Hoe dan? Jordy is toch een grote lul of heeft hij toch wel goede dingen met mensen voor?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy heeft geadviseerd om jane apart te nemen en erover te praten.
Ze heeft toch echt ook direct gezegd dat ze fout zatquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
Ja heel netjes, snel je straatje schoonvegen.
Welk straatje,?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
Ja heel netjes, snel je straatje schoonvegen.
Dat hoop ik wel. Dat ze er niet nog een keer intraptquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Puzzie het volgende:
Maar haar ogen zijn nu iig wel geopend
Die samen met haar Jane zwart hebben gemaakt, met de opmerking van haar vriendje "die lelijke rotkop!"quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Welk straatje,?
Jane heeft in dit spel niets gedaan tegen Jolien, alleen in emotie iets lelijks gezegd na het spel, over Jolien en haar vriendje
Zullen nog meer games komen en ik ben benieuwd.......we wachten af.....Jane heeft nu twee keer haar excuses aangeboden aan Jolien en misschien beseft Jane dat het een spel is en dat je kan verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef Lrod01 het volgende:
Ben geen fan van Jane maar dit siert haar wel. Kunnen velen daar een voorbeeld aan nemen.
wat theatraalquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu en Matth spreken af dat ze meer gaan chillen samen..
'jeff zou dat ook gewild hebben'
Jaa alsof hij overleden isquote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat theatraal![]()
hij is niet dood hoor, het publiek heeft hem weggestemd
Hij is nu op een betere plekquote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat theatraal![]()
hij is niet dood hoor, het publiek heeft hem weggestemd
Straks lult ze weer mee met Sharice en Milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:46 schreef kater1 het volgende:
Jolien aan het glunderen. Ze hoort nu eindelijk bij 'de meisjes'.
Slim toch dat is het spelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft 3 tegen elkaar uitgespeeld zeggen ze
Korte filmpjes staan in het filmpjes topicquote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Kinga het volgende:
WTF heb ik gemist, ik val net in dat Jane haar excuses aanbiedt aan Jolien. Geflipt tegen der?
Nee, hardop gescholden op haar.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Kinga het volgende:
WTF heb ik gemist, ik val net in dat Jane haar excuses aanbiedt aan Jolien. Geflipt tegen der?
Wat een gekwijlquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu en Matth spreken af dat ze meer gaan chillen samen..
'jeff zou dat ook gewild hebben'
Jordy geeft gewoon toe. En keanu heeft weer spijt van alles maar wel eerst doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef riri het volgende:
Pas op voor mensen die het er hele tijd over hebben hoe eerlijk ze zijn, die zijn niet te vertrouwen
zou hij het ook zo eerlijk tegen Axel gaan zeggen?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy geeft gewoon toe. En keanu heeft weer spijt van alles maar wel eerst doen.
Al het vuil wordt naar de buren geveegdquote:
Ja, alles vergeten en vergeven.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft deze situatie goed aangepakt door meteen de koe bij de horens te pakken
Had zich eigenlijk helemaal niet moeten hoeven te herpakken.....had ze helemaal in mijn ogen er boven gestaan...het is een spel he.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
Jane heeft zich goed herpakt hoor
die staat hier duidelijk boven, en ze laat ze hun eigen graf graven.
Heeft Pootje weer mooi gezegd. Daar hebben ze niet van terug !quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pootje; fmfiejxfvvjvmxrit cfmvmdlrizgj vnxn c,xn won he
niet dat Milena en Sharice zoiets nodig zouden hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama over " fuck haar en haar vriend" dat is inderdaad gewoon ff teleurstelling wat je eruit vloekt... who cares. maar snap hoe dat een eigen leven kan gaan leiden in zo'n huis. en fuel voor de luie bitches milena en sharice.
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had zich eigenlijk helemaal niet moeten hoeven te herpakken.....had ze helemaal in mijn ogen er boven gestaan...het is een spel he.....
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama over " fuck haar en haar vriend" dat is inderdaad gewoon ff teleurstelling wat je eruit vloekt... who cares. maar snap hoe dat een eigen leven kan gaan leiden in zo'n huis. en fuel voor de luie bitches milena en sharice.
Ze weet donders goed hoe ze met haar vriend Jeffrey over haar sprak, en dat was niet echt op een nette manier.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Die zat er net vlak bijquote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
zou hij het ook zo eerlijk tegen Axel gaan zeggen?
En "dat is hun eigen keuze geweest"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En "dat is hun eigen keuze geweest"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja, inderdaad. Was mij ook opgevallen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa moet er met de neus tussen als mensen praten he? 2e keer al dat ze daar naar binnen kwam
Neuh, vind het over het algemeen nog meevallen dit seizoen, zelfs met die peren en appels, maar die taco's nu is gewoon instant-mute.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort geluiden kan ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |