Ik heb geen flauw idee. Maar je hebt in elke stad wel een lapjesmarkt en ze lijken me niet erg moeilijk na te maken.quote:
Bijna 6 uur zaten ze er zelfs zaterdagnacht ;p Ze zijn nu uurtje en kwartier bezig ongeveer. Denk over 3 kwartier wissel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:36 schreef kater1 het volgende:
Hoe lang moeten ze nog? Eergister zaten ze vier uur bij het kampvuur. Werd er ook niet afgelost. Al kwam David S er het laatste stukje bij zitten.
Klopt hij zei dat die vast zou saboteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Wicky niet wilde dat Jordy zou fietsen?
Hij keek ook wat angstig toen Jordy begonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Wicky niet wilde dat Jordy zou fietsen?
Ja bb besloten he.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:59 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is dit voor iets raars![]()
Waarom moet wicky vd nominatielijst af
Hij is er zelfs bij weg. Als ik dan zo angstig was zou ik hem niet alleen laten maar op de fiets er naast gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hij keek ook wat angstig toen Jordy begon
Dan was ik als Jordy zijnde terug naar bed gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er zelfs bij weg. Als ik dan zo angstig was zou ik hem niet alleen laten maar op de fiets er naast gaan zitten.
echt welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dan was ik als Jordy zijnde terug naar bed gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |