Mja, echt onderhandelen met andere landen is het daar ook niet. Het is vooral roepen dat andere landen grof geld en veel moeite moeten steken in het meewerken aan de deportatie en huisvesting van een paar miljoen Gazanen, waarna hij van die landen een middelvinger krijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Groenland per normale onderhandelingen in de problemen zou komen, maar ik heb het gevoel dat onderhandelingen voor Trump net even een andere inslag zouden kunnen hebben. Zo onderhandelt ie ook over Gaza, behalve met de mensen uit Gaza zelf.
quote:Thousands of Danish citizens are launching an effort to buy California as a response to Trump’s attempt to take Greenland.
They say they will provide Californians with “rule of law, universal health care, fact-based politics, and a lifetime supply of Danish pastries.”
Ik hoop van harte dat hij niet verder komt dan dat, maar ik durf het niet met zekerheid te stellen. Bepaalde dingen komen mij bijzonder bekend voor van geschiedenislessen op de basisschool. Ieder zijn mening uiteraard, maar ik sluit niet uit dat dit behoorlijk uit de hand kan lopen, zeker als je in Europa de opkomst van hetzelfde geluid ziet opkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, echt onderhandelen met andere landen is het daar ook niet. Het is vooral roepen dat andere landen grof geld en veel moeite moeten steken in het meewerken aan de deportatie en huisvesting van een paar miljoen Gazanen, waarna hij van die landen een middelvinger krijgt.
Je kunt wellicht landen vinden die dit tegen riante vergoeding willen faciliteren net als die fantastische Rwanda deal in het VK, maar hoe je in vredesnaam miljoenen mensen gedeporteerd krijgt is natuurlijk de grote vraag.
En in Groenland ligt de situatie heel anders.
Kijk als er een bill wordt gentroduceerd en aangenomen die Trump autoriseert om het leger in te zetten om Groenland te annexeren, dan wordt het een ander verhaal. Maar dit is gewoon weer zo'n type dat even een wit voetje of bruine arm bij Trump of zijn achterban wil halen.
Die zijn natuurlijk bang dat ze over een weekje of 3 ook geen werk meer hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef Kijkertje het volgende:
Open brief van American Bar Association:
[ afbeelding ]
The ABA supports the rule of law
[..]
Heel makkelijk, het zijn uiteraard 'RHiNo's'quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk bang dat ze over een weekje of 3 ook geen werk meer hebben.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je hier dan eens wat voorbeelden geven van andere presidenten die rechterlijke uitspraken negeren aangezien het blijkbaar heel vaak voorkomt.
Ze kunnen het beter kopen om er prime real estate van te maken en dan de Californians eruit gooien en laten opvangen in de naburige staten. Een soort Gaza aan de Pacific, dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:59 schreef winterapfel het volgende:
Californie kopen? Straks stelt Trump voor om te ruilen voor Groenland
[..]
[ x ]
Oh die komen dankzij Trump eerder om in het werk dan dat ze zonder zitten hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Love it!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:59 schreef winterapfel het volgende:
Californie kopen? Straks stelt Trump voor om te ruilen voor Groenland
[..]
[ x ]
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mic drop?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Ik hoor het wel dat dit uiteraard weer helemaal anders zit.
Djeez moet je dat echt uitgelegd worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Ik hoor het wel dat dit uiteraard weer helemaal anders zit.
More of this pleasequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:42 schreef Salina het volgende:
Shit is echt aan binnenkort.
Elon Musk Issues Major Social Security Warning
[..]
Mooi land man.
HARD roepen dat er FRAUDE wordt gepleegd (vergeet de CAPS niet!). Niemand die het kan controleren, want, ja, regulations zijn overbodig en moeten toch vooral lekker afwezig zijn, aan checks and balances doen we niet meer en die onafhankelijke waakhonden in de vorm van inspectors generals zijn maar irritante luizen in de pels die in zo'n veelvoud aanwezig zijn dat je maar beter die hele pels in de fik steekt.
Ondertussen paar Xjes het land in, klapvee juicht en ondertussen wat miljardjes stelen van de armen onder het mom van efficintie. Genot.
Ja, nee, dat maakt het echt beter inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waarom Gaza kopen als je het gebied ook gewoon in kunt nemen?
Dat bedoel ik dan ook met onderhandelen, ondertussen zijn er nog onschuldige mensen die door terroristen vastgehouden worden. Fijne vent, die Trump.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Ja, dat gaat ook lekker: Bestand Isral en Hamas wankelt: Netanyahu dreigt met 'intens vechten' in Gaza - https://nos.nl/l/2555453quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook met onderhandelen, ondertussen zijn er nog onschuldige mensen die door terroristen vastgehouden worden. Fijne vent, die Trump.
Nou, komen zo de 'maar het is geen etnisch zuiveren, hoor, ze krijgen toch de kans om weg te rennen'?
Maar kan ik dan goedkopere eieren en boodschappen daar vandaan krijgen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook met onderhandelen, ondertussen zijn er nog onschuldige mensen die door terroristen vastgehouden worden. Fijne vent, die Trump.
Nou, komen zo de 'maar het is geen etnisch zuiveren, hoor, ze krijgen toch de kans om weg te rennen'?
Dit is het typische "improviseren" (lees: willekeurige ideen uit zijn harige reet trekken) wat de man in zijn eerste termijn ook veelvuldig deed. Er is geen plan, er zijn geen bereidwillige medestanders en de VS staat ook niet te trappelen om miljarden te spenderen of het zoveelste militaire buitenlandse avontuur aan te gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
1 grote afleiding van Elmo zijn rooftocht.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Was ie zo trots op 'zijn' wapenstilstand, gaat ie het zelf zitten verneuken. En in beide gevallen onder gejuich van fans, die net zo hard met hem meegaan om het tegenovergestelde van zijn vorige uitspraken te beweren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook lekker: Bestand Isral en Hamas wankelt: Netanyahu dreigt met 'intens vechten' in Gaza - https://nos.nl/l/2555453
NOT
Ja, jij woont in de VS he? Sterktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar kan ik dan goedkopere eieren en boodschappen daar vandaan krijgen?
Trump zet graag een handtekeningtje om ze te ontslaan als ze te lastig worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh die komen dankzij Trump eerder om in het werk dan dat ze zonder zitten hoor.
Dat dachten er veel bij het schrappen van allerlei diensten ook en toch is dat de realiteit. Ik wil je geen ongelijk geven, maar dat het losse ideen zijn wil niet zeggen dat ie het straks toch voor elkaar krijgt om bepaalde dingen uit te voeren. Wie gaat hem stoppen anders dan het congres?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is het typische "improviseren" (lees: willekeurige ideen uit zijn harige reet trekken) wat de man in zijn eerste termijn ook veelvuldig deed. Er is geen plan, er zijn geen bereidwillige medestanders en de VS staat ook niet te trappelen om miljarden te spenderen of het zoveelste militaire buitenlandse avontuur aan te gaan natuurlijk.
Als jij verder had gelezen dan alleen die 53% 47% en bijvoorbeeld de vergelijking met vorige presidenten had gezien dan had je dit niet gepostquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef Eagles89 het volgende:
Zelfs het oh zo objectieve CBS kan er niet omheen:
[ x ]
Haha, die Rubio zit op een drolletje volgens mij..die wil daar snel wegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |