Tuurlijk tot keanu wat doet. Ze zegt goed van jou tegen keanun als ze hem moet helpen i got you.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt er op dat Axel en Jane Keanu meer geloven en sympathieker vind dan Jordy.
Ik weet het niet.
Ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar Mattie draait alle kanten op, vind ik
Met het aanhoren praat hij ook met ze mee, vind ik danquote:Op maandag 10 februari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Hij hoort mensen aan
Gaat er niet altijd tegen in
Maar met Jane praat hij erg open
Dusquote:Op maandag 10 februari 2025 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met het aanhoren praat hij ook met ze mee, vind ik dan
En hij is Jeffrey fan
Axel, Jane ,David S verlorenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
maar heeft er iemand nu verloren ofzo, kan het niet terugvinden
Ah dan ben ik ook afquote:Op maandag 10 februari 2025 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij een stukje af, net zoals Jolien en Keanu
Medaillequote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef Snensie het volgende:
Wat hebben ze nou gewonnen of verloren?
Als iemand niet owned wat hij doet is het Keanu wel!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu doet altijd achteraf zeggen zo ben ik niet en had het niet moeten doen. Bedenk dat voordat je het doet denk ik dan.
ik heb geen idee, heb 1 zin kunnen verstaan de afgelopen 3 wekenquote:
Als je een h hoort dan moet er een g staanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb 1 zin kunnen verstaan de afgelopen 3 weken, dus ik weet niet of hij leuk is
Jij laat afhangen van hoe hij praat?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb 1 zin kunnen verstaan de afgelopen 3 weken, dus ik weet niet of hij leuk is
dat is toch bij jolienquote:Op maandag 10 februari 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een h hoort dan moet er een g staan
Bij pootje nog meerquote:
nee als ik hem kan verstaan kan ik hem misschien leuk gaan vindenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij laat afhangen van hoe hij praat?
Dus welquote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee als ik hem kan verstaan kan ik hem misschien leuk gaan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |