Ja als iemand als een debiel achter iemand aan gaat rennen en schreeuwenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, hoe lekker (niet) subtiel ze daar kunnen zijn.
Wicky heeft ieder spel verloren die hij heeft gespeeld tot nu toe. Dan is er geen sprake meer van "ongelukkig" vind ik en die nominatie was dan ook gewoon verdiend. Had een bepaald persoon die nu thuis zit 1 zo'n voordeel gekregen dan was social media volledig in rep en roer geweest en ontploft. Nu komen dezelfde mensen met "BB bepaalt de regels".quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff was genomineerd door het huis. Wicky ongelukkig via een spel tussen 2. Dat is wel een verschil.
Bij mij mogen deze direct op de bankquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook geen Jordy fan
Maar er zijn echt anderen die eerst mogen
David s
Sharice
Milena
Keanu
Wicky
Het is maar een spel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky heeft ieder spel verloren die hij heeft gespeeld tot nu toe. Dan is er geen sprake meer van "ongelukkig" vind ik en die nominatie was dan ook gewoon verdiend. Had een bepaald persoon die nu thuis zit 1 zo'n voordeel gekregen dan was social media volledig in rep en roer geweest en ontploft. Nu komen dezelfde mensen met "BB bepaalt de regels".
Ik vind wicky 10 x niksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij mogen deze direct op de bank
- Sharice
- Milena
- Keanu
- David S
Wicky hou ik nog graag even, heeft mij al regelmatig doen lachen met de opdrachten, maar hoeft BB niet te winnen.
Ik vind haar zeer berekend, ik doe hier alles dan ben ik onmisbaar. Van mij mag ze thuis gaan poetsen en de baas spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef ledn81 het volgende:
Elsa dr knie is een beetje zielig (opgezwollen)
Ik vind haar schattig met dat gouden haarkapje![]()
Wel meteen een beetje Oma Elsa vibes
[ afbeelding ]
Ik ben klaar met Milena maar jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij mogen deze direct op de bank
- Sharice
- Milena
- Keanu
- David S
Wicky hou ik nog graag even, heeft mij al regelmatig doen lachen met de opdrachten, maar hoeft BB niet te winnen.
Die liep met Axel weg toch?quote:
Hijnheeft helemaal gelijk, als iemand naar huis wil waarom er achteraan rennen om tegen te houden.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker!Hij lijkt hier er nog meer op dan Johnny Depp zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag wel hoor, maar gewoon gelijk dat belachelijk is als iemand weg wil en er dan achteraan rennen om tegen te houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee geen kritiek op Jordy
Sorry sorry
Yup. David S. kan droog en grappig uit de hoek komen, maar buiten dat is het dat ze z'n naam daar soms noemen anders zou je vergeten dat ie er zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy heeft gelijk: laat David S lekker naar huis gaan als hij daar niet wil zijn.
Vies kind.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Eva rennen achter wicky want David S mag niet zeggen dat hii genomineerd wil worden. Want jordy en mattie moeten erop.
Dat raar mannetje met z'n gelik aan zijn opgespoten lippen had alleen zijn nominatie moeten wegfietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Vandaar die hete blikken van Sharice naar grote David.....hij moet nog even blijven. En zo blijft ze zelf in de luwte en niemand heeft door hoe vals zij is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh, Sharice de Slang wil Jordy weg, dan wil ik juist dat Jordy blijft
Een plantquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voegt niets toe, gewoon een figurant in het huis.
de ''Rob'' van dit jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een hele duidelijke mening over mensen, en dat was wel leukquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Sharice is David S gewoon een pionnetjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vandaar die hete blikken van Sharice naar grote David.....hij moet nog even blijven. En zo blijft ze zelf in de luwte en niemand heeft door hoe vals zij is.
De liplikker wordt een beetje veel voorgetrokken door BB. .quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky heeft ieder spel verloren die hij heeft gespeeld tot nu toe. Dan is er geen sprake meer van "ongelukkig" vind ik en die nominatie was dan ook gewoon verdiend. Had een bepaald persoon die nu thuis zit 1 zo'n voordeel gekregen dan was social media volledig in rep en roer geweest en ontploft. Nu komen dezelfde mensen met "BB bepaalt de regels".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |