Maar kan ik dan goedkopere eieren en boodschappen daar vandaan krijgen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook met onderhandelen, ondertussen zijn er nog onschuldige mensen die door terroristen vastgehouden worden. Fijne vent, die Trump.
Nou, komen zo de 'maar het is geen etnisch zuiveren, hoor, ze krijgen toch de kans om weg te rennen'?
Dit is het typische "improviseren" (lees: willekeurige ideeën uit zijn harige reet trekken) wat de man in zijn eerste termijn ook veelvuldig deed. Er is geen plan, er zijn geen bereidwillige medestanders en de VS staat ook niet te trappelen om miljarden te spenderen of het zoveelste militaire buitenlandse avontuur aan te gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waarom Gaza kopen als je het gebied ook gewoon in kunt nemen?
1 grote afleiding van Elmo zijn rooftocht.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Was ie zo trots op 'zijn' wapenstilstand, gaat ie het zelf zitten verneuken. En in beide gevallen onder gejuich van fans, die net zo hard met hem meegaan om het tegenovergestelde van zijn vorige uitspraken te beweren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook lekker: Bestand Israël en Hamas wankelt: Netanyahu dreigt met 'intens vechten' in Gaza - https://nos.nl/l/2555453
NOT
Ja, jij woont in de VS he? Sterktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar kan ik dan goedkopere eieren en boodschappen daar vandaan krijgen?
Trump zet graag een handtekeningtje om ze te ontslaan als ze te lastig worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh die komen dankzij Trump eerder om in het werk dan dat ze zonder zitten hoor.
Dat dachten er veel bij het schrappen van allerlei diensten ook en toch is dat de realiteit. Ik wil je geen ongelijk geven, maar dat het losse ideeën zijn wil niet zeggen dat ie het straks toch voor elkaar krijgt om bepaalde dingen uit te voeren. Wie gaat hem stoppen anders dan het congres?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is het typische "improviseren" (lees: willekeurige ideeën uit zijn harige reet trekken) wat de man in zijn eerste termijn ook veelvuldig deed. Er is geen plan, er zijn geen bereidwillige medestanders en de VS staat ook niet te trappelen om miljarden te spenderen of het zoveelste militaire buitenlandse avontuur aan te gaan natuurlijk.
Als jij verder had gelezen dan alleen die 53% 47% en bijvoorbeeld de vergelijking met vorige presidenten had gezien dan had je dit niet gepostquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef Eagles89 het volgende:
Zelfs het oh zo objectieve CBS kan er niet omheen:
[ x ]
Haha, die Rubio zit op een drolletje volgens mij..die wil daar snel wegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
"Was een grapje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not sure if serious![]()
Ik persoonlijk ben blij dat ze dit doen. Dat er opgekomen wordt voor de rechtsstaat.
Hij kan niet alle advocaten in de VS ontslaan hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trump zet graag een handtekeningtje om ze te ontslaan als ze te lastig worden.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/2WLSlH.gISPUsD.zAfVUzg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MA--/https://s.yimg.com/os/en-(...)f803c399c]afbeelding[/url] ]
Er komen tijden dat de VS op slot gaat voor mensen uit Europa omdat niet meer is vast te stellen of ze een gevaar vormen. En dat is het moment dat Europeanen massaal willen vluchten maar het niet meer kunnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij woont in de VS he? Sterkte![]()
Zou niet graag met je ruilen
Het enige wat er moet gebeuren om oorlog te voorkomen is dat Hamas de gijzelaars vrijlaat. Bijzonder weer dat je daar weer eens met geen woord over rept.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Trump dreigt met het annexeren van Gaza en geeft tegelijkertijd Netanyahu ruim baan om de oorlog te hervatten en een nog grotere ravage aan te richten.
Ik zie Chivaz het nog posten: als Trump het stokje overneemt komt er eindelijk een einde aan al die oorlogen en onrust. Trump wil namelijk vrede.
Tvp over 52 dagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan niet alle advocaten in de VS ontslaan hoor
ja hij heeft Trump in zijn broekzak, Zat er wel aan te komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook lekker: Bestand Israël en Hamas wankelt: Netanyahu dreigt met 'intens vechten' in Gaza - https://nos.nl/l/2555453
NOT
Die is daar nu ijselijk stil over en heeft het alleen er nog over dat een etnische zuivering het beste is voor Gaza...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Trump dreigt met het annexeren van Gaza en geeft tegelijkertijd Netanyahu ruim baan om de oorlog te hervatten en een nog grotere ravage aan te richten.
Ik zie Chivaz het nog posten: als Trump het stokje overneemt komt er eindelijk een einde aan al die oorlogen en onrust. Trump wil namelijk vrede.
Dat is echt van een totaal andere orde. Met een bulldozer door de federale overheid (laten) gaan is iets dat een Amerikaanse president vrij eenvoudig kan doen, zeker als je er zo'n ongeleid projectiel als Musk op zet. Daar is op geen enkele wijze doordachte uitvoering en coördinatie met vele andere landen die geheel eigen belangen hebben voor nodig, in tegenstelling tot de hersenscheten voor wat betreft Gaza. Iets wat werkt afbreken is oneindig veel makkelijker dan iets werkend krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat dachten er veel bij het schrappen van allerlei diensten ook en toch is dat de realiteit. Ik wil je geen ongelijk geven, maar dat het losse ideeën zijn wil niet zeggen dat ie het straks toch voor elkaar krijgt om bepaalde dingen uit te voeren. Wie gaat hem stoppen anders dan het congres?
Je snapt dat advocaten niet in overheidsdienst zijn toch? Om die effectief "te ontslaan" zal hij eerst de gehele rechtsstaat moeten afbreken en alle rechtbanken etc. tot aan het Supreme Court aan toe moeten ontmantelen...quote:
Oftewel, Trump kan deze oorlog ook niet stoppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het enige wat er moet gebeuren om oorlog te voorkomen is dat Hamas de gijzelaars vrijlaat. Bijzonder weer dat je daar weer eens met geen woord over rept.
Ja Bassie, je kunt je clownsneus wel weer opzetten, maar aanbieden om pakweg 2000 ernstig zieke kinderen op te nemen is van een andere orde dan enkele miljoenen mensen gedwongen te willen deporteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:23 schreef Chivaz het volgende:
Die koning van Jordanië is ook een lul hé, werkt hij gewoon mee aan een etnische zuivering……
Het maakt hem ook niks uit wat hij gister vond volgens mij. Vandaag vindt hij weer wat anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Echt, kunnen we niet beter ophouden die oude gek zo serieus te nemen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |