Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft de rest ook al iets van buiten gekregen?
[ afbeelding ]
Ik voel al aan komen dat Prinsesje het heel ver gaat schoppen met zoveel vriendjes bij de Feboquote:
Wat mij betreft mag ze wieberen, vind er niks aan die Jolien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik voel al aan komen dat Prinsesje het heel ver gaat schoppen met zoveel vriendjes bij de Febo
En toch heeft ze iets aan haar kont hangen waardoor de steeds de dans ontspringt.. nadat die laffe DunneD haar en wikkie in 1 sec van zijn surfpank kickte en een nominatie aansmeerde , en Prinsesje net met een lief spelletje haar nominatie in no-time weer kwijtspeeldequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze wieberen, vind er niks aan die Jolien.
Nahja zeg.. dat uitgerekend jij in deze zorvuldig gescripte emo tv trapt..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:49 schreef Gert het volgende:
Zo, het is wel lastig hoor om nu niet mee te snotteren.
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja zeg.. dat uitgerekend jij in deze zorvuldig gescripte emo tv trapt..
Haha ja, in eerste instantie stond het hele zootje in die brief te gluren, Jolientje had het ook eerst even in haar uppie kunnen gaan lezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Elsa mekkeren over jordy die meeleest... milena en keanu heeft ze niet zien staan????
En jij trapt weer in Gertquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja zeg.. dat uitgerekend jij in deze zorvuldig gescripte emo tv trapt..
Ja wat vaag Keanu vond iets raar over wat er gebeurde tegen Mat over Jordy dat hij het spel anders speelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:04 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb gemist wat ze in dat allerlaatste stukje zeiden, weet iemand dat nog? Dat nastukje, zeg maar.
Dank jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat vaag Keanu vond iets raar over wat er gebeurde tegen Mat over Jordy dat hij het spel anders speelt.
We gaan het morgen weer zien, soms zijn die vooruitblikken wat vertekend (de teaser)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |