Ja maar ik snap het van de hele groep dus nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Groepsdruk.
En iedereen gaat je nomineren als je bewust verliest.
Nou dat dus! Kijk dat sjolien moest janken om Sjeff snap ik dan nog wel. Maar tis toch de bedoeling dat je als laatste het huis verlaat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat collectieve gejank bij elke nominatie en extit heeft me ook altijd verbaasd . één minder is een kans groter op de pot voor de rest, ze zouden moeten juichen
Die waren dolblij dat ze iets konden doen, vermoed ik. Die verveling moet aardig dodelijk zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het van de hele groep dus niet
Het is ook huicheljanken, ze flikken dat in al dat soort gameshows.. een beetje KimJungUngejank.. Iedereen kijkt of je wel hard genoeg huilt., intiussen zelf lekker zittenblijvenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Kijk dat sjolien moest janken om Sjeff snap ik dan nog wel. Maar tis toch de bedoeling dat je als laatste het huis verlaat?
Dit ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Die waren dolblij dat ze iets konden doen, vermoed ik. Die verveling moet aardig dodelijk zijn.
Sjah, ook al hebben sommige een tyfushekel aan elkaar,ze moeten continue ook De Kijker opslijmen als waren ze Moeder Theresa zelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit ja.![]()
Ja ze zitten er voor zichzelf en willen als winnaar eindigen, blabla. Maar ze willen ook graag nuttig zijn, en groeps- c.q. saamhorigheidsgevoel ervaren.
In deze BB is alles anders. Ze fietsen zelfs een nominatie weg. Een kans meer dat ze zelf genomineerd wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat collectieve gejank bij elke nominatie en extit heeft me ook altijd verbaasd . één minder is een kans groter op de pot voor de rest, ze zouden moeten juichen
En al die gekochte gc enz.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In deze BB is alles anders. Ze fietsen zelfs een nominatie weg. Een kans meer dat ze zelf genomineerd worden
Ja ook zoiets. Nog even en de bewoners hebben op het eind 0 euro verdiend door al dat gekoop.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die gekochte gc enz.
Gewoon, genomineerd is genomineerd.
Alles voor de gunst van De Kijker dus, iemand vrij fietsen is natuurlijk het stomste wat je kan doen als je de poet wil aan het eindquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In deze BB is alles anders. Ze fietsen zelfs een nominatie weg. Een kans meer dat ze zelf genomineerd worden
Volgend seizoen gewoon elke ronde iedereen genomineerd en laat de kijker maar kiezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die gekochte gc enz.
Gewoon, genomineerd is genomineerd.
En de finale gekocht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Nog even en de bewoners hebben op het eind 0 euro verdiend door al dat gekoop.
Ja zeer dom. En niemand die weigerde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles voor de gunst van De Kijker dus, iemand vrij fietsen is natuurlijk het stomste wat je kan doen als je de poet wil aan het eind
Ja op de streams is eigenlijk weinig te zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:09 schreef spapaars het volgende:
De tv-uitzending blijft toch een noodzakelijke aanvulling.
De winnaar krijgt straks een tikkie van BB als dit zo door gaatquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Nog even en de bewoners hebben op het eind 0 euro verdiend door al dat gekoop.
Ja echt hequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
De winnaar krijgt straks een tikkie van BB als dit zo door gaat
hij zegt het wel allemaal hahaquote:
Ja en iedereen om haar heen had ze geseind niet op jordy te gaan. Wat niet mochtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Is Sharice zo dom geweest om haar gamechanger niet in te zetten?
In hun gezicht ipv dagen achter zijn rug om kletsen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zegt het wel allemaal haha
Er gaat er 1 per week uit. De kijker bepaalt wie. Vergroot je je kans op een exit door een ander te helpen? Omdat je dan zelf meer kans op een nominatie maakt? Ik betwijfel dat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles voor de gunst van De Kijker dus, iemand vrij fietsen is natuurlijk het stomste wat je kan doen als je de poet wil aan het eind
Ze wisten dat hij een GC had, door hem juist niet te nomineren had hij het gevoel gehad het voor niets te hebben ingezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en iedereen om haar heen had ze geseind niet op jordy te gaan. Wat niet mocht
Dan moeten ze niet bekend maken dat er een game chancer is ingezetquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en iedereen om haar heen had ze geseind niet op jordy te gaan. Wat niet mocht
Ze geven haar dus alle kennis om een besluit te nemen en ze is zo stom het niet te doen? Ik vind haar al zo'n chagrijnige nitwit daar in dat huis, maar ik had haar nog wel iets slimmer verwacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet bekend maken dat er een game chancer is ingezet
Ja, hoewel haar tranen natuurlijk wel iets deden vermoeden.quote:
Dat is al sinds jaar en dag het Lievelingetjes effect, zo verschrikkelijk veel genomineerden in alle soorgelijke shows die al lachtend wisten nooit naar huis gestemt te worden.. Jolien is er zo eentjequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaat er 1 per week uit. De kijker bepaalt wie. Vergroot je je kans op een exit door een ander te helpen? Omdat je dan zelf meer kans op een nominatie maakt? Ik betwijfel dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |