jij bent niet de enige, ik moet Milena absoluut niet, manipulatief vals mensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel heel erg Milena Sharice moe
Een opladerquote:
Lui heelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Raar dat wicky niet zelf de laatste minuutjes nog doet
Heeft ie ook pas tig keer gevraagd, hoefde niet ..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Ben benieuwd wat ie dan zou doen, hoop het eigenlijk gewoonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Zou een leuk scenario zijn wat Keanu net zei.
Wicky nominatie vrijgespeeld en verplicht bij een ander opspelden nu
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ie ook pas tig keer gevraagd, hoefde niet ..
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie dan zou doen, hoop het eigenlijk gewoon
hij heeft aan het begin gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Nee ze weten dat ze vaker mogen fietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft aan het begin gefietst
ik zou me voor kunnen stellen dat hij denkt dat je maar 1 keer mag fietsen.
Er zijn er meerdere die voor een 2de keer hebben gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie dan zou doen, hoop het eigenlijk gewoon
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietst
Hij is ook absoluut niet lui.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietst
dat is juist de grote mindf*ck, als je teveel voor jezelf speelt lig je er nogal snel uit lijkt mijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Is natuurlijk ook een beetje een mindfuck. Als Wicky de nominatie mag doorgeven, heb je spijt als je niet gefietst hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Die man leeft in zijn eigen universumquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
David: waarom fietsen jullie eigenlijk samen?
tv momentje
Had 'm aangezet toen Jordy en Mattheus bijna klaar waren, had 'm ook bijna weer uitgezet toen ik hoorde dat Keanu de volgende wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Had ik de stream nog niet aan.
Wicky heeft zelf zijn mond anders ook groot genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus.laat wicky even fietsen om af te sluiten.
ze hebben allemaal de kans gehad om NIET te helpen, of om het te laten mislukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Tja ..quote:
Dat ze het niet aandurven, snap ik wel. In deze groep wordt je snel afgerekend, wanneer je voor jezelf kiest ipv de groep.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben allemaal de kans gehad om NIET te helpen, of om het te laten mislukken
mislukken had betekend dat wicky gewoon zijn nominatie had gehouden.
maar dat heeft nog niemand aangedurfd.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Zou een leuk scenario zijn wat Keanu net zei.
Wicky nominatie vrijgespeeld en verplicht bij een ander opspelden nu
Inderdaad. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom heeft BB daar twee fietsen neergezet en zijn ze nu al de hele nacht in ploegen aan het fietsen?
Waarom zou hij daarover 'jokken' ?
Niet alles is een complotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt gelijk.![]()
( ik voel me net Jordy en zie overal complottheorieën in
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah.. genomineerd is genomineerd... hebben jullie ooit een eerder seizoen gezien
omdat er iemand vrijwillig was opgestapt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ..
hij hoefde ook niet naar huis met de minste stemmen
Beetje teveel voordeel richting wicky vanuit bb vind ik. Jammer hij hoeft van mij niet weg maar dit is niet echt eerlijk vind ik. Krijgen de volgende genomineerden nu ook kans op wegspelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ..
hij hoefde ook niet naar huis met de minste stemmen
Ben het met je eens hoorquote:
Dat kun je helemaal niet zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat er iemand vrijwillig was opgestapt.
had er iemand anders de minste stemmen gehad bij die bank, dan was die ook weer teruggekomen in het huis.
Jeff werd afgerekend op teveel voordeelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje teveel voordeel richting wicky vanuit bb vind ik. Jammer hij hoeft van mij niet weg maar dit is niet echt eerlijk vind ik. Krijgen de volgende genomineerden nu ook kans op wegspelen.
Neuh ... op z'n magere persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff werd afgerekend op teveel voordeel
en het is nog steeds BB die de regels van dit spelletje bepaaltquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet echt eerlijk, maar ik kan me er compleet niet druk om maken .. 't is maar een spelletje.
Kan ik een hele discussie van makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... op z'n magere persoonlijkheid.
Hoezo? Ze wisten toch waar ze voor fietste.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Snensie het volgende:
Dit gaat nog wel scheve gezichten opleveren.
Daar hopen we wel opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Snensie het volgende:
Dit gaat nog wel scheve gezichten opleveren.
Ja maar toch een enorm voordeel voor Wicky wat nog een beetje moet inzinken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoezo? Ze wisten toch waar ze voor fietste.
Knikkers grabbelen..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Eerst maar eens zien hoe de rest van de week verloopt met de nominaties...
Misschien moeten ze wel knikkers grabbelen en krijgen ze afhankelijk van wie een andere kleur pakt een brief met een opdracht afgestemd op die persoon
Nou, ik kan zien waarom.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:31 schreef Puzzie het volgende:
Mattie lijkt op Jack Sparrow volgens Elsa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |