Ik vind Jane niet hypocriet, zij zei tegen Elsa beter als jullie 2 gaan praten. Jane mag Jordy wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk die Elsa, met haar kenau/Karen gedrag. En die Jane is ook hypocriet en laat het achterste van haar tong niet zien en zit schaapachtig naar Jordy te kijken. Dat hele kliekje incluis die Wicky is walgelijk!
Mag haar attitude niet zo van Jane, ik vertrouw haar daarom niet net als Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:53 schreef Skyx het volgende:
[..]
Ik vind Jane niet hypocriet, zij zei tegen Elsa beter als jullie 2 gaan praten. Jane mag Jordy wel.
Verder ben ik het met jou eens😄
Ja dat kan mijn gevoel bij Jane is nog goed bij Elsa vanaf het begin al niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag haar attitude niet zo van Jane, ik vertrouw haar daarom niet net als Elsa.
Zij heeft nu tocĥ de macht of mag ze toch nu genomineerd worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Elsa heeft geen vrijstelling naar ik weet.
ze kan in ieder geval niet door een nominatiespel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij kan ze dan nog steeds genomineerd worden. Ik heb niet expliciet gehoord dat ze nu immuun is.
Elsa en Jordy hebben een hekel aan elkaar, ik denk als die allebei worden genomineerd dat 1 van de 2 gaat.Het is ook heel irritant hoe ze doen. Wat mij betreft, dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Jordy mag echt naar huis, wat een vreselijke jankzak blijft dat toch als hij even niet de controle heeft.
Ik vind Elsa ook niet altijd even relaxed inderdaad, maar het maakt mij Jordi niet zoveel uit. Zodra hij zelf de controle niet heeft is degene die dat wel heeft op dat moment zijn staatsvijand nummer 1 en haalt ie zich allerlei dingen in het hoofd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Elsa en Jordy hebben een hekel aan elkaar, ik denk als die allebei worden genomineerd dat 1 van de 2 gaat.Het is ook heel irritant hoe ze doen. Wat mij betreft, dan.
Ze zijn elkaar gewoon constant aan het zwart maken.
Allebei.
ben je de zus van jordyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Jordyyyyy is the best nummer 1😁
Elsa en die 2 kleefmeiden weg allemaal weg. Keanu weg 2 davids weg
De rest mag blijven😎
Jordy had echt Niels nodig om hem te leiden, ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Elsa ook niet altijd even relaxed inderdaad, maar het maakt mij Jordi niet zoveel uit. Zodra hij zelf de controle niet heeft is degene die dat wel heeft op dat moment zijn staatsvijand nummer 1 en haalt ie zich allerlei dingen in het hoofd.
Handen af van DavidS!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Jordyyyyy is the best nummer 1😁
Elsa en die 2 kleefmeiden weg allemaal weg. Keanu weg 2 davids weg
De rest mag blijven😎
Wat mij betreft te veelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Erg jammer zo weinig beeld van Elsa en wicky bij het vuur
in de aflevering toch niet ( wilde juist iets vertifieren haha)quote:
is der eigen sportkleding geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:45 schreef Ireth het volgende:
"Doe jullie sportkleding aan.."
Heeft Sjolien niet echt begrepen...
Vorige seizoenen moesten ze in bb sportkleding... hadden ze nu ook wel mogen vasthouden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is der eigen sportkleding geloof ik
Het is ook nooit goed bij die kotersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:14 schreef Gert het volgende:
Zeldzaam negatief gelul over taco's die 'niet genoeg vullen'.
Gelukkig staan Jordy en Mattheus dat de volgende ochtend fanatiek te doen...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten er geen mensen zagen? ik zie wel een prima vuur..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |