quote:
Nou, Jordy is anders tussen het zingen door ook de koning van de zuurheid. Jongen kan echt alleen maar klagen. Over het spel, over oneerlijkheid, over bewoners. Snap Elsa's aversie wel (en die van Wicky).quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat in en in zuur mens die Elsa met haar gevolg (Wicky, Keanu etc.) Maakt overal een probleem van. Dat Jordy veel zingt heb ik niet gehoord b.v. Dat valt best wel mee.
Zie Jeffrey nog wel terug komen op Valentijnsdag verwacht ik, dinner met kaarslicht en daarna de exit uitzending waar ze gelijk met Jeff terug mag naar Vlaanderen. Eind goed al goed....
Hij heeft al weken zn kleren. In de zangcompilatie zit hij steeds in scoutsuniform. Als ze al weken terug beeldmateriaal moeten gaan halen, valt het best wel mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt toch zelf de zang compilatie kunnen zien in de uitzending?
Elsa heeft het achter de ellebogen, altijd was ze bezig met roddelen met Charise en heeft het nare gedrag van Charise opgezweept, Elsa speelt het spel niet eerlijk, over Jordy kan je van alles van zeggen maar die heeft het niet achter zijn ellebogen, zegt alles duidelijk hardop maar Elsa is voortdurend aan het lasteren op een stiekeme fluistertoonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Elsa en Jordy hebben een hekel aan elkaar, ik denk als die allebei worden genomineerd dat 1 van de 2 gaat.Het is ook heel irritant hoe ze doen. Wat mij betreft, dan.
Ze zijn elkaar gewoon constant aan het zwart maken.
Allebei.
Ik ben het met je eens, ik ga Jordy ook saven als hij genomineerd wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:11 schreef riri het volgende:
[..]
Elsa heeft het achter de ellebogen, altijd was ze bezig met roddelen met Charise en heeft het nare gedrag van Charise opgezweept, Elsa speelt het spel niet eerlijk, over Jordy kan je van alles van zeggen maar die heeft het niet achter zijn ellebogen, zegt alles duidelijk hardop maar Elsa is voortdurend aan het lasteren op een stiekeme fluistertoon
Ja, ik heb net gekeken, maar ik zeg voor de zekerheid niks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Hey ik moet nog kijken he, lees ik nu dat de bank al bekend is??
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gekeken, maar ik zeg voor de zekerheid niks.
(over wie er op zit.)
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |