Zou hij veel bij een psych hebben gezeten ?quote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef -river- het volgende:
Staat die klep van Kiki dan nooit stil?
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou hij veel bij een psych hebben gezeten ?
Gisteravond anderhalf uur of zoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Hoeveel heeft Wicky eigenlijk gefietst. Die ligt daar lekker op de grond.
Hij laat het zich wel aanleunen
Ja. Het is meteen een old lady met dat ding. Als ik haar was had ik een zwarte muts gedragen. Zonder franjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef ledn81 het volgende:
Elsa dr knie is een beetje zielig (opgezwollen)
Ik vind haar schattig met dat gouden haarkapje![]()
Wel meteen een beetje Oma Elsa vibes
[ afbeelding ]
Niet om de reden die jij nu in je hoofd hebtquote:
Misschien is er wel een andere beloning aan deze opdracht verbonden….quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
Op je ass een nominatie vrijspelen![]()
Er is toch gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:01 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Misschien is er wel een andere beloning aan deze opdracht verbonden….
Dat is wat Wicky verteld heeft...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is toch gezegd
Nomi vrij spelen
Ik weet het, maar hoop op een plot twistje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is toch gezegd
Nomi vrij spelen
En een luvvvvvv weekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu verwacht veel van deze dag geen puzzels of rekensommen
Ik hoop dat alles is anders ook geld voor de luvvvv weekquote:
Daar gaan we voor Ruud !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor degene die als eerste een foto maakt van Elsa zonder hoofdbedekking loof ik een prijs uit
Wie heeft er niet gefietst ? (Sorry, ik heb vannacht geslapen)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:09 schreef Roxiebb het volgende:
Misschien: wie niet gefietst heeft is genomineerd 😝
Nee suçuck( soort salami)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een pitta of kebab waarschijnlijk.
hij kookt het niet zelf iigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een pitta of kebab waarschijnlijk.
Ze hadden het net over mogelijke targets om de nominaties aan door te geven. Wicky wilde niet iemand die had gefietst, ze kwamen uit bij beide Davids omdat ze nog niet gefietst haddenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dacht pootje wel, maar kan ook dat mijn geheugen terug gaat naar de kilometer spel eerder.
Ah oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het net over mogelijke targets om de nominaties aan door te geven. Wicky wilde niet iemand die had gefietst, ze kwamen uit bij beide Davids omdat ze nog niet gefietst hadden
Zou etenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Gedetailleerde beschrijving van schuddebuikjes
Is het ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat echt voor kleine kinderen
Nooit gehad?quote:
inderdaad een raar verhaal.. maar gister in de gameroom zei BB wel “dit is om jouw nominatie weg te spelen” dus lijkt me wel het doel van de opdracht..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij sterk als Wicky zijn nomi mag proberen vrij te spelen, want dat kan niet, zei BB vorige week of de week daarvoor nog
anders doorgestoken kaart
lijkt mij dat er misschien nog een nominatieduel komt tussen 2 andere bewoners
Morgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij sterk als Wicky zijn nomi mag proberen vrij te spelen, want dat kan niet, zei BB vorige week of de week daarvoor nog
anders doorgestoken kaart
lijkt mij dat er misschien nog een nominatieduel komt tussen 2 andere bewoners
Daarom heeft BB daar twee fietsen neergezet en zijn ze nu al de hele nacht in ploegen aan het fietsen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Denk ik ook niet. Wicky kan best goed jokken .
Misschien toch een geheime missie om die tuintafel vrij te spelen , kunnen ze lekker buiten in de sneeuw eten.
Omdat het op het label stondquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
Elsa heeft de jas in de droger gedaan
Jane
Dat kan niet hè
Die kunnen niet in de droger
Nou dat denk ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat het op het label stond
Maar kan wel blijkbaar
Je moet er van houden , ik vind het niets.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van de kledingstijl van Elsa vindt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Bla bla bla bla...oh leuk lichaam
jij bent niet de enige, ik moet Milena absoluut niet, manipulatief vals mensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel heel erg Milena Sharice moe
Lui heelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Raar dat wicky niet zelf de laatste minuutjes nog doet
Heeft ie ook pas tig keer gevraagd, hoefde niet ..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Ben benieuwd wat ie dan zou doen, hoop het eigenlijk gewoonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Zou een leuk scenario zijn wat Keanu net zei.
Wicky nominatie vrijgespeeld en verplicht bij een ander opspelden nu
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ie ook pas tig keer gevraagd, hoefde niet ..
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie dan zou doen, hoop het eigenlijk gewoon
hij heeft aan het begin gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Nee ze weten dat ze vaker mogen fietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft aan het begin gefietst
ik zou me voor kunnen stellen dat hij denkt dat je maar 1 keer mag fietsen.
Er zijn er meerdere die voor een 2de keer hebben gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie dan zou doen, hoop het eigenlijk gewoon
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietst
Hij is ook absoluut niet lui.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietst
dat is juist de grote mindf*ck, als je teveel voor jezelf speelt lig je er nogal snel uit lijkt mijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Is natuurlijk ook een beetje een mindfuck. Als Wicky de nominatie mag doorgeven, heb je spijt als je niet gefietst hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Die man leeft in zijn eigen universumquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
David: waarom fietsen jullie eigenlijk samen?
tv momentje
Had 'm aangezet toen Jordy en Mattheus bijna klaar waren, had 'm ook bijna weer uitgezet toen ik hoorde dat Keanu de volgende wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Had ik de stream nog niet aan.
Wicky heeft zelf zijn mond anders ook groot genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus.laat wicky even fietsen om af te sluiten.
ze hebben allemaal de kans gehad om NIET te helpen, of om het te laten mislukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Tja ..quote:
Dat ze het niet aandurven, snap ik wel. In deze groep wordt je snel afgerekend, wanneer je voor jezelf kiest ipv de groep.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben allemaal de kans gehad om NIET te helpen, of om het te laten mislukken
mislukken had betekend dat wicky gewoon zijn nominatie had gehouden.
maar dat heeft nog niemand aangedurfd.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Zou een leuk scenario zijn wat Keanu net zei.
Wicky nominatie vrijgespeeld en verplicht bij een ander opspelden nu
Inderdaad. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom heeft BB daar twee fietsen neergezet en zijn ze nu al de hele nacht in ploegen aan het fietsen?
Waarom zou hij daarover 'jokken' ?
Niet alles is een complotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt gelijk.![]()
( ik voel me net Jordy en zie overal complottheorieën in
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah.. genomineerd is genomineerd... hebben jullie ooit een eerder seizoen gezien
omdat er iemand vrijwillig was opgestapt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ..
hij hoefde ook niet naar huis met de minste stemmen
Beetje teveel voordeel richting wicky vanuit bb vind ik. Jammer hij hoeft van mij niet weg maar dit is niet echt eerlijk vind ik. Krijgen de volgende genomineerden nu ook kans op wegspelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ..
hij hoefde ook niet naar huis met de minste stemmen
Dat kun je helemaal niet zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat er iemand vrijwillig was opgestapt.
had er iemand anders de minste stemmen gehad bij die bank, dan was die ook weer teruggekomen in het huis.
Jeff werd afgerekend op teveel voordeelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje teveel voordeel richting wicky vanuit bb vind ik. Jammer hij hoeft van mij niet weg maar dit is niet echt eerlijk vind ik. Krijgen de volgende genomineerden nu ook kans op wegspelen.
Neuh ... op z'n magere persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff werd afgerekend op teveel voordeel
en het is nog steeds BB die de regels van dit spelletje bepaaltquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet echt eerlijk, maar ik kan me er compleet niet druk om maken .. 't is maar een spelletje.
Kan ik een hele discussie van makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... op z'n magere persoonlijkheid.
Hoezo? Ze wisten toch waar ze voor fietste.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Snensie het volgende:
Dit gaat nog wel scheve gezichten opleveren.
Daar hopen we wel opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Snensie het volgende:
Ja maar toch een enorm voordeel voor Wicky wat nog een beetje moet inzinken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoezo? Ze wisten toch waar ze voor fietste.
Knikkers grabbelen..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Eerst maar eens zien hoe de rest van de week verloopt met de nominaties...
Misschien moeten ze wel knikkers grabbelen en krijgen ze afhankelijk van wie een andere kleur pakt een brief met een opdracht afgestemd op die persoon
Nou, ik kan zien waarom.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:31 schreef Puzzie het volgende:
Mattie lijkt op Jack Sparrow volgens Elsa
Niets is eerlijk daar , maar dat kunnen ze ban te voren wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet echt eerlijk, maar ik kan me er compleet niet druk om maken .. 't is maar een spelletje.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... op z'n magere persoonlijkheid.
Waarschijnlijk dat andere gescripte showtjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knikkers grabbelen..
waar heb ik dat nu gehoord
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Elsa
Hij is de zoon die ik nooit heb gehad
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
Wicky gered, maar een andere groep had hem misschien wel gesaboteerd.
Nu vind ik het leuk dat Wicky zijn nominatie heeft weggespeeld, maar als dit bij Jeff was gebeurd was de wereld te klein geweest voor 99,5% van de mensen hier
Zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Boeiend, Jeff is al weg en Wicky is blij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
Nu vind ik het leuk dat Wicky zijn nominatie heeft weggespeeld, maar als dit bij Jeff was gebeurd was de wereld te klein geweest voor 99,5% van de mensen hier
Voor Jeffrey was ook niet iedereen gaan fietsen. Axel en Jane hadden het daar gisteravond nog expliciet over.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
Er komen nog genoeg scheve gezichten van andere dingen deze dagenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Snensie het volgende:
Jeff was genomineerd door het huis. Wicky ongelukkig via een spel tussen 2. Dat is wel een verschil.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
Bijna heel het huis en publiek wilde hem eruit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff was genomineerd door het huis. Wicky ongelukkig via een spel tussen 2. Dat is wel een verschil.
Ben ik helemaal met je eens. Doet helemaal niets in dat huis.Zegt dat in gevangenis beter heeft. Maar sharice wil dat hij blijft tot dat jordy op de bank zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Dus de beide Davids hebben niet bijgedragen want hebben niet gefietst... David S was de enige die Wicky geen knuffel gaf ter felicitatie, maar een handdruk.
David S mag linea recta naar huis vrijdag
Dat zal wel de reden zijn geweest dat het in het draaiboek stond.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor Jeffrey was ook niet iedereen gaan fietsen. Axel en Jane hadden het daar gisteravond nog expliciet over.
Wie dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:03 schreef Puzzie het volgende:
We weten de aanstaande exit al
Jammer weer
Als je daarvoor achter iemand aan moet rennenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja David moet blijven om jordy kwijt te raken
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Eva rennen achter wicky want David S mag niet zeggen dat hii genomineerd wil worden. Want jordy en mattie moeten erop.
Alsof Sharice iets in de melk te brokkelen heeft daar. Sharice mag hem zo achterna lopen, daar is ze al weken op aan het oefenen bij Milena.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Doet helemaal niets in dat huis.Zegt dat in gevangenis beter heeft. Maar sharice wil dat hij blijft tot dat jordy op de bank zit.
Ben ook geen Jordy fanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Liever DavidS weg dan Jordy .. met Jordy gebeurt er tenminste nog eens wat.
Ik kan me helemaal in dit lijstje vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook geen Jordy fan
Maar er zijn echt anderen die eerst mogen
David s
Sharice
Milena
Keanu
Wicky
Inderdaad en vals van die groep om iemand weg te willen wie dan ook, terwijl een dag later dan bv David S zelf gaat. Vooral sharice die dit steeds roept eerst jordy eruit en dan kan jij wegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Liever DavidS weg dan Jordy .. met Jordy gebeurt er tenminste nog eens wat.
en dat is ook de taak van Sharice.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alsof Sharice iets in de melk te brokkelen heeft daar. Sharice mag hem zo achterna lopen, daar is ze al weken op aan het oefenen bij Milena.
zeker die twee ''bazen'' mogen het ook wel eventjes weten hoe het is om op die nominatiebank te zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook geen Jordy fan
David s
Sharice
Milena
Keanu
Wicky
Sowieso allebei die Davids wisten niet waar ze aan begonnen, onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:05 schreef Cupfighter het volgende:
Die David S had nooit in dat huis mogen zitten, wat een afgang die man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Jolien - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Mattheus - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
En niet zo beetje ook, een hele horde was daar aanwezig om zijn poen te verdelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff was genomineerd door het huis. Wicky ongelukkig via een spel tussen 2. Dat is wel een verschil.![]()
De jasjes hangen allemaal lekker buiten
Jordy heeft dus wat gehoord
Denk Eva tegen DavidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Suitesessie aangekondigdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Snap ik, Eva is niet van het subtielequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
De jasjes hangen allemaal lekker buiten
Jordy heeft dus wat gehoord
Denk Eva tegen David
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ja als iemand als een debiel achter iemand aan gaat rennen en schreeuwenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, hoe lekker (niet) subtiel ze daar kunnen zijn.
Om vervolgens te smoezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wicky heeft ieder spel verloren die hij heeft gespeeld tot nu toe. Dan is er geen sprake meer van "ongelukkig" vind ik en die nominatie was dan ook gewoon verdiend. Had een bepaald persoon die nu thuis zit 1 zo'n voordeel gekregen dan was social media volledig in rep en roer geweest en ontploft. Nu komen dezelfde mensen met "BB bepaalt de regels".quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff was genomineerd door het huis. Wicky ongelukkig via een spel tussen 2. Dat is wel een verschil.![]()
![]()
Eva had net zo goed vanaf de keuken kunnen schreeuwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij mij mogen deze direct op de bankquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook geen Jordy fan
David s
Sharice
Milena
Keanu
Wicky
- Sharice
- Milena
- Keanu
- David S
Wicky hou ik nog graag even, heeft mij al regelmatig doen lachen met de opdrachten, maar hoeft BB niet te winnen.![]()
In dit geval heel logisch dat Jordy hierover wil ventilerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is maar een spel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky heeft ieder spel verloren die hij heeft gespeeld tot nu toe. Dan is er geen sprake meer van "ongelukkig" vind ik en die nominatie was dan ook gewoon verdiend. Had een bepaald persoon die nu thuis zit 1 zo'n voordeel gekregen dan was social media volledig in rep en roer geweest en ontploft. Nu komen dezelfde mensen met "BB bepaalt de regels".![]()
Ik vind wicky 10 x niksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij mogen deze direct op de bank
- Sharice
- Milena
- Keanu
- David S
Wicky hou ik nog graag even, heeft mij al regelmatig doen lachen met de opdrachten, maar hoeft BB niet te winnen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind haar zeer berekend, ik doe hier alles dan ben ik onmisbaar. Van mij mag ze thuis gaan poetsen en de baas spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef ledn81 het volgende:
Elsa dr knie is een beetje zielig (opgezwollen)
Ik vind haar schattig met dat gouden haarkapje![]()
Wel meteen een beetje Oma Elsa vibes
[ afbeelding ]![]()
Ik ben klaar met Milena maar jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij mogen deze direct op de bank
- Sharice
- Milena
- Keanu
- David S
Wicky hou ik nog graag even, heeft mij al regelmatig doen lachen met de opdrachten, maar hoeft BB niet te winnen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jolien krijgt even een arm om haar heen en kusje op haar hoofdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hijnheeft helemaal gelijk, als iemand naar huis wil waarom er achteraan rennen om tegen te houden.quote:![]()
Jordy heeft gelijk: laat David S lekker naar huis gaan als hij daar niet wil zijn."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker!Hij lijkt hier er nog meer op dan Johnny Depp zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag wel hoor, maar gewoon gelijk dat belachelijk is als iemand weg wil en er dan achteraan rennen om tegen te houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee geen kritiek op Jordy
Sorry sorry![]()
Yup. David S. kan droog en grappig uit de hoek komen, maar buiten dat is het dat ze z'n naam daar soms noemen anders zou je vergeten dat ie er zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy heeft gelijk: laat David S lekker naar huis gaan als hij daar niet wil zijn.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Vies kind.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Eva rennen achter wicky want David S mag niet zeggen dat hii genomineerd wil worden. Want jordy en mattie moeten erop.![]()
![]()
Dat raar mannetje met z'n gelik aan zijn opgespoten lippen had alleen zijn nominatie moeten wegfietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Zo is het gemakkelijk he ventje.![]()
Vandaar die hete blikken van Sharice naar grote David.....hij moet nog even blijven. En zo blijft ze zelf in de luwte en niemand heeft door hoe vals zij is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh, Sharice de Slang wil Jordy weg, dan wil ik juist dat Jordy blijft![]()
Een plantquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voegt niets toe, gewoon een figurant in het huis.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de ''Rob'' van dit jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Hij heeft een hele duidelijke mening over mensen, en dat was wel leukquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar de hele tijd dat gejank dat hij naar huis wil vind ik slap .. ga gewoon.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Voor Sharice is David S gewoon een pionnetjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vandaar die hete blikken van Sharice naar grote David.....hij moet nog even blijven. En zo blijft ze zelf in de luwte en niemand heeft door hoe vals zij is."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG![]()
De liplikker wordt een beetje veel voorgetrokken door BB. .quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky heeft ieder spel verloren die hij heeft gespeeld tot nu toe. Dan is er geen sprake meer van "ongelukkig" vind ik en die nominatie was dan ook gewoon verdiend. Had een bepaald persoon die nu thuis zit 1 zo'n voordeel gekregen dan was social media volledig in rep en roer geweest en ontploft. Nu komen dezelfde mensen met "BB bepaalt de regels".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: