Zou hij veel bij een psych hebben gezeten ?quote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef -river- het volgende:
Staat die klep van Kiki dan nooit stil?
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou hij veel bij een psych hebben gezeten ?
Gisteravond anderhalf uur of zoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Hoeveel heeft Wicky eigenlijk gefietst. Die ligt daar lekker op de grond.
Hij laat het zich wel aanleunen
Ja. Het is meteen een old lady met dat ding. Als ik haar was had ik een zwarte muts gedragen. Zonder franjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef ledn81 het volgende:
Elsa dr knie is een beetje zielig (opgezwollen)
Ik vind haar schattig met dat gouden haarkapje![]()
Wel meteen een beetje Oma Elsa vibes
[ afbeelding ]
Niet om de reden die jij nu in je hoofd hebtquote:
Misschien is er wel een andere beloning aan deze opdracht verbonden….quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
Op je ass een nominatie vrijspelen![]()
Er is toch gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:01 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Misschien is er wel een andere beloning aan deze opdracht verbonden….
Dat is wat Wicky verteld heeft...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is toch gezegd
Nomi vrij spelen
Ik weet het, maar hoop op een plot twistje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is toch gezegd
Nomi vrij spelen
En een luvvvvvv weekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu verwacht veel van deze dag geen puzzels of rekensommen
Ik hoop dat alles is anders ook geld voor de luvvvv weekquote:
Daar gaan we voor Ruud !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor degene die als eerste een foto maakt van Elsa zonder hoofdbedekking loof ik een prijs uit
Wie heeft er niet gefietst ? (Sorry, ik heb vannacht geslapen)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:09 schreef Roxiebb het volgende:
Misschien: wie niet gefietst heeft is genomineerd 😝
Nee suçuck( soort salami)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een pitta of kebab waarschijnlijk.
hij kookt het niet zelf iigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een pitta of kebab waarschijnlijk.
Ze hadden het net over mogelijke targets om de nominaties aan door te geven. Wicky wilde niet iemand die had gefietst, ze kwamen uit bij beide Davids omdat ze nog niet gefietst haddenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dacht pootje wel, maar kan ook dat mijn geheugen terug gaat naar de kilometer spel eerder.
Ah oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het net over mogelijke targets om de nominaties aan door te geven. Wicky wilde niet iemand die had gefietst, ze kwamen uit bij beide Davids omdat ze nog niet gefietst hadden
Zou etenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Gedetailleerde beschrijving van schuddebuikjes
Is het ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat echt voor kleine kinderen
Nooit gehad?quote:
inderdaad een raar verhaal.. maar gister in de gameroom zei BB wel “dit is om jouw nominatie weg te spelen” dus lijkt me wel het doel van de opdracht..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij sterk als Wicky zijn nomi mag proberen vrij te spelen, want dat kan niet, zei BB vorige week of de week daarvoor nog
anders doorgestoken kaart
lijkt mij dat er misschien nog een nominatieduel komt tussen 2 andere bewoners
Morgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij sterk als Wicky zijn nomi mag proberen vrij te spelen, want dat kan niet, zei BB vorige week of de week daarvoor nog
anders doorgestoken kaart
lijkt mij dat er misschien nog een nominatieduel komt tussen 2 andere bewoners
Daarom heeft BB daar twee fietsen neergezet en zijn ze nu al de hele nacht in ploegen aan het fietsen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Denk ik ook niet. Wicky kan best goed jokken .
Misschien toch een geheime missie om die tuintafel vrij te spelen , kunnen ze lekker buiten in de sneeuw eten.
Omdat het op het label stondquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
Elsa heeft de jas in de droger gedaan
Jane
Dat kan niet hè
Die kunnen niet in de droger
Nou dat denk ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat het op het label stond
Maar kan wel blijkbaar
Je moet er van houden , ik vind het niets.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van de kledingstijl van Elsa vindt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Bla bla bla bla...oh leuk lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |