Hoe dan? Jordy is toch een grote lul of heeft hij toch wel goede dingen met mensen voor?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy heeft geadviseerd om jane apart te nemen en erover te praten.
Ze heeft toch echt ook direct gezegd dat ze fout zatquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
Ja heel netjes, snel je straatje schoonvegen.
Welk straatje,?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
Ja heel netjes, snel je straatje schoonvegen.
Dat hoop ik wel. Dat ze er niet nog een keer intraptquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Puzzie het volgende:
Maar haar ogen zijn nu iig wel geopend
Die samen met haar Jane zwart hebben gemaakt, met de opmerking van haar vriendje "die lelijke rotkop!"quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Welk straatje,?
Jane heeft in dit spel niets gedaan tegen Jolien, alleen in emotie iets lelijks gezegd na het spel, over Jolien en haar vriendje
Zullen nog meer games komen en ik ben benieuwd.......we wachten af.....Jane heeft nu twee keer haar excuses aangeboden aan Jolien en misschien beseft Jane dat het een spel is en dat je kan verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef Lrod01 het volgende:
Ben geen fan van Jane maar dit siert haar wel. Kunnen velen daar een voorbeeld aan nemen.
wat theatraalquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu en Matth spreken af dat ze meer gaan chillen samen..
'jeff zou dat ook gewild hebben'
Jaa alsof hij overleden isquote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat theatraal![]()
hij is niet dood hoor, het publiek heeft hem weggestemd
Hij is nu op een betere plekquote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat theatraal![]()
hij is niet dood hoor, het publiek heeft hem weggestemd
Straks lult ze weer mee met Sharice en Milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:46 schreef kater1 het volgende:
Jolien aan het glunderen. Ze hoort nu eindelijk bij 'de meisjes'.
Slim toch dat is het spelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft 3 tegen elkaar uitgespeeld zeggen ze
Korte filmpjes staan in het filmpjes topicquote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Kinga het volgende:
WTF heb ik gemist, ik val net in dat Jane haar excuses aanbiedt aan Jolien. Geflipt tegen der?
Nee, hardop gescholden op haar.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Kinga het volgende:
WTF heb ik gemist, ik val net in dat Jane haar excuses aanbiedt aan Jolien. Geflipt tegen der?
Wat een gekwijlquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu en Matth spreken af dat ze meer gaan chillen samen..
'jeff zou dat ook gewild hebben'
Jordy geeft gewoon toe. En keanu heeft weer spijt van alles maar wel eerst doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef riri het volgende:
Pas op voor mensen die het er hele tijd over hebben hoe eerlijk ze zijn, die zijn niet te vertrouwen
zou hij het ook zo eerlijk tegen Axel gaan zeggen?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy geeft gewoon toe. En keanu heeft weer spijt van alles maar wel eerst doen.
Al het vuil wordt naar de buren geveegdquote:
Ja, alles vergeten en vergeven.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft deze situatie goed aangepakt door meteen de koe bij de horens te pakken
Had zich eigenlijk helemaal niet moeten hoeven te herpakken.....had ze helemaal in mijn ogen er boven gestaan...het is een spel he.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
Jane heeft zich goed herpakt hoor
die staat hier duidelijk boven, en ze laat ze hun eigen graf graven.
Heeft Pootje weer mooi gezegd. Daar hebben ze niet van terug !quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pootje; fmfiejxfvvjvmxrit cfmvmdlrizgj vnxn c,xn won he
niet dat Milena en Sharice zoiets nodig zouden hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama over " fuck haar en haar vriend" dat is inderdaad gewoon ff teleurstelling wat je eruit vloekt... who cares. maar snap hoe dat een eigen leven kan gaan leiden in zo'n huis. en fuel voor de luie bitches milena en sharice.
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had zich eigenlijk helemaal niet moeten hoeven te herpakken.....had ze helemaal in mijn ogen er boven gestaan...het is een spel he.....
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama over " fuck haar en haar vriend" dat is inderdaad gewoon ff teleurstelling wat je eruit vloekt... who cares. maar snap hoe dat een eigen leven kan gaan leiden in zo'n huis. en fuel voor de luie bitches milena en sharice.
Ze weet donders goed hoe ze met haar vriend Jeffrey over haar sprak, en dat was niet echt op een nette manier.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Die zat er net vlak bijquote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
zou hij het ook zo eerlijk tegen Axel gaan zeggen?
En "dat is hun eigen keuze geweest"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En "dat is hun eigen keuze geweest"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja, inderdaad. Was mij ook opgevallen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa moet er met de neus tussen als mensen praten he? 2e keer al dat ze daar naar binnen kwam
Neuh, vind het over het algemeen nog meevallen dit seizoen, zelfs met die peren en appels, maar die taco's nu is gewoon instant-mute.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort geluiden kan ik niet aan
Dat smakken van de jaren hiervoor zat direct in mijn allergie , dit is beter maar tochquote:Op maandag 10 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, vind het over het algemeen nog meevallen dit seizoen, zelfs met die peren en appels, maar die taco's nu is gewoon instant-mute.
Niet alleen voor hun een taaie week
Dus dat.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullen
ik vond het een goede zet om voor dat schelden haar excuses aan te bieden, maakt haar weer "the bigger person" en ze ontneemt ze daarmee ook iets waar ze haar dus nu niet meer mee om de oren kunnen slaan.
Same! Dat vind ik ook leuk aan Janequote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullen
ik vond het een goede zet om voor dat schelden haar excuses aan te bieden, maakt haar weer "the bigger person" en ze ontneemt ze daarmee ook iets waar ze haar dus nu niet meer mee om de oren kunnen slaan.
Spokenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geeft ze hem nu een tik op de billen of zie ik spoken
Zeg maar dadel. Ze hadden er ieder nog maar 1quote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en jordy eten dadels met pindakaas
Dat doet ze, of.... we zien allebei spokenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja doet ze. Wist eerst niet waarom je de rode kaart gaf, tot Rhosyn het zei.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat doet ze, of.... we zien allebei spoken
volgens mij geeft ze hem een tik op zijn bilquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja achteraf altijd makkelijk praten maar wel gewoon doen en daarna is het jordy zijn schuldquote:Op maandag 10 februari 2025 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Maar hij ownt het niet en nu vindt hij het zuur voor Axel
Van jane wel maar mattie praat mensen naar de mond.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
Vind het een open en eerlijk gesprek
Vind ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van jane wel maar mattie praat mensen naar de mond.
FTFYquote:Op maandag 10 februari 2025 18:48 schreef odie22 het volgende:
ik moet haar nog steeds niet , zo te doen tegen mijn jolientje
We posten hier allemaal meningenquote:
Tuurlijk tot keanu wat doet. Ze zegt goed van jou tegen keanun als ze hem moet helpen i got you.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt er op dat Axel en Jane Keanu meer geloven en sympathieker vind dan Jordy.
Ik weet het niet.
Ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar Mattie draait alle kanten op, vind ik
Met het aanhoren praat hij ook met ze mee, vind ik danquote:Op maandag 10 februari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Hij hoort mensen aan
Gaat er niet altijd tegen in
Maar met Jane praat hij erg open
Dusquote:Op maandag 10 februari 2025 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met het aanhoren praat hij ook met ze mee, vind ik dan
En hij is Jeffrey fan
Axel, Jane ,David S verlorenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
maar heeft er iemand nu verloren ofzo, kan het niet terugvinden
Ah dan ben ik ook afquote:Op maandag 10 februari 2025 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij een stukje af, net zoals Jolien en Keanu
Medaillequote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef Snensie het volgende:
Wat hebben ze nou gewonnen of verloren?
Als iemand niet owned wat hij doet is het Keanu wel!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu doet altijd achteraf zeggen zo ben ik niet en had het niet moeten doen. Bedenk dat voordat je het doet denk ik dan.
ik heb geen idee, heb 1 zin kunnen verstaan de afgelopen 3 wekenquote:
Als je een h hoort dan moet er een g staanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb 1 zin kunnen verstaan de afgelopen 3 weken, dus ik weet niet of hij leuk is
Jij laat afhangen van hoe hij praat?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb 1 zin kunnen verstaan de afgelopen 3 weken, dus ik weet niet of hij leuk is
dat is toch bij jolienquote:Op maandag 10 februari 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een h hoort dan moet er een g staan
nee als ik hem kan verstaan kan ik hem misschien leuk gaan vindenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij laat afhangen van hoe hij praat?
Dus welquote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee als ik hem kan verstaan kan ik hem misschien leuk gaan vinden
Die is vreselijk lui. Als ze al iets doet, is het ook vaak maar half half.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Milena doet het liefst zo min mogelijk.
Met haar zogenaamde smetvrees. Niks van gemerkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Milena doet het liefst zo min mogelijk.
Ja en dat is iedere keer het probleem nu zij kooktquote:Op maandag 10 februari 2025 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Die is vreselijk lui. Als ze al iets doet, is het ook vaak maar half half.
werkvreesquote:Op maandag 10 februari 2025 19:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Met haar zogenaamde smetvrees. Niks van gemerkt.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Met haar zogenaamde smetvrees. Niks van gemerkt.
Juist.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
En wie staat er weer aan de afwas: Elsa
Vanmorgen een andere groep, maar ze doet veel dingenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Powervrouwquote:Op maandag 10 februari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze vanmiddag weinig gedaanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy, David S, jolien stonden af te wassen.
Vanmiddag niemand zien afwassenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze vanmiddag weinig gedaan
En beseffen dat we lang niet alles zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Zelfs milena doet dingen in huis
Je moet het alleen willen zien
Ik zie ze.. ik zie ze !!! Liggen .. zitten .... languit liggen!quote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
meestal liggendquote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
Milena vanmiddag laten staanquote:
Milena doet amper wat, behalve wat eten bakken of opwarmen en haartjes laten doenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En beseffen dat we lang niet alles zien.
op haar knieen zittend Jane toespreken.....quote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie ze.. ik zie ze !!! Liggen .. zitten .... languit liggen!
David s bedoel jequote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie ze.. ik zie ze !!! Liggen .. zitten .... languit liggen!
Ja... je killt mijn grapje met facts... grrr.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
David s bedoel je
Die hele dagen in de stoel geplakt zit ?
Nee serieus ook zij doet dingen
Minder dan een Elsa misschien
Maar ze doet ook wat
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar voor het nageslacht, de afwassers van maandagavond:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Typisch terugkerend fenomeen; "die doet niks, nee die doet niks, jawel die deed vanmorgen wat, maar die en die doet echt helemaal niks!"
Ja . Roddelen, fluisteren, vlooien, liggen op de bank.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef odie22 het volgende:
de enige die geen reet doet is de FEBO
Volledig mee eensquote:Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef odie22 het volgende:
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw als ze klaagt over het huishouden. Reageert ze goed op.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Elsa kan wel klagen
Maar het is ook een keus
Die ze zelf maakt
Om het te doen
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw als ze klaagt over het huishouden. Reageert ze goed op.
Ja ze zouden misschien zelf ook een keer na kunnen denken. Ze hadden het makkelijk nog een nacht kunnen redden maar zijn eerst een hele nacht het goede hout weg gaan fikken. Lekker hoog want dat is warm.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Zelfs een vuuropdracht weten ze te vernachelen door nat hout te geven
Bij de bondgenoten zijn ze nog creatiever dan hierquote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
De spellen worden ook van een steeds bedenkelijker niveau... de bruidstaart van Linda de Mol... alle variaties op ballen ergens in op op gooien...
Hij heeft hem uitgekookt toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Winky al een nieuwe tandenborstel gekregen hebben ?
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw als ze klaagt over het huishouden. Reageert ze goed op.
[..]
Stagaire kijkt 2 maanden geleden bankzitters en maakt een kleine aanpassing.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
De spellen worden ook van een steeds bedenkelijker niveau... de bruidstaart van Linda de Mol... alle variaties op ballen ergens in of op gooien...
hij likt zich bij iedereen een weg naar boven, kruipt bij iedereen in zijn hol en dan zeuren over een gebruikte tandenborstelquote:Op maandag 10 februari 2025 19:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Wicky al een nieuwe tandenborstel gekregen hebben ?
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij likt zich bij iedereen een weg naar boven, kruipt bij iedereen in zijn hol en dan zeuren over een gebruikte tandenborstel![]()
![]()
Het was 2 graden met een oostenwind. Brrrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze zouden misschien zelf ook een keer na kunnen denken. Ze hadden het makkelijk nog een nacht kunnen redden maar zijn eerst een hele nacht het goede hout weg gaan fikken. Lekker hoog want dat is warm.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Over gewichtsverlies in BB
Jane: "Toen ik hier kwam was ik gewoon nog een beetje squishy en gezellig"
Elsa: "Nee, je bent nu niet meer gezellig"
Axel: "Ja, toen was je wel een beetje chubby"
Jane: "Ch......!?"
[ afbeelding ]
Ik snap dat je zij bedoelde, makkelijk te maken typfout maar Jolien wil toch geen nieuwe tandenborstel?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij likt zich bij iedereen een weg naar boven, kruipt bij iedereen in zijn hol en dan zeuren over een gebruikte tandenborstel
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap dat je zij bedoelde, makkelijk te maken typfout maar Jolien wil toch geen nieuwe tandenborstel?
Jolien is sjoequote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap dat je zij bedoelde, makkelijk te maken typfout maar Jolien wil toch geen nieuwe tandenborstel?
Hij bedoelt gewoon wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
johquote:Op maandag 10 februari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon wicky
Die een mental breakdown kreeg van zijn misbruikte tandenborstel
Hij zit niet in ‘zijn’ stoelquote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah David S in zijn favoriete positie
Gelukkigquote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
johMaar ik zou 'm ook niet meer gebruiken .. alleen wellicht geen mental breakdown krijgen.
H en Gquote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
cursus vlaams voor beginners, ik zit met volle aandacht te luisteren
Sharice ook niet en daar klagen 'we' niet overquote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje mag weleens aangesproken worden door de FEBO op zijn uitspraak en dialect.
Niet te volgen
Sharice is beter te verstaan vind ik persoonlijk. Pootje is koeterwaals.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice ook niet en daar klagen 'we' niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |