In principe eens, maar als de ander zegt ‘denk ook ff aan je rust, ga gewoon ff liggen, geen probleem’ dan is dat fijn en niet verkeerd om ff te doen denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef Krambo het volgende: [..] Ja, mocht ik in zijn schoenen staan zou ik dat zeker doen
Een meeloper? Met wie dan, volgens jou?quote:
Dat hele kliekje, Jane, Elsa etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Een meeloper? Met wie dan, volgens jou?
Axel is een hele sociale jongen, kan met veel soorten mensen overweg, heeft humor en is erg flexibel. Dat maakt hem heel authentiek. Ik vind hem heel vaak in the lead, de gangmaker. Zoals gister tijdens de vuuropdracht.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hele kliekje, Jane, Elsa etc.
Ik hou durvanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:45 schreef Krambo het volgende:
Axel is lekker down to earth (om er maar eens een cliché in te gooien)
What you see is hat you get en verder niet teveel gezeik
Idd, ik vond ‘m in het begin echt megasaai, maar ben al wel een tijdje gedraaid. Prima gast, sociaal en je kan er goed mee lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Axel is een hele sociale jongen, kan met veel soorten mensen overweg, heeft humor en is erg flexibel. Dat maakt hem heel authentiek. Ik vind hem heel vaak in the lead, de gangmaker. Zoals gister tijdens de vuuropdracht.
Zure preiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Prei is gekookt niet te vreten zonder wat erbij aldus Axel
Sharice & Milena!quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vraagt zich of er nu mensen naar de livestream aan het kijken zijn
Niels had zijn kast toch niet, hoe dan een toilettas van hem daar?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:02 schreef Kodiak100 het volgende:
De toilettas van Niels stond er nog
Kiki gelijk weggetyft
Ze hebben allemaal een basis toilettas gehad bij hun BB outfitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niels had zijn kast toch niet, hoe dan een toilettas van hem daar?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:04 schreef Krambo het volgende:
''Die meiden wakker maken''?
Dus toch niet Wicky en Elsa
Dus toch Milena &:Sharice!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:04 schreef Krambo het volgende:
''Die meiden wakker maken''?
Dus toch niet Wicky en Elsa
Zal ik ook gedaan hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef Droopie het volgende:
Hadden Jaxel wel gelijk.
Lekker enthousiast aanbieden om de eerste zware taak op zich te nemen, die slapen heerlijk tot morgen 0900.
En het konijnenspel toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena alle winterkleding van de kinderen meegegeven
Ja dat ze net ff stopt al sharice van de fiets af is ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:43 schreef Was-beer het volgende:
Milena zit erbij alsof ze deze opdracht gaat verpesten
Ik zie het haar, al dan niet bewust, doen iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat ze net ff stopt al sharice van de fiets af is ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd lachen als negatieve mensen zeuren op positievere mensen. Dan denk ik echt ‘gek he, iemand die positief is? En die lekker luchtig geniet ipv alles zwaar maakt en houdt van klagen?’.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Milena vind het raar dat jane om alles lacht. Ze snapt niet dat dat kan. Is zij écht zo??
Ging over het gerucht dat mattie heeft verteld over jane dat ze niet tot het einde blijft omdat ze aan een andere tv programma.mee gaat doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice nu leugens vertellen dat Jane weg wil, verstond ik dat goed? Milena zegt een paar keer, dat is niet waar
Jammer hij gaat er weer vandoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:17 schreef Willewa het volgende:
Gaat David hier nu ook weer de hele nacht bij hangen?
Woonkamer. Kwam Eva mee. Oh, je bedoelt dat je ze prachtig vind en ook wilt hebben??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik wil zo graag weten waar die grote kussens vandaan komen.
Ja dat laatstequote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Woonkamer. Kwam Eva mee. Oh, je bedoelt dat je ze prachtig vind en ook wilt hebben??
Ik heb geen flauw idee. Maar je hebt in elke stad wel een lapjesmarkt en ze lijken me niet erg moeilijk na te maken.quote:
Bijna 6 uur zaten ze er zelfs zaterdagnacht ;p Ze zijn nu uurtje en kwartier bezig ongeveer. Denk over 3 kwartier wissel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:36 schreef kater1 het volgende:
Hoe lang moeten ze nog? Eergister zaten ze vier uur bij het kampvuur. Werd er ook niet afgelost. Al kwam David S er het laatste stukje bij zitten.
Klopt hij zei dat die vast zou saboteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Wicky niet wilde dat Jordy zou fietsen?
Hij keek ook wat angstig toen Jordy begonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Wicky niet wilde dat Jordy zou fietsen?
Ja bb besloten he.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:59 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is dit voor iets raars![]()
Waarom moet wicky vd nominatielijst af
Hij is er zelfs bij weg. Als ik dan zo angstig was zou ik hem niet alleen laten maar op de fiets er naast gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hij keek ook wat angstig toen Jordy begon
Dan was ik als Jordy zijnde terug naar bed gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er zelfs bij weg. Als ik dan zo angstig was zou ik hem niet alleen laten maar op de fiets er naast gaan zitten.
echt welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dan was ik als Jordy zijnde terug naar bed gegaan
Ja de kans dat ze zelf genomineerd worden is groter als ze die van Wicky wegspelen. Dus ik snap hun nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dan was ik als Jordy zijnde terug naar bed gegaan
Zeker weten want sharice en David S zijn al tegen mensen aan het zeggen dat mattie en jordy erop moeten staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de kans dat ze zelf genomineerd worden is groter als ze die van Wicky wegspelen. Dus ik snap hun niet
Keanu is gearriveerd bij de fietsen maar is weer even wegquote:
Een halve taco, niet een paar. Maar het hoort niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef Hznootje het volgende:
Vervolgens gaan er taco’s naar binnen met pindakaas
Maakt niet uit, het is van iemand anders, die gister zuinig heeft gedaan om nu taco’s bij ontbijt te hebbenquote:
Waren over van de maaltijd. Nu appels uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is van iemand anders, die gister zuinig heeft gedaan om nu taco’s bij ontbijt te hebben
Is ook asociaal van die 2 meiden elke keer dat gefluister in een groepquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:06 schreef Hznootje het volgende:
Gisteren bij het spel kwam er een beest bij Keanu naar boven.
Jolien weer over Milena en Sharice, dat ze steeds aan het fluisteren waren terwijl zij er naast lag
Nee alleen Elsa en Mattheus waren daar bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over jane. Dat die heeft gezegd fuck you en je vriend. En keanu heeft dat niet gehoord zegt hij. Dat lult hij want zat er gewoon bij.
Wicky volgens mij, hij verteld net bij de fietsers dat hij het gehaald heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:12 schreef Hznootje het volgende:
Iemand heeft moeten basketballen..Kon niet zien of het Elsa of Wicky was
Klopt, hij had het best snelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wicky volgens mij, hij verteld net bij de fietsers dat hij het gehaald heeft
Ja ik zag in een flits hem uit die kamer lopen, maar het was wel verwarrend en ging heel snelquote:
Ik was niet zeker, maar dus tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij kwam in beeld en meteen het eerste schot was raak.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag in een flits hem uit die kamer lopen, maar het was wel verwarrend en ging heel snel
Nog 1,5 uur geloof ik.quote:
Hij stond op de stip toen hij gooide met een huppeltje. Goedgekeurdquote:
Sws weet iedereen en BB ook dat dat huppeltje bij Wicky hoortquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij stond op de stip toen hij gooide met een huppeltje. Goedgekeurd
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Sws weet iedereen en BB ook dat dat huppeltje bij Wicky hoort
Dat klinkt een beetje slachtofferig en dat is niet waar.quote:
Die opdracht was ook kansloosquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:33 schreef -river- het volgende:
Fietsen voor een ander van de bank te spelen houden ze wel vol maar een opdracht voor de groep falen ze in
Hij koos zelf voor dat giftig groepje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje slachtofferig en dat is niet waar.
Maar hij heeft wel een aandeel in de shit waar hij in terecht is gekomen en dat kan zich tegen je keren..
Ook wel karma genoemd
Klopt maar sharice, elsa, keanu,David s blijven doorgaan. Moet je nu die 2 meiden zien liggen. Dat geklef slaat beetje door vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje slachtofferig en dat is niet waar.
Maar hij heeft wel een aandeel in de shit waar hij in terecht is gekomen en dat kan zich tegen je keren..
Ook wel karma genoemd
Als ze meteen aan het zagen waren gegaan had het met gemak gelukt, maar nee ze hangen liever op de bank.quote:
Dat geklef gaat mij ook te ver..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar sharice, elsa, keanu,David s blijven doorgaan. Moet je nu die 2 meiden zien liggen. Dat geklef slaat beetje door vind ik.
Zeker omdat het duidelijk is dat Shar volgens mij een beetje verliefd is op Mil en Mil het uitbuit.quote:
Voor degene die als eerste een foto maakt van Elsa zonder hoofdbedekking loof ik een prijs uitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice en milena liggen lepeltje lepeltje samen. Haha elsa met dat gouden hoofdding.
Het lijkt mij bijna op een symbiotische relatiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker omdat het duidelijk is dat Shar volgens mij een beetje verliefd is op Mil en Mil het uitbuit.
Dat is wel een slimme vraag... dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zegt heb je er al over nagedacht wat je gaat doen, als je je nominatie moet weggeven net als toen Jeff hem had weggespeeld
milena doet alsof ze niets begrijpt, niets meekrijgt van wat er speelt maar ondertussen heeft ze sharise helemaal in the pocket, die haalt de kastanjes voor haar uit het vuur, mag af en toe spioneren bij de andere groep, sharise mag ook David een beetje aan het lijntje houden, zorgt ervoor dat Milena alle roddels te horen krijgt enz.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker omdat het duidelijk is dat Shar volgens mij een beetje verliefd is op Mil en Mil het uitbuit.
dan zal het er gewoon uitzien als voor ze het ging wassen en met goede spullen ging behandelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor degene die als eerste een foto maakt van Elsa zonder hoofdbedekking loof ik een prijs uit
Oke, die heb ik gemist. Moet hij hem aan een ander geven?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zegt heb je er al over nagedacht wat je gaat doen, als je je nominatie moet weggeven net als toen Jeff hem had weggespeeld
er hoeft maar 1 fiets in beweging te zijn de hele tijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb begrepen dat ze zo langzaam fietsen omdat hij zwaar staat.
Waarom fiets er steeds maar 1?
Ze maken het zich wel super gemakkelijk. 1 fietsen en de tweede op kussens op de grond.
Nee speculeren ze over.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, die heb ik gemist. Moet hij hem aan een ander geven?
Ja! Dit is wel triestig en komisch tegelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
milena doet alsof ze niets begrijpt, niets meekrijgt van wat er speelt maar ondertussen heeft ze sharise helemaal in the pocket, die haalt de kastanjes voor haar uit het vuur, mag af en toe spioneren bij de andere groep, sharise mag ook David een beetje aan het lijntje houden, zorgt ervoor dat Milena alle roddels te horen krijgt enz.
en als dank mag sharise af en toe lepeltje, lepeltje, of mag lekker kleffen en haren vlooien enz.
ik vind het bizar hoe dat gaat, maar het is slim gespeeld van Milena dat dan weer wel
O, dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zal het er gewoon uitzien als voor ze het ging wassen en met goede spullen ging behandelen
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
milena doet alsof ze niets begrijpt, niets meekrijgt van wat er speelt maar ondertussen heeft ze sharise helemaal in the pocket, die haalt de kastanjes voor haar uit het vuur, mag af en toe spioneren bij de andere groep, sharise mag ook David een beetje aan het lijntje houden, zorgt ervoor dat Milena alle roddels te horen krijgt enz.
en als dank mag sharise af en toe lepeltje, lepeltje, of mag lekker kleffen en haren vlooien enz.
ik vind het bizar hoe dat gaat, maar het is slim gespeeld van Milena dat dan weer wel
Hij staat zwaar zeggen ze inderdaad, er hoeft er ook maar 1 te fietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb begrepen dat ze zo langzaam fietsen omdat hij zwaar staat.
Waarom fiets er steeds maar 1?
Ze maken het zich wel super gemakkelijk. 1 fietsen en de tweede op kussens op de grond.
En DavidS wilde geloof ik naar huis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt weet je nog wat er bij Jeff gebeurde toen die zich vrijspeelde. Dat hij hem door moest geven. Wicky zegt dan de mensen die niet mee hebben geholpen. Zijn alleen de 2 Davids die niet gefietst.
Ik zou het sws zelf af maken voor de zekerheid ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky zou het eigenlijk wel af moeten maken in mijn ogen
David S komt even kijken of hij nog iets moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |