Dat smakken van de jaren hiervoor zat direct in mijn allergie , dit is beter maar tochquote:Op maandag 10 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, vind het over het algemeen nog meevallen dit seizoen, zelfs met die peren en appels, maar die taco's nu is gewoon instant-mute.
Niet alleen voor hun een taaie week
Dus dat.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullen
ik vond het een goede zet om voor dat schelden haar excuses aan te bieden, maakt haar weer "the bigger person" en ze ontneemt ze daarmee ook iets waar ze haar dus nu niet meer mee om de oren kunnen slaan.
Same! Dat vind ik ook leuk aan Janequote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullen
ik vond het een goede zet om voor dat schelden haar excuses aan te bieden, maakt haar weer "the bigger person" en ze ontneemt ze daarmee ook iets waar ze haar dus nu niet meer mee om de oren kunnen slaan.
Spokenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geeft ze hem nu een tik op de billen of zie ik spoken
Zeg maar dadel. Ze hadden er ieder nog maar 1quote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en jordy eten dadels met pindakaas
Dat doet ze, of.... we zien allebei spokenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja doet ze. Wist eerst niet waarom je de rode kaart gaf, tot Rhosyn het zei.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat doet ze, of.... we zien allebei spoken
volgens mij geeft ze hem een tik op zijn bilquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja achteraf altijd makkelijk praten maar wel gewoon doen en daarna is het jordy zijn schuldquote:Op maandag 10 februari 2025 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Maar hij ownt het niet en nu vindt hij het zuur voor Axel
Van jane wel maar mattie praat mensen naar de mond.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
Vind het een open en eerlijk gesprek
Vind ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van jane wel maar mattie praat mensen naar de mond.
FTFYquote:Op maandag 10 februari 2025 18:48 schreef odie22 het volgende:
ik moet haar nog steeds niet , zo te doen tegen mijn jolientje
We posten hier allemaal meningenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |