Na al die jaren begrijpen sommige mensen het nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??
Ja snap ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Waarom die dession room op een zwembad lijkt?
Dat wist de FEBO natuurlijk ook wel, het was de bedoeling dat hij de keuze moest makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Een kledingtoken ín een kledingkast... je gaat toch niet tussen andermans onderbroeken graaien??
hoort bij het camping thema denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Waarom die dession room op een zwembad lijkt?
Nou alle ballen op één gelijk is wel een beetje zuur voor diegene.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien hoe dat werkt. Tactisch spelen, dingen persoonlijk opvatten.
Ja mee eens hoor, maar dat zou iedereen wel doen om zelf een ronde verder te komen. Axel had die pech met de samenstelling van de groep.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou alle ballen op één gelijk is wel een beetje zuur voor diegene.
Het zijn wel betere spelletjes vergeleken met die in de schuur.quote:
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
whahha die muziek I'am a loser baby so why don't you kill me haha
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.
ik vraag me dan vaak af hoe zullen ze die vinden oh er verliest iemand dus we gaan even opzoek of met iets anders hoe vinden ze steeds de bijpassende tekst hahaquote:
klopt wat dat betreft zie je erg weinigquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef Shii het volgende:
Ik mis in de TV uitzendingen wel een beetje de weergave van de gesprekjes onderling. Zie alleen maar steeds Jordy. Anderen roddelen toch ook wel over elkaar? Zou dat wel wat meer willen zien dan alleen maar de spelletjes.
Beck cd van🤪quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Muziekkeuze is altijd wel goed geweest.
Het blijft een samenvatting van 24-uur in dat huis (ok, 's nachts gebeurt er natuurlijk ook niets)quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef Shii het volgende:
Ik mis in de TV uitzendingen wel een beetje de weergave van de gesprekjes onderling. Zie alleen maar steeds Jordy. Anderen roddelen toch ook wel over elkaar? Zou dat wel wat meer willen zien dan alleen maar de spelletjes.
Okee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag überhaupt HIER niks daarover zeggen? Hier gaat het over wat er NU op tv is??
Overdag eigenlijk ook weinigquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het blijft een samenvatting van 24-uur in dat huis (ok, 's nachts gebeurt er natuurlijk ook niets)
Het mag slim/tactisch zijn, maar het ging Keanu er over om dat ie dat dan ook owned daarna. En dat deed Jordy niet. Die trok z'n keutel in en schoof het zelfs naar Keanu toe want die rolde de eerste bal. Niks mis met het spel spelen, maar geef het dan ook toe als je kaarten gezien worden.Hij zei iets, wordt er daarna mee geconfronteerd, en zegt vervolgens "dat zie ik niet". Twee mensen moeten hem er op wijzen "dat zei je wel" en dan is het "o maar dan bedoelde ik dat niet".quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Keanu vind niks eerlijk, man je gaat er zelf in mee. Dus hoe jordy het heeft gespeeld is slim. En Mattie zegt weinig maar vind tot nu toe alles best tot ze eens genomineerd worden. Van mij mogen die weleens op de bank keanu en mattie en elsa en eva.
Ik snap wat je bedoeld maar dat is ook zijn spel en dat Keanu er niet tegen kan is jammer moet gelijk zijn bek open trekken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag slim/tactisch zijn, maar het ging Keanu er over om dat ie dat dan ook owned daarna. En dat deed Jordy niet. Die trok z'n keutel in en schoof het zelfs naar Keanu toe want die rolde de eerste bal. Niks mis met het spel spelen, maar geef het dan ook toe als je kaarten gezien worden.Hij zei iets, wordt er daarna mee geconfronteerd, en zegt vervolgens "dat zie ik niet". Twee mensen moeten hem er op wijzen "dat zei je wel" en dan is het "o maar dan bedoelde ik dat niet".
Dude
Je bent betrapt.
Own it.
's Ochtends een grote speler, 's avonds een grote speler he.
Vind Jordy echt een huichelachtig mannetje.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Kut de aflevering weer eens niet online
Ik zit ook te wachten iddquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Kut de aflevering weer eens niet online
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef DilanoNirvana het volgende:
Iedereen fietst behalve wicky
Groepsdruk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je trouwens een medebewoner van een nominatie af willen helpen waarmee je het risico vergroot dat je hem zelf kan krijgen??![]()
Ik zal hier wel te autistisch voor zijn om het te snappen denk ik..
Dat collectieve gejank bij elke nominatie en extit heeft me ook altijd verbaasd . één minder is een kans groter op de pot voor de rest, ze zouden moeten juichenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je trouwens een medebewoner van een nominatie af willen helpen waarmee je het risico vergroot dat je hem zelf kan krijgen??![]()
Ik zal hier wel te autistisch voor zijn om het te snappen denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |