SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 107 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SticksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
And stonesquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jaaaaaaaahhhh, toppertje @Harrie !!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Opgezwollequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dit is raar, ik krijg de mentions twee keer terwijl ik maar een keer word genoemd in dat bericht
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is nou die extra zekerheid die je zelfs onbewust nog van @Paul meekrijgt. Lief hequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
dit is raar, ik krijg de mentions twee keer terwijl ik maar een keer word genoemd in dat bericht
Well, life can be a riot
Weet ik toch, dat je veel doet met nieuwe muziekquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed ingeschatIk luister veel nieuwe muziek en draai ook het nodige in m'n uitzendingen. Via mijn signature zijn diverse playlists te vinden. Qua nieuwe muziek vind je de meest actuele HIER
Zal nu ophouden hier, beetje off-topic voor DTS.
Ik zal eens snuffelen in je lijsten op Spotify.![]()
Ook zo
R.I.P DTS.![]()
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:38 schreef Harrie het volgende:
ik ga langzaam aan mijn bedje op zoeken![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het in de slaapkamer proberen![]()
![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten allemaal.
Waar 't gisteren rond deze tijd nog vrij druk bezocht was is't nu uitgestorven.Well, life can be a riot
dat is meer de humor van jouw "huisdier"quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het in de slaapkamer proberenUw ADH vitamine Worst
In de spoiler ook nog maar ik dacht dat dat niet echt werkte?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
dit is raar, ik krijg de mentions twee keer terwijl ik maar een keer word genoemd in dat berichtOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Harrie & co.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
oh daar komt het door, zo te zien werkt het dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]
In de spoiler ook nog maar ik dacht dat dat niet echt werkte?Uw ADH vitamine Worst
blijkbaar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh daar komt het door, zo te zien werkt het dus
Sal
Well, life can be a riot
quote:
Nog goeie muziek om aan te raden voor morgen overdag?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Pffoeeeequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog goeie muziek om aan te raden voor morgen overdag?Ik luister de laatste tijd veel Golden Earring. Vind Millbrook USA wel een goed album
Well, life can be a riot
Maar weet niet wat jouw smaak normaliter isWell, life can be a riot
ziekjes, sp3c?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaren 80/90quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:04 schreef Grotetijd het volgende:
Maar weet niet wat jouw smaak normaliter is![]()
Pop, rock, e.d.
Soms ook afwijkende zaken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik raad wat Huey Lewis and The News aan dan. Het album "Sports" is goed!quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaren 80/90![]()
Pop, rock, e.d.
Soms ook afwijkende zaken.Well, life can be a riot
Milbrook USA net ingeprogrammeerd, zal Huey Lewis ook opzoeken!quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik raad wat Huey Lewis and The News aan dan. Het album "Sports" is goed!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben benieuwd wat je vooral van die 2e vind. Verbaasde mij wel hoe veelzijdig 't wasWell, life can be a riot
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
altijd een beetjequote:
maar ik heb een goede dagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
G.E. klonk al lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd wat je vooral van die 2e vind. Verbaasde mij wel hoe veelzijdig 't was
Ja prima album ookWell, life can be a riot
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Denk je werkelijk waar dat @Paul zal verschijnen met zijn fans?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:35 schreef Harrie het volgende:
Ik probeer met iedereen rekening te houden, zeker ook met @:paul en zijn vrienden
En ik maar denken dat ik naïef ben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 01:32:43 ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1545 / +118 / +0 / 5491 / 5816
2. Harrie / 510 / +50 / +10 / 1633 / 1846
3. KillemWieft / 427 / +16 / +0 / 311 / 466
4. mascara-klodder / 401 / +131 / +2 / 540 / 690
5. Dr.Mikey / 333 / +14 / +5 / 399 / 531
6. sp3c / 320 / +1 / +7 / 248 / 335
7. DJMO / 292 / +29 / +1 / 412 / 561
8. greysbones / 148 / +31 / +0 / 1229 / 1298
9. _UserName_ / 146 / +5 / +0 / 351 / 421
10. Sally / 139 / +16 / +13 / 162 / 217
11. mario390 / 131 / +2 / +0 / 389 / 469
12. kree / 123 / +2 / +0 / 567 / 658
13. Pinnenmutske / 123 / +2 / +2 / 559 / 678
14. Lovely / 123 / +7 / +0 / 1173 / 1311
15. HappyCharly / 120 / +2 / +0 / 793 / 890
16. drakin / 118 / +3 / +0 / 576 / 660
17. Rob / 116 / +0 / +0 / 72 / 96
18. sinterklaaskapoentje / 112 / +13 / +0 / 1073 / 1204
19. AardappelSchotel / 108 / +18 / +0 / 1031 / 1120
20. Grotetijd / 95 / +9 / +15 / 631 / 726SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Rauwquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:31 schreef kree het volgende:
knoflook koud nu maar naar binnen gewerktburp
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 02:35:16 ]![]()
mwah was gebakken maar deze vertrouw ik er nog op, kan ook wel dagje later mits koelkast.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij wel jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
schat je me verkeerd in, ben daar onwijs voor nl enzo![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Om alles.quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
en waarom zou dat dan niet werken volgens jou?![]()
tja kan daar neit zoveel mee he? al met al denk ik kan wel, maar is meer dat ik er zelf angstig voor ben.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Werd je al gek van Kree ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nounou. ben niet al te pushen denk ik naar anderen he. tis allemaal maar open vraagquote:
Do what you love, love what you do!![]()
ik heb voor mezelf wel lijstje gemaakt van denk vind ik aardig.
hmmms meer op nog als ik dacht.Do what you love, love what you do!![]()
Leuk Kree ga je nog naar de meet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds..quote:
Enne... jij ook![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Haaiiiquote:
Geef een knuff aan die hund van je
Lekkere teckel!
Ik had een teckel-mix als hondje ooit!Oh, jij bent tussendoor wakker nu...?quote:
Ik heb nu vanaaf voor 'slapen' gaan PCM ingenomen. Kijken of het *iets* helpt morgen vroeg... of vannacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
MiMix met wat? Zag laatst een Beagle met een Pit die een huisje nodig hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Haaiii
Geef een knuff aan die hund van je
Lekkere teckel!
Ik had een teckel-mix als hondje ooit!![]()
Mix met waarschijnlijk een boerenfox.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Mi
[..]
Mix met wat? Zag laatst een Beagle met een Pit die een huisje nodig hebben.
Oma was al scheef gegaan, daar kwam nog een gladhaar mama uit (black & tan), maar die deed het met de boerenfox van de buren (boerderijen-omgeving daar in Winterswijk e.o.).
9 puppy's: 1 gladhaar en blond (en teef), de rest reutjes en de een wel gladhaar, de ander krullenMaar wel donker/grijzig/bruinsig en zo
![]()
Zo lief
En ze had een krulstaart, omhoog! Onze blonde dame met zwart masker
![]()
R.I.P DTS.![]()
@StateOfMind het gaat hier over boerenfoxen en iederen weet dat we daar fan van zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Mix met waarschijnlijk een boerenfox.
Oma was al scheef gegaan, daar kwam nog een gladhaar mama uit (black & tan), maar die deed het met de boerenfox van de buren (boerderijen-omgeving daar in Winterswijk e.o.).
9 puppy's: 1 gladhaar en blond (en teef), de rest reutjes en de een wel gladhaar, de ander krullenMaar wel donker/grijzig/bruinsig en zo
![]()
Zo lief
En ze had een krulstaart, omhoog! Onze blonde dame met zwart masker
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 03:16:45 ]![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Mi
[..]
Mix met wat? Zag laatst een Beagle met een Pit die een huisje nodig hebben.Huh... kruising pups dus -quote:Beagle
en (echt??) pitbull?
Die zoeken gouden mandjes...?
Damn.
Jammer dat ik geen hondje kan nemen nu![]()
Laat staan ene pup opvoeden :S
(Beagle pup was al handen vol... De Teckelmix kwam met 2 jaar oud bij ons als getraumatiseerd hondje....)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het wát?quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja echt. Kijk WWHL maar terug.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
WWHL , met Andy Cohen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja echt. Kijk WWHL maar terug.
(die ik ken vanBelow Deck
)
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 12 februari 2025 03:24 schreef Sally het volgende:
[..]
WWHL , met Andy Cohen?
(die ik ken vanBelow Deck
)
![]()
![]()
Matchday killemquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net gezocht btw...quote:
Deze?
The WWHL Puppy Gallery!
Breed: Hound/terrier mix Age: 9 weeks old Gender: Female Please visit www.AnimalLeague.org for more informationOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Was echt een mix tussen een Beagle en een Pitbull dus nee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Net gezocht btw...
[ afbeelding ]
Deze?
The WWHL Puppy Gallery!
Breed: Hound/terrier mix Age: 9 weeks old Gender: Female Please visit www.AnimalLeague.org for more information
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 03:30:07 ]![]()
Ene Andrew Cohen is spiritueel leraarquote:Op woensdag 12 februari 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
Volwassen kerel die als roepnaam Andy gebruikt ipv Andrew.
Hij kan het z'n ouders wrs niet kwalijk nemen
Ik ken er een van 56 uit Haarlem die heet Charles maar wil Sjarrel genoemd worden. Ik zei wel eens tegen hem Charles is een mooie koninklijke naam en Sjarrel komt kotsend je mond uit als je het zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
Volwassen kerel die als roepnaam Andy gebruikt ipv Andrew.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben nog even tussen de shows/uitzendingen aan het zoeken ipv in google.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was echt een mix tussen een Beagle en een Pitbull dus nee.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volwassen kerel die gewoon de beste talkshow ooit heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
Volwassen kerel die als roepnaam Andy gebruikt ipv Andrew.
En fucking miljoenen heeft.![]()
Sjarrels
R.I.P DTS.![]()
Nou, ik zie het niet zo snel nu ... zorrie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan al die homo's die bij AC komen niet opslaan hoor @:Sally
Dus mss dat ik het nog eens tegen kom...?
Het lijkt een onderdeel van de show te zijn, en dus kan ik mss niet zoeken op wat er langs komt aan dieren ter adoptie...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken er een van 56 uit Haarlem die heet Charles maar wil Sjarrel genoemd worden. Ik zei wel eens tegen hem Charles is een mooie koninklijke naam en Sjarrel komt kotsend je mond uit als je het zegt.![]()
Tja hij had er ook Charlie van kunnen maken en zeggen dat ‘ie gelukkig is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik stuur je het wel doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 03:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ik zie het niet zo snel nu ... zorrie.
Dus mss dat ik het nog eens tegen kom...?
Het lijkt een onderdeel van de show te zijn, en dus kan ik mss niet zoeken op wat er langs komt aan dieren ter adoptie...?![]()
![]()
Thnxquote:Op woensdag 12 februari 2025 03:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik stuur je het wel door
Nooit van die gozer gehoord. Jake Paul heeft ook miljoenen, dus dat zegt me helemaal niks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volwassen kerel die gewoon de beste talkshow ooit heeft.
En fucking miljoenen heeft.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deze ziet er ook heel erg lief uit!quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Net gezocht btw...
[ afbeelding ]
Deze?
The WWHL Puppy Gallery!
Breed: Hound/terrier mix Age: 9 weeks old Gender: Female Please visit www.AnimalLeague.org for more information
Je kijkt geen Bravo TV series dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit van die gozer gehoord. Jake Paul heeft ook miljoenen, dus dat zegt me helemaal niks.![]()
Simpele conclusie!![]()
Trusten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kijk helemaal geen tv.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kijkt geen Bravo TV series dus![]()
Simpele conclusie!![]()
Trusten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bravo is echt zo erg baas.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kijkt geen Bravo TV series dus![]()
Simpele conclusie!![]()
Trusten.![]()
Ook geen IPTV of streaming bullshit. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis het absoluut niet.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nope. Ik download en bolk welquote:Op woensdag 12 februari 2025 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook geen IPTV of streaming bullshit. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis het absoluut niet.![]()
![]()
Ff BREIN mailen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope. Ik download en bolk wel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik stuitte op de site op regiobeperking net ja. Maar YT ftw.quote:
Morgen.
Is dat mr beast?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot een maand of 2 terug nog nooit van die Mr Beast gehoord.quote:
Ik ook niet maar ging zijn show checken op prime.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tot een maand of 2 terug nog nooit van die Mr Beast gehoord.
Dat werkt ook alleen maar met Amerikanen sommige overdreven emotionele stukken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een zo gozer koos wel normaal voor geld werd gelijk neergezet als de slechterik en alle donkere vrouwen waren zo sterk en powerfull
R.I.P DTS.![]()
Gaat dit over kree?quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een zo gozer koos wel normaal voor geld werd gelijk neergezet als de slechterik en alle donkere vrouwen waren zo sterk en powerfull
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 04:06:49 ]![]()
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor content hij maakt. Weet alleen dat hij de meeste views heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ging zijn show checken op prime.
Dat werkt ook alleen maar met Amerikanen sommige overdreven emotionele stukken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Mr beast show ofzo 1000 deelnemers die strijden voor 5 miljoen en ze moeten squid games achtige dingen doen zonder dat mensen echt dood gaan staat op prime kijkt wel lekker weg. Daarvoor wist ik ook niet wie die gozer was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor content hij maakt. Weet alleen dat hij de meeste views heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij is denk 1 van de favoriete personen met een talkshow in het hedendaagse Amerika.quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ging zijn show checken op prime.
Dat werkt ook alleen maar met Amerikanen sommige overdreven emotionele stukken.![]()
Heeft hij ook een talkshow ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil niet eens naar z’n filmpjes zoeken op YT, want dan krijg ik meer van dat soort onzin aanbevolen. En incognito gaan is teveel moeite.quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mr beast show ofzo 1000 deelnemers die strijden voor 5 miljoen en ze moeten squid games achtige dingen doen zonder dat mensen echt dood gaan staat op prime kijkt wel lekker weg. Daarvoor wist ik ook niet wie die gozer was.
quote:Inspired by the viral Netflix show Squid Game and Donaldson's viral video "$456,000 Squid Game in Real Life!",[2][3][4][5] the first two episodes of Beast Games were released on Amazon Prime Video on December 19, 2024, and the full series will consist of ten episodes that will be released weekly on Thursdays. On the same day, Jimmy Donaldson also released the tryout for the game show on his YouTube channel titled "2,000 People Fight for $5,000,000" where he cuts the number of people participating from 2,000 to 1,000 in a series of challenges. On January 25, 2025, MrBeast uploaded a video titled Each Minute One Person is Eliminated, which follows 20 people previously eliminated from the Beast Games show participate to once again to compete for $500,000, later reduced to $431,000.
Several contestants alleged that they were mistreated during production, resulting in a lawsuit against Donaldson's company and several others. While the show was received poorly by critics, it became one of Amazon Prime Video's most viewed shows.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik dat voor het eerst aanklikte kreeg ik het nagesynchroniseerd in het Nederlands ervoor dacht ik eerst dat het iets voor kinderen was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen ik dat voor het eerst aanklikte kreeg ik het nagesynchroniseerd in het Nederlands ervoor dacht ik eerst dat het iets voor kinderen was.
Dan ben je echt domquote:Op woensdag 12 februari 2025 04:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen ik dat voor het eerst aanklikte kreeg ik het nagesynchroniseerd in het Nederlands ervoor dacht ik eerst dat het iets voor kinderen was.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 04:24:27 ]![]()
Maar wel apart ergens halverwege als er nog best veel deelnemers over zijn kunnen er 4 al kiezen voor een miljoen dollar blijven ze zelf meestrijden voor die 5 miljoen maar werden anderen wel geëlimineerd weigeren ze alle vier kan alleen maar met Amerikanen zulke dingen. En maar een van die vier zit nu in de finale.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario, ben jij het?quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wel apart ergens halverwege als er nog best veel deelnemers over zijn kunnen er 4 al kiezen voor een miljoen dollar blijven ze zelf meestrijden voor die 5 miljoen maar werden anderen wel geëlimineerd weigeren ze alle vier kan alleen maar met Amerikanen zulke dingen. En maar een van die vier zit nu in de finale.![]()
Is mijn schuld dat Prime dat zo insteltquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk dat stuk glas
Morguh Mario en UN
Wat is er gebeurd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UN, lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het bekende probleemquote:Op woensdag 12 februari 2025 05:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom hier niet verder en ur was bijna niemand![]()
Moet je toch vaker hier kijken. Er zijn stille momenten genoeg in de vroege ochtend late nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, je vrouw toch geen aanval hopelijk?quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wat aan de korte kant maar okeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een genotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, echt heerlijk, ik ben hier niet meer hele nachten (dus er zijn punten zat te pakken @mario390 ) en de rust is helemaal terug, voor zo lang de kleine er nog niet isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:koffie bolk
Ik moet nuchter blijven, mag geen
Username, Dotteke
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:
oef, straks bloedprikken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]koffie bolk
Ik moet nuchter blijven, mag geenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Da's nooit leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]koffie bolk
Ik moet nuchter blijven, mag geenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja,, voor suikerquote:
En ben ik gisteren de suikermedicatie te nemen
Komt omdat ik vroeg heb gegeten omdat ik om 18 uur de deur uit moest voor een vergaderingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, kan daar ook slecht tegen. Vooral als je vroeg wakker bent.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij vrouw moet elke 4 weken bloedprikken voor de bloedspiegel, ook nuchter zonder medicatie. Gelukkig wel gewoon met een prikkit maa vond het toch wel eng steeds. Al viel het afgelopen maandag mee. Vanochtend wordt ze gebeld voor de uitslag, dan gaan we ook geboorteplan verder opstellen want pijnbestrijding wordt ook besproken. Later vandaag no CTG en echoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Spannend. Sterkte straks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
Mij vrouw moet elke 4 weken bloedprikken voor de bloedspiegel, ook nuchter zonder medicatie. Gelukkig wel gewoon met een prikkit maa vond het toch wel eng steeds. Al viel het afgelopen maandag mee. Vanochtend wordt ze gebeld voor de uitslag, dan gaan we ook geboorteplan verder opstellen want pijnbestrijding wordt ook besproken. Later vandaag no CTG en echoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had zwangerschapssuiker en moest ook steeds geprikt worden. Dan zat je een hele ochtend in het ziekenhuis en kreeg je zo vies drankje te drinken dat zo mierzoet was jakki jakkiequote:Op woensdag 12 februari 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
Mij vrouw moet elke 4 weken bloedprikken voor de bloedspiegel, ook nuchter zonder medicatie. Gelukkig wel gewoon met een prikkit maa vond het toch wel eng steeds. Al viel het afgelopen maandag mee. Vanochtend wordt ze gebeld voor de uitslag, dan gaan we ook geboorteplan verder opstellen want pijnbestrijding wordt ook besproken. Later vandaag no CTG en echo
Pijnbestrijding heb ik nooit gehad voor een bevalling, dat was toen ook nog niet volgens mij.
Wel fijn dat ze zo goed in de gaten gehouden worden de beide damesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, dat valt wel mee, die spanning. We zijn er kind aan huisquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt ja, mijn vrouw moest dat ook om te kijken of ze dat had maar dat heeft ze niet. Pijnbestrijding is ook puur voor het geval het nodig is. Hadden ze toen geen ruggeprik bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zwangerschapssuiker en moest ook steeds geprikt worden. Dan zat je een hele ochtend in het ziekenhuis en kreeg je zo vies drankje te drinken dat zo mierzoet was jakki jakkie
Pijnbestrijding heb ik nooit gehad voor een bevalling, dat was toen ook nog niet volgens mij.
Wel fijn dat ze zo goed in de gaten gehouden worden de beide damesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nope wij kregen ook geen echo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt ja, mijn vrouw moest dat ook om te kijken of ze dat had maar dat heeft ze niet. Pijnbestrijding is ook puur voor het geval het nodig is. Hadden ze toen geen ruggeprik bijvoorbeeld?
Bij de tweeling heb ik wel een echo gehad, omdat te kijken of er twee waren wat de gynecoloog vermoeden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, dan is de medische wereld er wel hard op vooruit gegaan. Hoe lang is dat geleden?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De tweeling is nu 40 daar kreeg ik de eerste echo voor.
Ook nog geen pijnbestrijding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hele andere tijden zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
De tweeling is nu 40 daar kreeg ik de eerste echo voor.
Ook nog geen pijnbestrijding.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, het wordt al beter iedere keerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het wordt al beter iedere keer
Wat wel hetzelfde blijft is het bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weeet je niet, er is een verschil tussen bolkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wel hetzelfde blijft is het bolken
bolk! Effe niet posten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eff een bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben zo naar kantoor dus dan is het over met de punkten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je leest het goedquote:
Ik vind hier wat vanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles wat je vind mag je houden
Ehhhhhquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
of juist niet, voor wie achterblijft...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja ik wacht gewoon tot iedereen weg is dus hup, de deur uitquote:
Als ik wat van jou vind mag ik jou houden, begrijp ik dat zo?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja over 20 minuten ben ik pleite....quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja ik wacht gewoon tot iedereen weg is dus hup, de deur uitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
oh dan ben ik over 20 minuten terugquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja over 20 minuten ben ik pleite....
wat moet ik hierop zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oh dan ben ik over 20 minuten terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, daar lijkt het op. Goedemorgen kree, en een fijne dagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
1 dagje vrij nog. naja scheelt hoef ik er nog maar 2 te werken ernaquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het op. Goedemorgen kree, en een fijne dag
Morning trouwens. en lees er is sneeuw
MIj houden daar zeg je watquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik wat van jou vind mag ik jou houden, begrijp ik dat zo?
er lag wel wat natte pulp enzo hier vanochtend. LOLquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh kree
Klopt, in het noordenDo what you love, love what you do!![]()
Allemaal is wat teveel gezegdquote:
In dts hou ik van niemand en heb ik niemand lief. In dts zie ik het als iemand mogen of niet
die we zeg maar moeten accepteren als apex predators.quote:
Ik zou ze allang al afschieten enzo. want past niet meer hier in NL zoiets. en is kwestie van tijd voordat er een keertje kind dood gaat ofzo erdoor.
Ik ben van mening roei ze hier maar uit.Do what you love, love what you do!![]()
ik voorspel he......... nu alvast even. en dan is het allemaal weer huilie doen.Do what you love, love what you do!![]()
Uitroeien hoeft wmb niet, maar zet ze uit op waar wel plaats is.. Nederland is al overbevolkt, hier is idd geen plaats voor de wolf. En wie zegt dat ze er vroeger ook waren en wij hun plek innemen: tijden veranderen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
precies ze hoeven niet dood ook van mij. maar idd hier in NL is er geen plek voor die beesten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
Uitroeien hoeft wmb niet, maar zet ze uit op waar wel plaats is.. Nederland is al overbevolkt, hier is idd geen plaats voor de wolf. En wie zegt dat ze er vroeger ook waren en wij hun plek innemen: tijden veranderen.Do what you love, love what you do!![]()
owja het kabinet. nou was toch al gedoemd tot te mislukken, wanneer denken jullie dart we weer naar stembussen kunnen?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee, hou ik me niet zo mee bezig. Ik zie wel wanneer het zo ver is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:00 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
quote:
Vet grappig, ik dacht dat ik vandaag echo en CTG had, maar het is alleen CTG
Ik heb meer koffie nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
Vet grappig, ik dacht dat ik vandaag echo en CTG had, maar het is alleen CTG
quote:
Ik mag geen koffie alleen een slokkie waterrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziekenhuis dus straks. Wat staat er op het programma?quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag geen koffie alleen een slokkie waterrrrrIk heb er één en ik ben er trots op
Nee bij de suiker verpleegkundige bij de HA , de gemiddelde suiker en de gewone suiker controle om 8.10quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ziekenhuis dus straks. Wat staat er op het programma?
Daarna om 9.10 moet Henk een longfoto maken en dan om 9.30 bij de longarts zijn. Denk dat ik mijn eerste bakkie pas rond de klok van 10 uur kan pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
laatste keer dat ik in ziekenhuis was liep het allemaal onwijs uit. hoop voor jou beter dit keer enzoquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee bij de suiker verpleegkundige bij de HA , de gemiddelde suiker en de gewone suiker controle om 8.10
Daarna om 9.10 moet Henk een longfoto maken en dan om 9.30 bij de longarts zijn. Denk dat ik mijn eerste bakkie pas rond de klok van 10 uur kan pakken
Kan je mooi afkicken van die gore zooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee bij de suiker verpleegkundige bij de HA , de gemiddelde suiker en de gewone suiker controle om 8.10
Daarna om 9.10 moet Henk een longfoto maken en dan om 9.30 bij de longarts zijn. Denk dat ik mijn eerste bakkie pas rond de klok van 10 uur kan pakken![]()
![]()
Wil Ik niet van afkicken 😡quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je mooi afkicken van die gore zooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1545 / +118 / +0 / 5491 / 5816
2. Harrie / 510 / +50 / +10 / 1633 / 1846
3. mascara-klodder / 477 / +131 / +78 / 567 / 733
4. KillemWieft / 459 / +16 / +32 / 321 / 486
5. Dr.Mikey / 355 / +14 / +27 / 414 / 554
6. sp3c / 321 / +1 / +8 / 248 / 336
7. DJMO / 298 / +29 / +7 / 415 / 566
8. _UserName_ / 177 / +5 / +31 / 371 / 455
9. Sally / 150 / +16 / +24 / 171 / 231
10. greysbones / 148 / +31 / +0 / 1229 / 1298
11. kree / 146 / +2 / +23 / 582 / 689
12. mario390 / 133 / +2 / +2 / 390 / 473
13. Pinnenmutske / 124 / +2 / +3 / 559 / 680
14. Lovely / 123 / +7 / +0 / 1173 / 1311
15. HappyCharly / 120 / +2 / +0 / 793 / 890
16. drakin / 118 / +3 / +0 / 576 / 660
17. Rob / 116 / +0 / +0 / 72 / 96
18. sinterklaaskapoentje / 112 / +13 / +0 / 1073 / 1204
19. AardappelSchotel / 109 / +18 / +1 / 1034 / 1125
20. Grotetijd / 95 / +9 / +15 / 631 / 726SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Succes dan maar!quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarna om 9.10 moet Henk een longfoto maken en dan om 9.30 bij de longarts zijn. Denk dat ik mijn eerste bakkie pas rond de klok van 10 uur kan pakken
Thermoskan meenemen? Dan kun je koffie nemen zodra je je prikken gehad hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
niet zo vloeken. nergens voor nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://eu.usatoday.com/s(...)eenland/78422602007/
Jezus Christus
De Amerikaanse politiek is ook net een slechte soap momenteel
Thnx ben echt benieuwd naar de suiker ben sinds 3 maanden aan de medicatie. Maar toevallig ben ik hem gisteren vergeten in te nemen met mijn domme kopquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Succes dan maar!
Thermoskan meenemen? Dan kun je koffie nemen zodra je je prikken gehad hebt.
Nee, is niet lekker met sensoe in een thermoskanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is beter dan niksquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Nee, is niet lekker met sensoe in een thermoskan
Dan liever niets als ik mag kiezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DJMO zwaait naar dotIk heb er één en ik ben er trots op
Dramaqueenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo vloeken. nergens voor nodig![]()
#bietenpoepbolk
Ik keek even vluchtig in de pot en schrok onwillekeurig : ik was toch al ongesteld geweest
quote:
Het sneeuwt nog steedsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
SneeuwbolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hier nog geen sneeuw gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Drakin,quote:
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Bijna haIk heb er één en ik ben er trots op
OkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Tijd voor medicatieIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: