Na al die jaren begrijpen sommige mensen het nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??
Ja snap ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Waarom die dession room op een zwembad lijkt?
Dat wist de FEBO natuurlijk ook wel, het was de bedoeling dat hij de keuze moest makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Een kledingtoken ín een kledingkast... je gaat toch niet tussen andermans onderbroeken graaien??
hoort bij het camping thema denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Waarom die dession room op een zwembad lijkt?
Nou alle ballen op één gelijk is wel een beetje zuur voor diegene.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien hoe dat werkt. Tactisch spelen, dingen persoonlijk opvatten.
Ja mee eens hoor, maar dat zou iedereen wel doen om zelf een ronde verder te komen. Axel had die pech met de samenstelling van de groep.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou alle ballen op één gelijk is wel een beetje zuur voor diegene.
Het zijn wel betere spelletjes vergeleken met die in de schuur.quote:
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
whahha die muziek I'am a loser baby so why don't you kill me haha
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.
ik vraag me dan vaak af hoe zullen ze die vinden oh er verliest iemand dus we gaan even opzoek of met iets anders hoe vinden ze steeds de bijpassende tekst hahaquote:
klopt wat dat betreft zie je erg weinigquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef Shii het volgende:
Ik mis in de TV uitzendingen wel een beetje de weergave van de gesprekjes onderling. Zie alleen maar steeds Jordy. Anderen roddelen toch ook wel over elkaar? Zou dat wel wat meer willen zien dan alleen maar de spelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |