Ik ben in principe tegen, de vraag is hier eerder, moet een lokale rechter de macht hebben om het beleid te beïnvloeden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is een "maar zij doen het ook" video.
Ben je er nu voor of tegen dat gerechtelijke uitspraken genegeerd worden?
Ik zie soms dingen voorbij komen die grenzen aan 'Please mister Trump attack our continent, I would be so happy'.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er gebeurt nu wel wat meer hè. Want aan de ene kant vind je het allemaal machtig mooi wat er allemaal in hoog tempo wegbezuinigd wordt door Musk en vriendjes en aan de andere kant wijs je dan naar "ja maar zij deden het ook".
Ik heb de democraten geen hele overheidsorganen zien sluiten door iemand die niet eens verkozen is.
Volgens mij zit er voor jou geen grens aan wat Musk en Trump doen.
Als ze morgen Groenland, Canada, Mexico en Gaza bezetten en als staten toevoegen aan de US dan vind je dat prima.
Als Nederland de 55e staat wordt, zal je ook jubelen, toch?
Het is echt cult achtig, sommigen zouden hun vrouw of moeder nog uitlenen aan Trump of Musk voor een gedwongen ritje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:48 schreef StateOfMind het volgende:
Dat soort types zullen Trump en Musk nog blijven verdedigen en aanbidden zelfs als hun families door hen hoogstpersoonlijk zijn doodgeschoten
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In Nederland zou dit overigens meer dan voldoende reden zijn voor een onderzoek
Dat Musk niet verkozen is gaat echt helemaal nergens over. Hij is officieel een adviseur die dicht bij de president staat. Officieel heeft Musk geen macht en kan hij niets doen zonder de goedkeuring van de president.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er gebeurt nu wel wat meer hè. Want aan de ene kant vind je het allemaal machtig mooi wat er allemaal in hoog tempo wegbezuinigd wordt door Musk en vriendjes en aan de andere kant wijs je dan naar "ja maar zij deden het ook".
Ik heb de democraten geen hele overheidsorganen zien sluiten door iemand die niet eens verkozen is.
Volgens mij zit er voor jou geen grens aan wat Musk en Trump doen.
Als ze morgen Groenland, Canada, Mexico en Gaza bezetten en als staten toevoegen aan de US dan vind je dat prima.
Als Nederland de 55e staat wordt, zal je ook jubelen, toch?
Ik denk persoonlijk dat:quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het gehuil over de kont afvegen met de rechtspraak compleet selectief is.
Hetzelfde geld overigens ook voor het gebruik van presidentiële decreten.
Ik heb hier lang geleden al een keer verteld dat politici het moeten hebben van leugens en tribalisme. Er zijn maar heel weinig echt principiële mensen op de wereld omdat principes altijd in de weg staan van idealen en ambities.
De rechtspraak zint de democraten niet dan roept AOC op om de rechtspraak te negeren en word er zelfs gezinspeeld op het uitbreiden van het hooggerechtshof.
Zint de rechtspraak de republikeinen niet en roept Vance op tot het negeren van deze rechter dan zie je dezelfde mensen roepen dat de wet toch echt gerespecteerd moet worden etc etc.
Dat mensen dat achterlijke spelletje nou nog niet in zien maakt het ook zo vermakelijk, het is alsof je een laserpen op een muur zet en de enthousiaste kitten springt elke keer naar het puntje toe.
Het is waar, ga jij maar een mooie auto rijden dat ver boven jouw inkomen ligt. Ik heb vaak genoeg gezien dat die mensen hun auto konden inleveren. Ik heb het vaak genoeg gezien bij de Maastunnel in Rotterdam.quote:
Oké koos, volg het lichtje van de laserpen maar weer verder. Het blijft voor mij een bron van vermaak.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat:
1. Jij de ballen verstand hebt van staatsinrichting en trias politica en dat je ook nul behoefte voelt om je daarin te verdiepen.
2. Dat het je geen reet interesseert dat Trump en Musk een loopje nemen met de Amerikaanse democratie en de geldende spelregels negeren.
Je loopt een beetje interessant te doen met je 'de Dems deden het ook'-frame, terwijl je al duidelijk is gemaakt dat de situatie niet vergelijkbaar is. Maar je zoekt dan ook vooral een stok om mee te slaan, maar of die tegenwerpingen ook steek houden interesseert je niet.
Mooi he, vroeger was ik nog een hoop geld kwijt aan komieken bekijken in theaterzalen, maar dat is vaak minder grappig dan Trumpfans op Fok! zicht te zien wringen in de gekste bochten om maar niet toe te geven dat Trump voor hen een soort Justin Bieber is.quote:
Volgens mij heeft MAGA haar volgelingen in de ogen geschenen met zo'n ding.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oké koos, volg het lichtje van de laserpen maar weer verder. Het blijft voor mij een bron van vermaak.
Anders werkt het hondenfluitje ook prima bij geen zicht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MAGA haar volgelingen in de ogen geschenen met zo'n ding.
En weer nul nieuwsgierigheid, maar zulke claims gewoon klakkeloos voor waar aannemen. Ik zal je een handje helpen:quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit zou ook een punt moeten zijn waar een ieder achter zou moeten staan maar omdat Musk erover begint gaan we straks zien dat links progressieven dit soort zelfverrijking gaan verdedigen.
Het enige bezwaar wat ik heb tegen dit soort onderzoeken is dat er wel wat meer aanleiding moet zijn dan een net worth dat enigszins verdacht is.
In Nederland zou dit overigens meer dan voldoende reden zijn voor een onderzoek, ik weet niet hoe de standaarden zijn in de VS.
Dat je het überhaupt nog probeert is al een standbeeld waard, Koosquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat:
1. Jij de ballen verstand hebt van staatsinrichting en trias politica en dat je ook nul behoefte voelt om je daarin te verdiepen.
2. Dat het je geen reet interesseert dat Trump en Musk een loopje nemen met de Amerikaanse democratie en de geldende spelregels negeren.
Je loopt een beetje interessant te doen met je 'de Dems deden het ook'-frame, terwijl je al duidelijk is gemaakt dat de situatie niet vergelijkbaar is. Maar je zoekt dan ook vooral een stok om mee te slaan, maar of die tegenwerpingen ook steek houden interesseert je niet.
Nu niet teveel projecteren dadelijk gaan de enthousiaste magacisten nog lijsten bijhouden van mensen die kritiek op hun onlogica geven en worden de niet in lijn lopende fokkers allemaal straks door Musk in een tweet genoemd met wat er niet toe doende feiten die verzonnen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je je puppy niet hebt opgegeten, maar hebt afgeschoten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nu niet teveel projecteren dadelijk gaan de enthousiaste magacisten nog lijsten bijhouden van mensen die kritiek op hun onlogica geven en worden de niet in lijn lopende fokkers allemaal straks door Musk in een tweet genoemd met wat er niet toe doende feiten die verzonnen zijn.
Dat ze het onzin vinden en willen stoppen is tot daaraan toe, maar hadden ze dit niet wat subtieler kunnen doen door het af te bouwen en eerst iedereen informeren zodat andere landen erop kunnen inspringen/het over kunnen nemen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)oter-dan-corona.html
Ik denk dat daar pas de grens voor veel van hun zit. Zodra ze zelf geraakt worden of iets moeten doen is het pas een probleem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is echt cult achtig, sommigen zouden hun vrouw of moeder nog uitlenen aan Trump of Musk voor een gedwongen ritje.
En die info delen op het internet, afdoen als corruptie. En dat dan ook nog eens in een land waar je niet geboren bent. In de geschiedenis zijn er mensen voor minder opgehangen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat ze het onzin vinden en willen stoppen is tot daaraan toe, maar hadden ze dit niet wat subtieler kunnen doen door het af te bouwen en eerst iedereen informeren zodat andere landen erop kunnen inspringen/het over kunnen nemen?
Mogelijk wat humaner geweest?
@:chivaz @:Eagles89
Dit vraag ik tegen beter weten in...
Deden ze dat maar, dan hoefden we die dagelijkse bagger niet te lezen, omdat ze niet meer kunnen typen door blindheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie wel steeds meer "spijtstemmers" op social media, nu ze er achter komen dat ze subsidies kwijtraken, hun medicijnen 8x zo duur worden, ze als boer geen personeel meer kunnen vinden omdat die ondergedoken zijn of hun partner ineens opgepakt en uitgezet wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat daar pas de grens voor veel van hun zit. Zodra ze zelf geraakt worden of iets moeten doen is het pas een probleem.
Zodra het de buurman is of die smerige migrant, dan is het allemaal geweldig en 'ownen ze de liberals'.
En jij denkt dat Trump het ene moer kan schelen wat de bevolking van Groenland, Canada of Mexico wil? Hij wil gewoon die Anschluss en er komt dan achteraf een plebisciet waarin 99% van de bevolking juichend op ‘eens’ stemt en Trump-verheerlijkende liederen zingend aan het werk gaat (tegen hongerloontjes) in Tesla fabrieken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat Musk niet verkozen is gaat echt helemaal nergens over. Hij is officieel een adviseur die dicht bij de president staat. Officieel heeft Musk geen macht en kan hij niets doen zonder de goedkeuring van de president.
Over het annexeren van gebieden kan ik heel kort zijn, het gaat niet gebeuren zonder de goedkeuring van de bevolking. Groenland, Canada en Mexico hebben in deze gewoon een stem. Gaza is een ander verhaal want ik heb geen idee hoe dat in elkaar zit. Ondanks dat ben ik absoluut geen voorstander van het innemen van Gaza.
Daar moet Musk wel wat tegen doen. Anders begint zijn hele DOGE actie wel erg op graaien te lijken. Laat hem Hegseth maar ontslaan.quote:If Elon Musk is looking for wasteful government spending, he should start with Pete Hegseth.
Hegseth approved a $49,000 ‘emergency’ paint job on his government home—while critical services are being cut. But sure, tell us more about fiscal responsibility.
MORE: https://www.forbes.com/si(...)for-government-home/
https://bsky.app/profile/votevets.org/post/3lhtmuky4m22f
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |