Dat dacht ik ook, maar ook haar gamechanger werd nog in beeld gebracht. Ik weet niet waarom niemand haar gevraagd heeft waarom ze hem niet heeft ingezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ging het puur alleen om de GC van Maati, das de enige die ná nomineren nog gebruikt mag worden. De rest moet voor nomineren.
Ja voor jolien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
is nog niet afgelopen he, ik vind Jordy wel sterk wat ik net zag neemt het ook nog voor een ander op
Hij wist dat ze dat ding heeft en wist niet of ze hem had ingezet. Vond hem sterkquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel jammer dan.
Met z'n grote mond, die dacht onschendbaar te zijn.
Beetje wederzijds wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk gedrag van elsa naar jordy laten ze niet zien hé. Misschien straks nog.
Nee maar aan zowel jordi als Charice werd het in de DR gevraagd, niet aan Matti. Matti is ook elke keer de enige die naar de dbk wordt geroepen na een nominatie. De GC van Charice kon ze in de DR inzetten. Die kon de al ingezette GC ongedaan maken. Op dát moment. Die van matti is al vanaf dag 1 de enige die hij pas kan gebruiken ná nominatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat werd niet gezegd door BB iemand met een changer mocht hem op die moment nog inzetten
Uitstel, en dat weet hij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wist dat ze dat ding heeft en wist niet of ze hem had ingezet. Vond hem sterk
Ow ik heb alleen die van Matti gezienquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ook haar gamechanger werd nog in beeld gebracht. Ik weet niet waarom niemand haar gevraagd heeft waarom ze hem niet heeft ingezet.
ja ik weet het maar het werd echt aan iedereen gevraagd ik heb het net terug gespoeld nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar aan zowel jordi als Charice werd het in de DR gevraagd, niet aan Matti. Matti is ook elke keer de enige die naar de dbk wordt geroepen na een nominatie. De GC van Charice kon ze in de DR inzetten. Die kon de al ingezette GC ongedaan maken. Op dát moment. Die van matti is al vanaf dag 1 de enige die hij pas kan gebruiken ná nominatie.
Kijk de beelden nog eens terug, dan zie je dat op dat moment na die vraag ook Sharice met haar gamechanger in beeld kwam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar aan zowel jordi als Charice werd het in de DR gevraagd, niet aan Matti. Matti is ook elke keer de enige die naar de dbk wordt geroepen na een nominatie. De GC van Charice kon ze in de DR inzetten. Die kon de al ingezette GC ongedaan maken. Op dát moment. Die van matti is al vanaf dag 1 de enige die hij pas kan gebruiken ná nominatie.
Iedereen daar ziet hoe hij het speelt, gaat tegen hem werken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mhah, hij speelt tenminste wel het spel
Ik geloof jullie op je woord hoor wat dit betreftquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens terug, dan zie je dat op dat moment na die vraag ook Sharice met haar gamechanger in beeld kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vind jordy hier toch wel echt de sterkste spreker, ook al is de uitkomst niet wat hij had gewild.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind dit wel top van Jordy neemt het op voor Jolien
Dat fietsen is nog steeds een rare inmenging van BB.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien is de grootste die genaaid is door BB, speelt spel met Wicky en wint verlies dat weer door die medailles en neemt iemand voor haar op te komen en die naait haar ook weer
Wicky mag mag dmv fietsen weer vrijkomen
en ondertussen staat Jolien er weer op hoezo genaaid
Laat keanu maar vertrekken... ik gun jolien haar revangeweek...quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien is de grootste die genaaid is door BB, speelt spel met Wicky en wint verlies dat weer door die medailles en neemt iemand voor haar op te komen en die naait haar ook weer
Je hebt wel gelijk, maar het was ook wel dom van haar om Elsa te kiezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft zelf ook niet gekozen voor mattie, terwijl die hem wel naar voren had geschoven toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jordy hier toch wel echt de sterkste spreker, ook al is de uitkomst niet wat hij had gewild.
Ja, ik heb de aflevering van gisteren gemist. Waarom was dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat fietsen is nog steeds een rare inmenging van BB.
uh die had wel het meeste recht erop die had al gestreden dmv een spelquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:49 schreef livelink het volgende:
Als ze Jolien gaan saven, word ik gek
Iedereen fietsen, en met geslaagd was hij van de nominatie af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb de aflevering van gisteren gemist. Waarom was dat?
Dat zou Axel denk ik wel gedaan hebben, maar Jane was snel duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
Niemand die op tv even zegt, ik sta voor mijn genomineerde en ik ga niet eerder weg uit deze kamer tot ik mijn maatje vrijgespeeld hebt.
T ging best vlotjes allemaal
ja wat dat is hij toch wel fairquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jordy hier toch wel echt de sterkste spreker, ook al is de uitkomst niet wat hij had gewild.
In eerste instantie ging hij voor mattie, tot ie al doorkreeg dat de andere 4 daar niet voor gingen. Dus dat was een verloren zaak. Daarna nam hij het voor jolien op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft zelf ook niet gekozen voor mattie, terwijl die hem wel naar voren had geschoven toch?
en pootje ook niet voor keanu
ja minst erge van de 3 Mattie vind ik ook leuk en Jolien verdiend het nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat keanu maar vertrekken... ik gun jolien haar revangeweek...
Ja misselijk, lelijk gedrag van haar. Ook die David S erna dat jordy niet gesproken had voor mattie. Elsa zei wel gesproken maar niet om vrijstelling te krijgen. Klopt ook niet want was gelijk duidelijk dat niemand mattie wilde. En pootje van keanu blijft zeker weten.quote:
Iedereen heeft zich het lazarus gefietst om wicky van zijn nominatie af te helpen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb de aflevering van gisteren gemist. Waarom was dat?
Ja zei jordy ook nog zei had gewonnen over jolien en daar lulde ze overheenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen heeft zich het lazarus gefietst om wicky van zijn nominatie af te helpen..
wat niet goed uit de aflevering kwam had ze 2 andere gekozen maar die waren al gekozen door andere ze kon alleen nog uit Wicky en Elsa en had in deze verwacht dat Elsa wel zou kijken met wat er wel en niet gebeurd in het huis dus ook met wat Jolien gebeurd was, ja Jolien had later spijt maar de 2 die ze wilde waren al verkozenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar het was ook wel dom van haar om Elsa te kiezen.
fijne vertegenwoordigerquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja misselijk, lelijk gedrag van haar. Ook die David S erna dat jordy niet gesproken had voor mattie. Elsa zei wel gesproken maar niet om vrijstelling te krijgen. Klopt ook niet want was gelijk duidelijk dat niemand mattie wilde. En pootje van keanu blijft zeker weten.
door inmenging van BB zoals nu gaat het niet echt gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Er moet toch iemand uit van dat clubje sharice die worden te sterk.
Ja nu heeft BB er ook voor gezorgt dat er niemand van hun eruit gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
door inmenging van BB zoals nu gaat het niet echt gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |