Ik hoop dat alles is anders ook geld voor de luvvvv weekquote:
Daar gaan we voor Ruud !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor degene die als eerste een foto maakt van Elsa zonder hoofdbedekking loof ik een prijs uit
Wie heeft er niet gefietst ? (Sorry, ik heb vannacht geslapen)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:09 schreef Roxiebb het volgende:
Misschien: wie niet gefietst heeft is genomineerd 😝
Nee suçuck( soort salami)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een pitta of kebab waarschijnlijk.
hij kookt het niet zelf iigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een pitta of kebab waarschijnlijk.
Ze hadden het net over mogelijke targets om de nominaties aan door te geven. Wicky wilde niet iemand die had gefietst, ze kwamen uit bij beide Davids omdat ze nog niet gefietst haddenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dacht pootje wel, maar kan ook dat mijn geheugen terug gaat naar de kilometer spel eerder.
Ah oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het net over mogelijke targets om de nominaties aan door te geven. Wicky wilde niet iemand die had gefietst, ze kwamen uit bij beide Davids omdat ze nog niet gefietst hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |