Ik vind Jane niet hypocriet, zij zei tegen Elsa beter als jullie 2 gaan praten. Jane mag Jordy wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk die Elsa, met haar kenau/Karen gedrag. En die Jane is ook hypocriet en laat het achterste van haar tong niet zien en zit schaapachtig naar Jordy te kijken. Dat hele kliekje incluis die Wicky is walgelijk!
Mag haar attitude niet zo van Jane, ik vertrouw haar daarom niet net als Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:53 schreef Skyx het volgende:
[..]
Ik vind Jane niet hypocriet, zij zei tegen Elsa beter als jullie 2 gaan praten. Jane mag Jordy wel.
Verder ben ik het met jou eens😄
Ja dat kan mijn gevoel bij Jane is nog goed bij Elsa vanaf het begin al niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag haar attitude niet zo van Jane, ik vertrouw haar daarom niet net als Elsa.
Zij heeft nu tocĥ de macht of mag ze toch nu genomineerd worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Elsa heeft geen vrijstelling naar ik weet.
ze kan in ieder geval niet door een nominatiespel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij kan ze dan nog steeds genomineerd worden. Ik heb niet expliciet gehoord dat ze nu immuun is.
Elsa en Jordy hebben een hekel aan elkaar, ik denk als die allebei worden genomineerd dat 1 van de 2 gaat.Het is ook heel irritant hoe ze doen. Wat mij betreft, dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Jordy mag echt naar huis, wat een vreselijke jankzak blijft dat toch als hij even niet de controle heeft.
Ik vind Elsa ook niet altijd even relaxed inderdaad, maar het maakt mij Jordi niet zoveel uit. Zodra hij zelf de controle niet heeft is degene die dat wel heeft op dat moment zijn staatsvijand nummer 1 en haalt ie zich allerlei dingen in het hoofd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Elsa en Jordy hebben een hekel aan elkaar, ik denk als die allebei worden genomineerd dat 1 van de 2 gaat.Het is ook heel irritant hoe ze doen. Wat mij betreft, dan.
Ze zijn elkaar gewoon constant aan het zwart maken.
Allebei.
ben je de zus van jordyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Jordyyyyy is the best nummer 1😁
Elsa en die 2 kleefmeiden weg allemaal weg. Keanu weg 2 davids weg
De rest mag blijven😎
Jordy had echt Niels nodig om hem te leiden, ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Elsa ook niet altijd even relaxed inderdaad, maar het maakt mij Jordi niet zoveel uit. Zodra hij zelf de controle niet heeft is degene die dat wel heeft op dat moment zijn staatsvijand nummer 1 en haalt ie zich allerlei dingen in het hoofd.
Handen af van DavidS!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Jordyyyyy is the best nummer 1😁
Elsa en die 2 kleefmeiden weg allemaal weg. Keanu weg 2 davids weg
De rest mag blijven😎
Wat mij betreft te veelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Erg jammer zo weinig beeld van Elsa en wicky bij het vuur
in de aflevering toch niet ( wilde juist iets vertifieren haha)quote:
is der eigen sportkleding geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:45 schreef Ireth het volgende:
"Doe jullie sportkleding aan.."
Heeft Sjolien niet echt begrepen...
Vorige seizoenen moesten ze in bb sportkleding... hadden ze nu ook wel mogen vasthouden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is der eigen sportkleding geloof ik
Het is ook nooit goed bij die kotersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:14 schreef Gert het volgende:
Zeldzaam negatief gelul over taco's die 'niet genoeg vullen'.
Gelukkig staan Jordy en Mattheus dat de volgende ochtend fanatiek te doen...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten er geen mensen zagen? ik zie wel een prima vuur..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft de rest ook al iets van buiten gekregen?
[ afbeelding ]
Ik voel al aan komen dat Prinsesje het heel ver gaat schoppen met zoveel vriendjes bij de Feboquote:
Wat mij betreft mag ze wieberen, vind er niks aan die Jolien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik voel al aan komen dat Prinsesje het heel ver gaat schoppen met zoveel vriendjes bij de Febo
En toch heeft ze iets aan haar kont hangen waardoor de steeds de dans ontspringt.. nadat die laffe DunneD haar en wikkie in 1 sec van zijn surfpank kickte en een nominatie aansmeerde , en Prinsesje net met een lief spelletje haar nominatie in no-time weer kwijtspeeldequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze wieberen, vind er niks aan die Jolien.
Nahja zeg.. dat uitgerekend jij in deze zorvuldig gescripte emo tv trapt..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:49 schreef Gert het volgende:
Zo, het is wel lastig hoor om nu niet mee te snotteren.
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja zeg.. dat uitgerekend jij in deze zorvuldig gescripte emo tv trapt..
Haha ja, in eerste instantie stond het hele zootje in die brief te gluren, Jolientje had het ook eerst even in haar uppie kunnen gaan lezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Elsa mekkeren over jordy die meeleest... milena en keanu heeft ze niet zien staan????
En jij trapt weer in Gertquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja zeg.. dat uitgerekend jij in deze zorvuldig gescripte emo tv trapt..
Ja wat vaag Keanu vond iets raar over wat er gebeurde tegen Mat over Jordy dat hij het spel anders speelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:04 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb gemist wat ze in dat allerlaatste stukje zeiden, weet iemand dat nog? Dat nastukje, zeg maar.
Dank jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat vaag Keanu vond iets raar over wat er gebeurde tegen Mat over Jordy dat hij het spel anders speelt.
We gaan het morgen weer zien, soms zijn die vooruitblikken wat vertekend (de teaser)quote:
Nou, Jordy is anders tussen het zingen door ook de koning van de zuurheid. Jongen kan echt alleen maar klagen. Over het spel, over oneerlijkheid, over bewoners. Snap Elsa's aversie wel (en die van Wicky).quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat in en in zuur mens die Elsa met haar gevolg (Wicky, Keanu etc.) Maakt overal een probleem van. Dat Jordy veel zingt heb ik niet gehoord b.v. Dat valt best wel mee.
Zie Jeffrey nog wel terug komen op Valentijnsdag verwacht ik, dinner met kaarslicht en daarna de exit uitzending waar ze gelijk met Jeff terug mag naar Vlaanderen. Eind goed al goed....
Hij heeft al weken zn kleren. In de zangcompilatie zit hij steeds in scoutsuniform. Als ze al weken terug beeldmateriaal moeten gaan halen, valt het best wel mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt toch zelf de zang compilatie kunnen zien in de uitzending?
Elsa heeft het achter de ellebogen, altijd was ze bezig met roddelen met Charise en heeft het nare gedrag van Charise opgezweept, Elsa speelt het spel niet eerlijk, over Jordy kan je van alles van zeggen maar die heeft het niet achter zijn ellebogen, zegt alles duidelijk hardop maar Elsa is voortdurend aan het lasteren op een stiekeme fluistertoonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Elsa en Jordy hebben een hekel aan elkaar, ik denk als die allebei worden genomineerd dat 1 van de 2 gaat.Het is ook heel irritant hoe ze doen. Wat mij betreft, dan.
Ze zijn elkaar gewoon constant aan het zwart maken.
Allebei.
Ik ben het met je eens, ik ga Jordy ook saven als hij genomineerd wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:11 schreef riri het volgende:
[..]
Elsa heeft het achter de ellebogen, altijd was ze bezig met roddelen met Charise en heeft het nare gedrag van Charise opgezweept, Elsa speelt het spel niet eerlijk, over Jordy kan je van alles van zeggen maar die heeft het niet achter zijn ellebogen, zegt alles duidelijk hardop maar Elsa is voortdurend aan het lasteren op een stiekeme fluistertoon
Ja, ik heb net gekeken, maar ik zeg voor de zekerheid niks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Hey ik moet nog kijken he, lees ik nu dat de bank al bekend is??
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gekeken, maar ik zeg voor de zekerheid niks.
(over wie er op zit.)
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??
Na al die jaren begrijpen sommige mensen het nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??
Ja snap ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Waarom die dession room op een zwembad lijkt?
Dat wist de FEBO natuurlijk ook wel, het was de bedoeling dat hij de keuze moest makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Een kledingtoken ín een kledingkast... je gaat toch niet tussen andermans onderbroeken graaien??
hoort bij het camping thema denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Waarom die dession room op een zwembad lijkt?
Nou alle ballen op één gelijk is wel een beetje zuur voor diegene.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien hoe dat werkt. Tactisch spelen, dingen persoonlijk opvatten.
Ja mee eens hoor, maar dat zou iedereen wel doen om zelf een ronde verder te komen. Axel had die pech met de samenstelling van de groep.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou alle ballen op één gelijk is wel een beetje zuur voor diegene.
Het zijn wel betere spelletjes vergeleken met die in de schuur.quote:
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
whahha die muziek I'am a loser baby so why don't you kill me haha
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.
ik vraag me dan vaak af hoe zullen ze die vinden oh er verliest iemand dus we gaan even opzoek of met iets anders hoe vinden ze steeds de bijpassende tekst hahaquote:
klopt wat dat betreft zie je erg weinigquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef Shii het volgende:
Ik mis in de TV uitzendingen wel een beetje de weergave van de gesprekjes onderling. Zie alleen maar steeds Jordy. Anderen roddelen toch ook wel over elkaar? Zou dat wel wat meer willen zien dan alleen maar de spelletjes.
Beck cd van🤪quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.
Het blijft een samenvatting van 24-uur in dat huis (ok, 's nachts gebeurt er natuurlijk ook niets)quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef Shii het volgende:
Ik mis in de TV uitzendingen wel een beetje de weergave van de gesprekjes onderling. Zie alleen maar steeds Jordy. Anderen roddelen toch ook wel over elkaar? Zou dat wel wat meer willen zien dan alleen maar de spelletjes.
Okee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Overdag eigenlijk ook weinigquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het blijft een samenvatting van 24-uur in dat huis (ok, 's nachts gebeurt er natuurlijk ook niets)
Het mag slim/tactisch zijn, maar het ging Keanu er over om dat ie dat dan ook owned daarna. En dat deed Jordy niet. Die trok z'n keutel in en schoof het zelfs naar Keanu toe want die rolde de eerste bal. Niks mis met het spel spelen, maar geef het dan ook toe als je kaarten gezien worden.Hij zei iets, wordt er daarna mee geconfronteerd, en zegt vervolgens "dat zie ik niet". Twee mensen moeten hem er op wijzen "dat zei je wel" en dan is het "o maar dan bedoelde ik dat niet".quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Keanu vind niks eerlijk, man je gaat er zelf in mee. Dus hoe jordy het heeft gespeeld is slim. En Mattie zegt weinig maar vind tot nu toe alles best tot ze eens genomineerd worden. Van mij mogen die weleens op de bank keanu en mattie en elsa en eva.
Ik snap wat je bedoeld maar dat is ook zijn spel en dat Keanu er niet tegen kan is jammer moet gelijk zijn bek open trekken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag slim/tactisch zijn, maar het ging Keanu er over om dat ie dat dan ook owned daarna. En dat deed Jordy niet. Die trok z'n keutel in en schoof het zelfs naar Keanu toe want die rolde de eerste bal. Niks mis met het spel spelen, maar geef het dan ook toe als je kaarten gezien worden.Hij zei iets, wordt er daarna mee geconfronteerd, en zegt vervolgens "dat zie ik niet". Twee mensen moeten hem er op wijzen "dat zei je wel" en dan is het "o maar dan bedoelde ik dat niet".
Dude
Je bent betrapt.
Own it.
's Ochtends een grote speler, 's avonds een grote speler he.
Vind Jordy echt een huichelachtig mannetje.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Kut de aflevering weer eens niet online
Ik zit ook te wachten iddquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Kut de aflevering weer eens niet online
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef DilanoNirvana het volgende:
Iedereen fietst behalve wicky
Groepsdruk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je trouwens een medebewoner van een nominatie af willen helpen waarmee je het risico vergroot dat je hem zelf kan krijgen??![]()
Ik zal hier wel te autistisch voor zijn om het te snappen denk ik..
Dat collectieve gejank bij elke nominatie en extit heeft me ook altijd verbaasd . één minder is een kans groter op de pot voor de rest, ze zouden moeten juichenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je trouwens een medebewoner van een nominatie af willen helpen waarmee je het risico vergroot dat je hem zelf kan krijgen??![]()
Ik zal hier wel te autistisch voor zijn om het te snappen denk ik..
Ja maar ik snap het van de hele groep dus nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Groepsdruk.
En iedereen gaat je nomineren als je bewust verliest.
Nou dat dus! Kijk dat sjolien moest janken om Sjeff snap ik dan nog wel. Maar tis toch de bedoeling dat je als laatste het huis verlaat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat collectieve gejank bij elke nominatie en extit heeft me ook altijd verbaasd . één minder is een kans groter op de pot voor de rest, ze zouden moeten juichen
Die waren dolblij dat ze iets konden doen, vermoed ik. Die verveling moet aardig dodelijk zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het van de hele groep dus niet
Het is ook huicheljanken, ze flikken dat in al dat soort gameshows.. een beetje KimJungUngejank.. Iedereen kijkt of je wel hard genoeg huilt., intiussen zelf lekker zittenblijvenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Kijk dat sjolien moest janken om Sjeff snap ik dan nog wel. Maar tis toch de bedoeling dat je als laatste het huis verlaat?
Dit ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Die waren dolblij dat ze iets konden doen, vermoed ik. Die verveling moet aardig dodelijk zijn.
Sjah, ook al hebben sommige een tyfushekel aan elkaar,ze moeten continue ook De Kijker opslijmen als waren ze Moeder Theresa zelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit ja.![]()
Ja ze zitten er voor zichzelf en willen als winnaar eindigen, blabla. Maar ze willen ook graag nuttig zijn, en groeps- c.q. saamhorigheidsgevoel ervaren.
In deze BB is alles anders. Ze fietsen zelfs een nominatie weg. Een kans meer dat ze zelf genomineerd wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat collectieve gejank bij elke nominatie en extit heeft me ook altijd verbaasd . één minder is een kans groter op de pot voor de rest, ze zouden moeten juichen
En al die gekochte gc enz.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In deze BB is alles anders. Ze fietsen zelfs een nominatie weg. Een kans meer dat ze zelf genomineerd worden
Ja ook zoiets. Nog even en de bewoners hebben op het eind 0 euro verdiend door al dat gekoop.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die gekochte gc enz.
Gewoon, genomineerd is genomineerd.
Alles voor de gunst van De Kijker dus, iemand vrij fietsen is natuurlijk het stomste wat je kan doen als je de poet wil aan het eindquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In deze BB is alles anders. Ze fietsen zelfs een nominatie weg. Een kans meer dat ze zelf genomineerd worden
Volgend seizoen gewoon elke ronde iedereen genomineerd en laat de kijker maar kiezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die gekochte gc enz.
Gewoon, genomineerd is genomineerd.
En de finale gekocht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Nog even en de bewoners hebben op het eind 0 euro verdiend door al dat gekoop.
Ja zeer dom. En niemand die weigerde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles voor de gunst van De Kijker dus, iemand vrij fietsen is natuurlijk het stomste wat je kan doen als je de poet wil aan het eind
Ja op de streams is eigenlijk weinig te zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:09 schreef spapaars het volgende:
De tv-uitzending blijft toch een noodzakelijke aanvulling.
De winnaar krijgt straks een tikkie van BB als dit zo door gaatquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Nog even en de bewoners hebben op het eind 0 euro verdiend door al dat gekoop.
Ja echt hequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
De winnaar krijgt straks een tikkie van BB als dit zo door gaat
hij zegt het wel allemaal hahaquote:
Ja en iedereen om haar heen had ze geseind niet op jordy te gaan. Wat niet mochtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Is Sharice zo dom geweest om haar gamechanger niet in te zetten?
In hun gezicht ipv dagen achter zijn rug om kletsen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zegt het wel allemaal haha
Er gaat er 1 per week uit. De kijker bepaalt wie. Vergroot je je kans op een exit door een ander te helpen? Omdat je dan zelf meer kans op een nominatie maakt? Ik betwijfel dat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles voor de gunst van De Kijker dus, iemand vrij fietsen is natuurlijk het stomste wat je kan doen als je de poet wil aan het eind
Ze wisten dat hij een GC had, door hem juist niet te nomineren had hij het gevoel gehad het voor niets te hebben ingezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en iedereen om haar heen had ze geseind niet op jordy te gaan. Wat niet mocht
Dan moeten ze niet bekend maken dat er een game chancer is ingezetquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en iedereen om haar heen had ze geseind niet op jordy te gaan. Wat niet mocht
Ze geven haar dus alle kennis om een besluit te nemen en ze is zo stom het niet te doen? Ik vind haar al zo'n chagrijnige nitwit daar in dat huis, maar ik had haar nog wel iets slimmer verwacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet bekend maken dat er een game chancer is ingezet
Ja, hoewel haar tranen natuurlijk wel iets deden vermoeden.quote:
Dat is al sinds jaar en dag het Lievelingetjes effect, zo verschrikkelijk veel genomineerden in alle soorgelijke shows die al lachtend wisten nooit naar huis gestemt te worden.. Jolien is er zo eentjequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaat er 1 per week uit. De kijker bepaalt wie. Vergroot je je kans op een exit door een ander te helpen? Omdat je dan zelf meer kans op een nominatie maakt? Ik betwijfel dat.
Jolientje wil helemaal niet weg. ze jankt om de gunst vd kijker.. lukt primaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht Jolien gaan, zie ik het als een 2e Nielsje, die wilde ook weg.
Afwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jolientje wil helemaal niet weg. ze jankt om de gunst vd kijker.. lukt prima
Die gaan ze volgende week pakken (mits BB niet met iets komt om hem te redden)quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
GC inzetten was gewoon uitstel van executie
hielp ook niet echt want ze gingen er wel opquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kans is groot jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaan ze volgende week pakken (mits BB niet met iets komt om hem te redden)
was wel een goeie die changer hahaha daar lacht hij en Mattie omquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef superniger het volgende:
Die jordy is wel erg vol van zichzelf
aan de nominaties te merken toch niet zo hoor hahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Waarom lopen ze toch zo weg met die sharice? Vind het maar een naar type...
Alleen die van Mattheus, daarmee mag hij een genomineerde redden. Siert hem wel dat ie um nu niet voor zichzelf ging gebruiken.quote:
Ze hebben allemaal een schijnheilig excuus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef kater1 het volgende:
Milena geeft haar stremmen aan Keanu want ze wilde niet op Jordy gaan. Had ze toch die stemmen beetje kunnen verdelen over iedereen?
Jordy heeft geluk gehad met de format van het stemmen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was wel een goeie die changer hahaha daar lacht hij en Mattie om
Had ze in de DR al moeten besluiten. En er was haar gezegd dat de terugkaatser ingezet was. Dit had ze dus kunnen voorzien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
charice zit te janken maar ze kon haar changer toch nog in zetten
Ze kleeft aan de 2e Prinses vast, dat geeft misschien wat status, verder is een ½dooie die niets uitvreet behalve 1x p/d met Mileen meekoken in de keukenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Waarom lopen ze toch zo weg met die sharice? Vind het maar een naar type...
ja is toch stom van der zelf en ze zit op bed te jankenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja!! Maar zette zette hjem niet in. De zwarte GC heeft ze, had Jordy's GC ongedaan gemaakt.
Best wel jammer dan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja!! Maar zette zette hjem niet in. De zwarte GC heeft ze, had Jordy's GC ongedaan gemaakt.
werd net na het hangen van die stemmen alsnog gevraagd aan ze maar toen zei ze ook nietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ze in de DR al moeten besluiten. En er was haar gezegd dat de terugkaatser ingezet was. Dit had ze dus kunnen voorzien.
Heel graag!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef Gert het volgende:
Euforische zelfingenomenheid, zou dat ook tégen je kunnen gaan werken?
Voor het publiek wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef Gert het volgende:
Euforische zelfingenomenheid, zou dat ook tégen je kunnen gaan werken?
Werd echt door BB gezegd na het spel of iemand nog een GC wilde inzetten....quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ze in de DR al moeten besluiten. En er was haar gezegd dat de terugkaatser ingezet was. Dit had ze dus kunnen voorzien.
nah mattie is zijn gappie hequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:35 schreef superniger het volgende:
Jordy als woordvoerder kiezen. Hoe dom kan je zijn.
Klopt, maar toen ging het puur alleen om de GC van Matti, das de enige die ná nomineren nog gebruikt mag worden. De rest moet voor nomineren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werd net na het hangen van die stemmen alsnog gevraagd aan ze maar toen zei ze ook niets
dat werd niet gezegd door BB iemand met een changer mocht hem op die moment nog inzettenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ging het puur alleen om de GC van Maati, das de enige die ná nomineren nog gebruikt mag worden. De rest moet voor nomineren.
Dat dacht ik ook, maar ook haar gamechanger werd nog in beeld gebracht. Ik weet niet waarom niemand haar gevraagd heeft waarom ze hem niet heeft ingezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ging het puur alleen om de GC van Maati, das de enige die ná nomineren nog gebruikt mag worden. De rest moet voor nomineren.
Ja voor jolien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
is nog niet afgelopen he, ik vind Jordy wel sterk wat ik net zag neemt het ook nog voor een ander op
Hij wist dat ze dat ding heeft en wist niet of ze hem had ingezet. Vond hem sterkquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel jammer dan.
Met z'n grote mond, die dacht onschendbaar te zijn.
Beetje wederzijds wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk gedrag van elsa naar jordy laten ze niet zien hé. Misschien straks nog.
Nee maar aan zowel jordi als Charice werd het in de DR gevraagd, niet aan Matti. Matti is ook elke keer de enige die naar de dbk wordt geroepen na een nominatie. De GC van Charice kon ze in de DR inzetten. Die kon de al ingezette GC ongedaan maken. Op dát moment. Die van matti is al vanaf dag 1 de enige die hij pas kan gebruiken ná nominatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat werd niet gezegd door BB iemand met een changer mocht hem op die moment nog inzetten
Uitstel, en dat weet hij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wist dat ze dat ding heeft en wist niet of ze hem had ingezet. Vond hem sterk
Ow ik heb alleen die van Matti gezienquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ook haar gamechanger werd nog in beeld gebracht. Ik weet niet waarom niemand haar gevraagd heeft waarom ze hem niet heeft ingezet.
ja ik weet het maar het werd echt aan iedereen gevraagd ik heb het net terug gespoeld nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar aan zowel jordi als Charice werd het in de DR gevraagd, niet aan Matti. Matti is ook elke keer de enige die naar de dbk wordt geroepen na een nominatie. De GC van Charice kon ze in de DR inzetten. Die kon de al ingezette GC ongedaan maken. Op dát moment. Die van matti is al vanaf dag 1 de enige die hij pas kan gebruiken ná nominatie.
Kijk de beelden nog eens terug, dan zie je dat op dat moment na die vraag ook Sharice met haar gamechanger in beeld kwam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar aan zowel jordi als Charice werd het in de DR gevraagd, niet aan Matti. Matti is ook elke keer de enige die naar de dbk wordt geroepen na een nominatie. De GC van Charice kon ze in de DR inzetten. Die kon de al ingezette GC ongedaan maken. Op dát moment. Die van matti is al vanaf dag 1 de enige die hij pas kan gebruiken ná nominatie.
Iedereen daar ziet hoe hij het speelt, gaat tegen hem werken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mhah, hij speelt tenminste wel het spel
Ik geloof jullie op je woord hoor wat dit betreftquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens terug, dan zie je dat op dat moment na die vraag ook Sharice met haar gamechanger in beeld kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vind jordy hier toch wel echt de sterkste spreker, ook al is de uitkomst niet wat hij had gewild.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind dit wel top van Jordy neemt het op voor Jolien
Dat fietsen is nog steeds een rare inmenging van BB.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien is de grootste die genaaid is door BB, speelt spel met Wicky en wint verlies dat weer door die medailles en neemt iemand voor haar op te komen en die naait haar ook weer
Wicky mag mag dmv fietsen weer vrijkomen
en ondertussen staat Jolien er weer op hoezo genaaid
Laat keanu maar vertrekken... ik gun jolien haar revangeweek...quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien is de grootste die genaaid is door BB, speelt spel met Wicky en wint verlies dat weer door die medailles en neemt iemand voor haar op te komen en die naait haar ook weer
Je hebt wel gelijk, maar het was ook wel dom van haar om Elsa te kiezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft zelf ook niet gekozen voor mattie, terwijl die hem wel naar voren had geschoven toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jordy hier toch wel echt de sterkste spreker, ook al is de uitkomst niet wat hij had gewild.
Ja, ik heb de aflevering van gisteren gemist. Waarom was dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat fietsen is nog steeds een rare inmenging van BB.
uh die had wel het meeste recht erop die had al gestreden dmv een spelquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:49 schreef livelink het volgende:
Als ze Jolien gaan saven, word ik gek
Iedereen fietsen, en met geslaagd was hij van de nominatie af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb de aflevering van gisteren gemist. Waarom was dat?
Dat zou Axel denk ik wel gedaan hebben, maar Jane was snel duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
Niemand die op tv even zegt, ik sta voor mijn genomineerde en ik ga niet eerder weg uit deze kamer tot ik mijn maatje vrijgespeeld hebt.
T ging best vlotjes allemaal
ja wat dat is hij toch wel fairquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jordy hier toch wel echt de sterkste spreker, ook al is de uitkomst niet wat hij had gewild.
In eerste instantie ging hij voor mattie, tot ie al doorkreeg dat de andere 4 daar niet voor gingen. Dus dat was een verloren zaak. Daarna nam hij het voor jolien op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft zelf ook niet gekozen voor mattie, terwijl die hem wel naar voren had geschoven toch?
en pootje ook niet voor keanu
ja minst erge van de 3 Mattie vind ik ook leuk en Jolien verdiend het nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat keanu maar vertrekken... ik gun jolien haar revangeweek...
Ja misselijk, lelijk gedrag van haar. Ook die David S erna dat jordy niet gesproken had voor mattie. Elsa zei wel gesproken maar niet om vrijstelling te krijgen. Klopt ook niet want was gelijk duidelijk dat niemand mattie wilde. En pootje van keanu blijft zeker weten.quote:
Iedereen heeft zich het lazarus gefietst om wicky van zijn nominatie af te helpen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb de aflevering van gisteren gemist. Waarom was dat?
Ja zei jordy ook nog zei had gewonnen over jolien en daar lulde ze overheenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen heeft zich het lazarus gefietst om wicky van zijn nominatie af te helpen..
wat niet goed uit de aflevering kwam had ze 2 andere gekozen maar die waren al gekozen door andere ze kon alleen nog uit Wicky en Elsa en had in deze verwacht dat Elsa wel zou kijken met wat er wel en niet gebeurd in het huis dus ook met wat Jolien gebeurd was, ja Jolien had later spijt maar de 2 die ze wilde waren al verkozenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar het was ook wel dom van haar om Elsa te kiezen.
fijne vertegenwoordigerquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja misselijk, lelijk gedrag van haar. Ook die David S erna dat jordy niet gesproken had voor mattie. Elsa zei wel gesproken maar niet om vrijstelling te krijgen. Klopt ook niet want was gelijk duidelijk dat niemand mattie wilde. En pootje van keanu blijft zeker weten.
door inmenging van BB zoals nu gaat het niet echt gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Er moet toch iemand uit van dat clubje sharice die worden te sterk.
Ja nu heeft BB er ook voor gezorgt dat er niemand van hun eruit gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
door inmenging van BB zoals nu gaat het niet echt gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |