gewoon door de bezorger die er een zooitje van maakt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
.
Manmanmanquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had laatst een bezorger die voor het afleveren alle pakketten al afvinkte als zijnde bezorgd. Tien minuten later veranderde de melding in een niet thuis melding pakket gaat naar een DHL servicepunt![]()
![]()
ja maar dat erge is alle 3 plätze vandaag schweiz bij de venten, 3 koppel 6 medaillenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie er ook wel een keer eentje mislopen![]()
It must be love..Don't follow me. I am lost too
.
Gooooo Zwitserlandquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik werd gek
gold schweiz, silber schweiz, bronze schweiz
Snap je nu waarom ik m'n fhf kerstpakketten altijd zelf aflever indien mogelijk met DJMO's Pakket Dienst?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zijn er wel veel ja..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat erge is alle 3 plätze vandaag schweiz bij de venten, 3 koppel 6 medaillensinterklaaskapoentje
![]()
Hij was eerder nog serieus erinquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet dat ik hem weg haal, was me allemaal berichtjes aan het sturen dat hij trots is dat hij een eigen blokje heeft gekregen en dat hij me als een soort half god ziet enzo dus het is allemaal act:')![]()
Of was dat ook een act?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij was eerder nog serieus erin![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik m'n fhf kerstpakketten altijd zelf aflever indien mogelijk met DJMO's Pakket Dienst?![]()
![]()
@Paul kan niet serieus zijn dus ik denk dat je dat verkeerd gezien hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij was eerder nog serieus erin![]()
Ja, ik heb geen idee. Dus maar de helft van de maand is nog maar voorbij, dus ik kan nog stijgen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe danquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee. Dus maar de helft van de maand is nog maar voorbij, dus ik kan nog stijgen.
Ik heb een DHL pakketje nu doorgestuurd naar een DHL afhaalpunt, omdat ik overdag toch niet thuis ben deze week. Morgen ophalen. Het is wel een stukje omrijden maar goed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik m'n fhf kerstpakketten altijd zelf aflever indien mogelijk met DJMO's Pakket Dienst?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We beginnen maar eens met een greysbolk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Door de sneeuw ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een DHL pakketje nu doorgestuurd naar een DHL afhaalpunt, omdat ik overdag toch niet thuis ben deze week. Morgen ophalen. Het is wel een stukje omrijden maar goed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, er lag wel sneeuw vandaag... Maar de snelweg was nog aardig te doen. Een beetje voorzichtig in de bochten.quote:
Er ligt nog steeds sneeuw trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je koffie? 👆quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat game je?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
Dochter opgehaald van sporten. Nu ff gamen en bankhangen![]()
Ist wat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi
Ik kijk n docu over Black hawk down![]()
Ik kijk Åremorden![]()
Welke?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi
Ik kijk n docu over Black hawk down
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou een kopje koffie gaat er altijd wel in.... ☕️quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanavond wel vanmiddag had ik thee
Bier, alleen bij een EK of een WK voetbalwedstrijd of als het heel erg mooi weer is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zet ik gewoon op de lijstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik drink af en toe een radler biertje of ander fruitbier in t weekend of idd met mooi weer op het terrrasquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou een kopje koffie gaat er altijd wel in.... ☕️
Bier, alleen bij een EK of een WK voetbalwedstrijd of als het heel erg mooi weer is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker verfrissendquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drink af en toe een radler biertje of ander fruitbier in t weekend of idd met mooi weer op het terrras![]()
![]()
Ja diequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staat er sinds deze week niet één op Netflix?Trust nobody![]()
Potje call of duty gedaan. Terminator 2 event dus kan voor een arnold skin sparen. Back to the 90squote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zo veel dat ze ze verkopen zelfsquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Duitse zijn altijd goedIk neem ze vaak ook uit Duitsland mee. Daar hebben ze er heel veel
![]()
![]()
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Oh even om denken als ik in het voorjaar die kant op ga..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Duitse zijn altijd goedIk neem ze vaak ook uit Duitsland mee. Daar hebben ze er heel veel
GrolschbolkWell, life can be a riot
Dat was wie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een onzekere kleine grijze muis
Dat was ze!Well, life can be a riot
Ja moet je zeker doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh even om denken als ik in het voorjaar die kant op ga..![]()
![]()
Ex na 2 maanden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik lang geleden date![]()
Oohquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik lang geleden dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OohMisschien past dat juist wel heel goed bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Komen jullie allemaal even wat posten in KSC? Dat vinden we daar gezellig![]()
GC / [KSC #18583] Taylor Swift Adoratietopic 7: From Fearless to Forever!!!-XOXO-![]()
Rustigquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou in de liefde![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
klopt daarom pasten wilma en ik bij elkaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op elk potje past en dekseltjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee man. Ik vind het juist echt leuk om er op uit te gaan. Dingen te ondernemen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien past dat juist wel heel goed bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk heel onzeker, maar dat valt best mee. Ben vooral wat introvert. Maar door die hele memetrein waar ik instapte ben ik steeds minder onzeker en meer sociaal gewordenWell, life can be a riot
![]()
Okquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
GC / [KSC #18583] Taylor Swift Adoratietopic 7: From Fearless to Forever!!!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Moet kunnenquote:quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt daarom pasten wilma en ik bij elkaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee man. Ik vind het juist echt leuk om er op uit te gaan. Dingen te ondernemen.Dan klinkt die tweede toch als een beter dekseltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk heel onzeker, maar dat valt best mee. Ben vooral wat introvert. Maar door die hele memetrein waar ik instapte ben ik steeds minder onzeker en meer sociaal geworden:')![]()
Die tweede was ook het betere dekseltje. Maar die mistte iets. We praten nog wel af en toe en dat is leuk, maar weet echt niet of er veel meer in zitquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet kunnen
[..]
[..]
Dan klinkt die tweede toch als een beter dekseltjeHoe fijn het ook is iemand om je heen te hebben die het beste bij je naar boven haalt en die het allemaal niet zo serieus neemt. En best een leuke vrouw, maar er mist "iets"
Well, life can be a riot
Denk het nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
GC / [KSC #18583] Taylor Swift Adoratietopic 7: From Fearless to Forever!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OohMijn Ex voerde grijze muizen aan haar slangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt wel dichtbij zo
![]()
Wel zielig voor je dat ze er later pas achter kwam dat ze lesbisch isquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt daarom pasten wilma en ik bij elkaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Maar je weet niet wat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die tweede was ook het betere dekseltje. Maar die mistte iets. We praten nog wel af en toe en dat is leuk, maar weet echt niet of er veel meer in zitHoe fijn het ook is iemand om je heen te hebben die het beste bij je naar boven haalt en die het allemaal niet zo serieus neemt. En best een leuke vrouw, maar er mist "iets"
Misschien missen de vlinders gewoon?:')![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn Ex voerde grijze muizen aan haar slangkomt wel dichtbij zo
Slangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: