Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft aan het begin gefietst
ik zou me voor kunnen stellen dat hij denkt dat je maar 1 keer mag fietsen.
had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietst
Hij is ook absoluut niet lui.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wicky heeft vannacht ook nog een heel eind gefietst
dat is juist de grote mindf*ck, als je teveel voor jezelf speelt lig je er nogal snel uit lijkt mijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Is natuurlijk ook een beetje een mindfuck. Als Wicky de nominatie mag doorgeven, heb je spijt als je niet gefietst hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het een rare opdracht. BB heeft in het begin gezegd, dat je het spel alleen speelt. Ondertussen doen ze alles alsnog in een groep. Nu helpen ze allemaal Wicky om van z'n nominatie af te komen. Dat terwijl ze eigenlijk ook kunnen denken: Ik speel het spel voor mezelf, als ik help dan is er een grotere kans om genomineerd te worden.
Die man leeft in zijn eigen universumquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
David: waarom fietsen jullie eigenlijk samen?
tv momentje
Had 'm aangezet toen Jordy en Mattheus bijna klaar waren, had 'm ook bijna weer uitgezet toen ik hoorde dat Keanu de volgende wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Had ik de stream nog niet aan.
Wicky heeft zelf zijn mond anders ook groot genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus.laat wicky even fietsen om af te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |