Hij stond op de stip toen hij gooide met een huppeltje. Goedgekeurdquote:
Sws weet iedereen en BB ook dat dat huppeltje bij Wicky hoortquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij stond op de stip toen hij gooide met een huppeltje. Goedgekeurd
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Sws weet iedereen en BB ook dat dat huppeltje bij Wicky hoort
Dat klinkt een beetje slachtofferig en dat is niet waar.quote:
Die opdracht was ook kansloosquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:33 schreef -river- het volgende:
Fietsen voor een ander van de bank te spelen houden ze wel vol maar een opdracht voor de groep falen ze in
Hij koos zelf voor dat giftig groepje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje slachtofferig en dat is niet waar.
Maar hij heeft wel een aandeel in de shit waar hij in terecht is gekomen en dat kan zich tegen je keren..
Ook wel karma genoemd
Klopt maar sharice, elsa, keanu,David s blijven doorgaan. Moet je nu die 2 meiden zien liggen. Dat geklef slaat beetje door vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje slachtofferig en dat is niet waar.
Maar hij heeft wel een aandeel in de shit waar hij in terecht is gekomen en dat kan zich tegen je keren..
Ook wel karma genoemd
Als ze meteen aan het zagen waren gegaan had het met gemak gelukt, maar nee ze hangen liever op de bank.quote:
Dat geklef gaat mij ook te ver..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar sharice, elsa, keanu,David s blijven doorgaan. Moet je nu die 2 meiden zien liggen. Dat geklef slaat beetje door vind ik.
Zeker omdat het duidelijk is dat Shar volgens mij een beetje verliefd is op Mil en Mil het uitbuit.quote:
Voor degene die als eerste een foto maakt van Elsa zonder hoofdbedekking loof ik een prijs uitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice en milena liggen lepeltje lepeltje samen. Haha elsa met dat gouden hoofdding.
Het lijkt mij bijna op een symbiotische relatiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker omdat het duidelijk is dat Shar volgens mij een beetje verliefd is op Mil en Mil het uitbuit.
Dat is wel een slimme vraag... dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zegt heb je er al over nagedacht wat je gaat doen, als je je nominatie moet weggeven net als toen Jeff hem had weggespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |